Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

photobucket.....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• photobucket.....

hoi
    na een tijdje afwezig geweest te zijn wil ik weer actief deelnemen aan dit forum
    ik loop echter tegen het volgende probleem aan : ik ben gewoon om mijn fotos via photobucket up te laden, maar dat ding zit muurvast
    het is zoals ik gezien helemaal vernieuwd, bied mij een rondgang aan om te kijken naar hun nieuwe site, maar blokeert op de keuzepagina
    ik kan voor nog achteruit, zelfs niet bij het heropstarten,
    wordt hier stilaan horendul van alle problemen met mijn computer.....
    iemand een uitleg of een oplossing?
    bedankt op voorhand
    aline
    groetjes aline

Re: photobucket.....

hallo , ik zat ook eerst in dat nieuwe , maar onder uw naam kan je terug keren naar de oude programma ,je moet in een rooster een reden kiezen , is gelijk welke en ben je terug in het oude dat toch gemakkelijker is

grtjes

Comment

bedankt, maar heb het opgegeven.......ben naar flickr overgestapt via mijn lightroom
      na wat zoeken heb ik gevonden hoe het moest......
      zal wel nog eens naar photobucket gaan om te proberen, maar ga er geen energie meer insteken als het niet lukt.....
      ben het zo beu.....
      sorry zal wel aan mij liggen, nogal wel tegenslagen gehad de afgelopen weken.....
      maar wil nu doorgaan met mijn hobby
      groetjes aline
      groetjes aline

Comment

Dank voor de tip dat het mogelijk is om terug te schakelen naar de oude "look&feel". Ik gebruikte Photobucket vooral voor het stockeren van screenshots, die ik hier post om een of ander duidelijk te maken; sinds een kwaliteitsprobleem met Photobucket (en met Tinypic) in het verleden, ben ik voor het stockeren van foto's (om hier te posten) overgestapt naar Dropbox.
        Voor screenshots heb ik meer dan een jaar gebruik gemaakt van Skitch: niet alleen een handige "screenshot maker" en annotatietool, maar het (gratis) programma bood tevens gratis opslagruimte. Helaas, zoals dat gaat met elk goed werkend bedrijf: toen het opgekocht/overgenomen werd door Evernote was Skitch om zeep, vandaar dat ik nu weer meer dan vroeger beroep moet doen op Photobucket, maar zoals gezegd: enkel voor screenshots.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door aline55 Bekijk bericht
          hoi
          na een tijdje afwezig geweest te zijn wil ik weer actief deelnemen aan dit forum
          ik loop echter tegen het volgende probleem aan : ik ben gewoon om mijn fotos via photobucket up te laden, maar dat ding zit muurvast
          het is zoals ik gezien helemaal vernieuwd, bied mij een rondgang aan om te kijken naar hun nieuwe site, maar blokeert op de keuzepagina
          ik kan voor nog achteruit, zelfs niet bij het heropstarten,
          wordt hier stilaan horendul van alle problemen met mijn computer.....
          iemand een uitleg of een oplossing?
          bedankt op voorhand
          aline
          Kun je het niet eens door iemand laten proberen in te loggen?
          Wil het wel eens uitzoeken voor u maar dan moet u later weer een ander wachtwoord aanmaken.
          Sony Nex 5 E 16 mm F2.8/E 18-55 mm F3.5-5.6 Photoshopcs6

Comment

Hier een beetje hetzelfde probleem met ImageCheck, ben sinds gisteren overgestapt op Dopbox,
            werkt stukken beter en veer meer opslag.
            Deze morgen toevallig een mail gekregen van mijn broer,
            deze werkt met eentje via Google Drive, 5Gb gratis opslag en je zou er ook vanalles mee kunnen doen. KLIK

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
              Google Drive KLIK
              Hele goede tip.

Bedankt

Comment

heb dus ook google drive geinstalleerd
                maar kan niet uitmaken hoe ik foto's dan moet selecteren zoals in flickr of photobucket
                iemand een hintje.....
                groetjes aline
                groetjes aline

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door aline55 Bekijk bericht
                  heb dus ook google drive geinstalleerd
                  maar kan niet uitmaken hoe ik foto's dan moet selecteren zoals in flickr of photobucket
                  iemand een hintje.....
                  groetjes aline
                  selecteren?
                  even wat duidelijker zijn want ik snap het niet helemaal wat je bedoeld
                  uploaden naar de drive oid? bedoel je dat?

Comment

Photobucket, waar ik tot onlangs trouwe klant was, is volgens mij zelf oorzaak van het probleem. Blijkbaar werken ze met een te trage of onvoldoende grote server waardoor, nu zeker met al die nieuwe tools, alles vastloopt. Dus het ligt zeker niet aan jou.
                    Ivm selecteren denk ik dat er wordt bedoeld het knippen van de link ?
                    Als de problemen met PB blijven duren ga ik ook eens op zoek naar een alternatief, want je kan zelfs geen contact meer maken om het probleem te melden ??

Comment

ik bedoel : je klikt op eigenschappen en krijgt dan een link te zien die begint met http//.....
                      die kopier je dan en plaats je in de fotolink binnen bd.....
                      dat was heel eenvoudig , maar ik zie dat niet in google drive.....
                      groetjes aline
                      groetjes aline

Comment

je sleept de foto oid in je google drive map.
                        dan ga je naar google drive op het web.
                        Aanvinken wat je wil delen.
                        dan klik je op het soort popje met een + (delen)
                        een venster opent en staat standaard op privé daar achter kun je op wijzigen klikken en openbaar maken bijv iedereen die de link heeft.
                        zo kun je het delen op het web.
                        weet niet of de img tags ook werken want dat heb ik nog niet geprobeerd. edit: Lijkt niet te lukken tot zo ver
                        is dit wat je bedoeld?
                        Last edited by Sportsterpeke; 17 november 2012, 20:43. Reden: edit toegevoegd

Comment

Ja, dat heb ik ook geprobeerd...
                          Maar img tags vind ik niet.....
                          Verder zoeken denk ik...
                          Ben nog eens naar photobicket gaan kijken , maar geen beweging in te krijgen...zelfs niet als je klikt op de oudere versie
                          Wordt misschien nog opgelost
                          Groetjes aline
                          groetjes aline

Comment

om te delen lijkt het heel goed en een link te plaatsten maar met de img codes gaat het nog niet lukken.

Comment

Dat lijkt me ook wat Evernote met Skitch gedaan heeft: je kunt inderdaad delen wat je wil, maar een foto via een link tussen de IMG-tags elders zichtbaar maken, no way, en dus voor onze specifieke toepassing (hier onze foto's laten zien) niet bruikbaar. Tenzij degene die Google Drive hier geïntroduceerd heeft (Geert?) een uitleg heeft.
                              Ik kan je wel Dropbox aanbevelen.
                              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Working...
                              X