Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Via welke server kan je tegenwoordig het best foto's op BD plaatsen.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Via welke server kan je tegenwoordig het best foto's op BD plaatsen.

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
    Basic.
    Downloadsnelheid = 30 Mbps
    Uploadsnelheid = 2,5 Mbps uploaden
    Volume = 100 GB volume per maand inbegrepen
    Wi-Free inbegrepen: Gratis surfen op 1200 Telenet-hotspots en meer dan 600.000 Telenet-homespots.
    Draadloos internet inbegrepen (voor nieuwe internet klanten)
    Huur modem inbegrepen
    50 MB webruimte inbegrepen
    2 mailboxen van 5GB
    Telenet Webmail inbegrepen
    Anti-virus inbegrepen
    Anti-spam inbegrepen
    Auto-reply inbegrepen

Fibernet niets méér.
    Downloadsnelheid = 60 Mbps
    Uploadsnelheid = 4 Mbps uploaden
    Volume = Vrij downloaden
    Wi-Free inbegrepen: Gratis surfen op 1200 Telenet-hotspots en meer dan 600.000 Telenet-homespots.
    Draadloos internet inbegrepen (voor nieuwe internet klanten)
    Huur modem inbegrepen
    50 MB webruimte inbegrepen 8 mailboxen van 5GB
    Telenet Webmail inbegrepen
    Anti-virus inbegrepen
    Anti-spam inbegrepen
    Auto-reply inbegrepen
    Ah, dat van jouw laatste opsomming wist ik niet
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
      Anti-virus inbegrepen
      Anti-spam inbegrepen
      Auto-reply inbegrepen
      Denk niet dat dit gratis is, of betaal ik daar alleen 4€+ voor?
      EOS 40D; EFs17-85; EF70-300; EF100LIS; CPS A430 en wa accessoires
      debruri.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Excuseer maar ik versta niet waarom sommigen hier blijven sukkelen met zoiets eenvoudigs
        Je eigen postgedrag al eens gecontroleerd? De meeste van jou problemen zijn non-problemen en getuigen van gemakzucht en denk dan: voor sommige mensen is techniek iets waar men beter af blijft .
        Ik sukkel niet en toch gebruik ik mijn Telenet webruimte niet. Eigenaardig hé.

Comment

Bij elke isp krijg je toch webruimte.
          Of het moet zijn dat je daar niet mee toe komt.
          Bij Telenet heb ik 50 MB webruimte. Is weinig, geef ik toe.
          Voila, en je laatste zin zegt het. Ik denk dat Skynet maar 25 MB geeft, terwijl vandaag de dag de minste 'commerciële' het over GB heeft. Wat doe je ocharme nog met een megabyte?
          Skynet is goed, en gebruik ik om bv een webpagina van familiekiekjes met mijn familie te delen, niet om dag in, dag uit te gebruiken om je betere (bv foto's) of minder goeie (bv screenshots, of "probleemgevallen") beelden te delen met de grote gemeenschap.

Oorspronkelijk geplaatst door Debruri Bekijk bericht
          Denk niet dat dit gratis is, of betaal ik daar alleen 4€+ voor?
          Over dat antivirus gedoe heb ik een hele discussie moeten voeren met Skynet. Dat was zo PC/Windows geöriënteerd dat ik daar als Mac-gebruiker NIKS mee kon doen. WATTE?? Ikke betalen voor iets dat ik niet eens kan installeren op mijn macje? Ik blijf bij Skynet en wil het hier niet over politiek hebben (je weet wel: die discussies die hier niet mogen), maar ben maar wat blij dat de Q van de nationale politiek naar de dorpspolitiek (hier krijg ik inwoners van een bepaalde gemeente zeker mee tegen ) gegaan is. D'er is nu eenmaal meer dan Windows alleen...
          Last edited by LesC; 19 november 2012, 20:22.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Excuseer maar ik versta niet waarom sommigen hier blijven sukkelen met zoiets eenvoudigs
            Aangezien je mij citeert mag ik hopelijk ook een antwoord verwachten Theo ?

Waarom zou ik sukkelen met hetgeen ik opgegeven heb ??

grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
              Aangezien je mij citeert mag ik hopelijk ook een antwoord verwachten Theo ?

Waarom zou ik sukkelen met hetgeen ik opgegeven heb ??

grts
              Sieg
              Sieg, ik citeer jou niet
              Het zijn mijn woorden, eerder een bedenking.

Ik ben al een hele tijd bezig met internet en plaatsen van materiaal op het internet.
              En op het gevaar af weer ongepaste opmerkingen te krijgen: ik was een van de eerste Belgische klanten van MSN. Inbellen per telefoon
              Rekeningen gehad van ong. 20.000 frank per maand.

Van miserie ben ik daar mee gestopt. (niet met MSN destijds maar materiaal plaatsen op het internet uit die tijd).
              Tegenwoordig gaat het met die zaken beter en er zijn ook meer keuzes.
              Vroeger waren er aanbieders (gratis) die plots zonder uitleg verdwenen bijv.
              Het duurde bijv. een eeuwigheid eer jouw foto te voorschijn kwam.
              En ik zie dat NOG op sommige forums.
              Het duurde eveneens een eeuwigheid eer je upload klaar was.
              Je kreeg ook te maken met ongevraagde (en ergerlijke) reclame of banners juist omdat het gratis was.
              Ik zocht en heb nu wat ik wilde.
              Mijn materiaal zichtbaar en toegankelijke zonder meer. Klaar.
              Ok, anderen denken ook zo over hun oplossingen maar dat is hun zaak he.

Eerlijk gezegd heb ik er een afkeer van gekregen
              En ik ga er ook niet meer aan beginnen

Van die cloud toestanden houd ik ook niet echt van
              Toch niet als dit jouw enige opslagplaats is.

Het is een ongelukkig voorbeeld maar ik waag het toch.
              Ken je de installaties waarop BD draait? Ik vermoed niet dat die met dergelijke zaken bezig.
              Dus ik bedoel: alles in eigen beheer, alles zelf onder controle.
              Zo weinig mogelijk tussenstappen en weinig of geen andere interventies.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Moderator Note: Als Mod: om misverstanden te vermijden, kun je best citeren op wie je precies antwoordt.

Als wat ouder wordende collega-fotograaf: Ook ik ben "wat ouder" en heb moeite met mensen die zeggen "eenvoudiger kan het niet" en dergelijke.
                Het toeval wil is dat ik naar aanleiding van een persoonlijk gesprek IRL gisteren, vandaag een paar linkjes uitgetest heb in het Testforum, en daarna de persoon met wie ik gisteren gesproken heb een persoonlijk antwoord gestuurd heb.

Mijn enige conclusie: het woord "eenvoudig" betekent niet voor ieder van ons hetzelfde.
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                  Moderator Note: Als Mod: om misverstanden te vermijden, kun je best citeren op wie je precies antwoordt.

Als wat ouder wordende collega-fotograaf: Ook ik ben "wat ouder" en heb moeite met mensen die zeggen "eenvoudiger kan het niet" en dergelijke.
                  Het toeval wil is dat ik naar aanleiding van een persoonlijk gesprek IRL gisteren, vandaag een paar linkjes uitgetest heb in het Testforum, en daarna de persoon met wie ik gisteren gesproken heb een persoonlijk antwoord gestuurd heb.

Mijn enige conclusie: het woord "eenvoudig" betekent niet voor ieder van ons hetzelfde.
                  Net hetzelfde dat ik bijv. wat moeite heb als men tegen mij of iemand anders zegt: "Dat is heel gemakkelijk".
                  Jaja, als je het weet
                  (Iets goed en duidelijk uitleggen is ook een kunst).

Ben het ook roerend met jou eens
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Ont-roerend!

Comment

Working...
                    X