Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Paypal vraagje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Paypal vraagje

    Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
    Is het niet mogelijk dat je je vergist?

    maestro is een debetkaart
    visa en mastercard zijn credit kaarten

    simpel gezegd, als je iets wil kopen met paypal dan kunnen zij niet kontroleren of er wel geld genoeg op je maestrokaart staat (lees op je bankrekening)

    bij een creditkaart ga je altijd een schuld aan binnen de limiet van je kaart dus is die altijd "gedekt"
    Het mag wel waar zijn ivm die maestro, maar als het met visa wel lukt heb je bij de gewone 2500€.
    Als die nu al bereikt/uitgegeven is is dat toch ook moeilijk te controleren.

    Welke bank gebruik je, met welke kaart?
    Last edited by w00ha; 16 november 2012, 06:01.

    Comment


    • #17
      Re: Paypal vraagje

      Voor wat het waard is.
      Ik stort een som via KBC naar mijn account. Dat heeft wat tijd nodig om bij Paypal te geraken maar ik heb geen haast
      Momenteel staat op mijn Paypal account het 'kapitaal' van 8,50 euro
      (gene zwans he)

      Visa gebruik ik af en toe voor online betalingen.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #18
        Re: Paypal vraagje

        Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Voor wat het waard is.
        Ik stort een som via KBC naar mijn account. Dat heeft wat tijd nodig om bij Paypal te geraken maar ik heb geen haast
        Momenteel staat op mijn Paypal account het 'kapitaal' van 8,50 euro
        (gene zwans he)

        Visa gebruik ik af en toe voor online betalingen.
        Doe ik ook zo, er staat €25 meer op als bij jou, en als ik iets in de smiezen heb stort ik er bij op. Deze week duurde het welgeteld 2 dagen eer het erop stond, en dat is toch ook geen eeuwigheid, hé, en het helpt mij tegen impulsieve aankopen kan ik er ook nog effe over nadenken!
        Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

        Comment


        • #19
          Re: Paypal vraagje

          Oorspronkelijk geplaatst door RichKE Bekijk bericht
          Doe ik ook zo, er staat €25 meer op als bij jou, en als ik iets in de smiezen heb stort ik er bij op. Deze week duurde het welgeteld 2 dagen eer het erop stond, en dat is toch ook geen eeuwigheid, hé, en het helpt mij tegen impulsieve aankopen kan ik er ook nog effe over nadenken!
          Ja die impulsieve aankopen: 't is vlug gebeurd
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #20
            Oorspronkelijk geplaatst door RichKE Bekijk bericht
            Doe ik ook zo, er staat €25 meer op als bij jou, en als ik iets in de smiezen heb stort ik er bij op. Deze week duurde het welgeteld 2 dagen eer het erop stond,
            Welk is het nut van Paypal dan nog?
            Als je 2 dagen moet wachten voor uw geld er op staat, dan kunt ge toch evengoed de leverancier betalen via overschrijving?
            Tenzij buiten Europa dan om kosten te besparen.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #21
              Re: Paypal vraagje

              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Welk is het nut van Paypal dan nog?
              Als je 2 dagen moet wachten voor uw geld er op staat, dan kunt ge toch evengoed de leverancier betalen via overschrijving?
              Tenzij buiten Europa dan om kosten te besparen.
              Ok maar dat gaat niet overal he VerSeg.
              't Is daarom dat ik Visa gebruik.
              Doch Visa is ook duurder maar ook weer niet overal.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • #22
                Re: Paypal vraagje

                Betalingen bij Paypal gebeuren over een beveiligd systeem, de begunstigde krijgt nooit je kaartgegevens te zien.
                Bij 'veilige' verkopers krijg je ook nog een kopersbeveiliging, en als de transactie niet verloopt zoals gepland (gekochte goederen komen niet terecht), dan kan je via een procedure de koopsom terugkrijgen, als 2 keer moeten toepassen en 2 keer mooi terugbetaald door Paypal, en niet jij maar Paypal moet dan de som recupereren bij de verkoper.
                Op mijn Paypal rekening staat nooit geld, enkel als ik iets verkoop via Paypal (meestal eBay of internet-winkelen). Koop ik iets, dan haalt paypal via Visa de som van mijn rekening.
                Ivm Maestro, klopt inderdaad dat niet bij iedereen deze functie actief is, ook al staat het logo op je kaart, ddze verandering is ongeveer een jaar of 2 - 3 in voege.
                Voor wie wacht komt alles veel te laat ...

                Comment

                Working...
                X