Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beste, kleinste en snelste PDF reader ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Beste, kleinste en snelste PDF reader ?

    Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
    Ik gebruik op al mijn PC's en tablets de Adobe Acrobat Reader en die tot heden nooit omslachtig en traag en log gevonden. Het is een heftig pakket om te downloaden maar vind het prima meevallen om PDF files mee te openen.
    Klopt, Adobe werkt zeker goed, maar het is zo'n beetje een olifant gebruiken om een mug dood te slaan...
    Die Foxit Reader is één enkel exe bestand van 6,8 MB en komt niet om de paar dagen zeuren over wéér een update.
    Uiteraard heeft iedereen zijn voorkeur, maar best ook.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

    Comment


    • #17
      Re: Beste, kleinste en snelste PDF reader ?

      Als je niet meer wilt dan een PDF lezen is Sumatra PDF de lichtste oplossing, maar m.i. te beperkt in zijn mogelijkheden.
      Maar als licht en klein dé voorwaarden zijn ...

      Comment


      • #18
        Re: Beste, kleinste en snelste PDF reader ?

        Sorry voor de ietwat late reply, maar ik ben nu begonnen met FOXIT opnieuw te installeren, doch ik kan twee opties aanvinken die ik niet ken:

        - shell extentions
        - add-on for Mozilla Firefox, Opera, Safari and Chrome: misschien best NIET doen, wellicht haalde ik me daarmee die misierie op de nek die ik in mijn openingspost beschreef ?
        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
        Si non, on devient bonbon
        Et les gens nous mangent !"

        Comment


        • #19
          Re: Beste, kleinste en snelste PDF reader ?

          Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
          Sorry voor de ietwat late reply, maar ik ben nu begonnen met FOXIT opnieuw te installeren, doch ik kan twee opties aanvinken die ik niet ken:

          - shell extentions
          - add-on for Mozilla Firefox, Opera, Safari and Chrome: misschien best NIET doen, wellicht haalde ik me daarmee die misierie op de nek die ik in mijn openingspost beschreef ?
          Ik zou zeggen: zoveel mogelijk KISS. Ik stopte het ene bestand Foxit Reader.exe in een map PDF Reader, en bewaar dat mapje op een USB stick. Ik kopieer dat mapje in de directory Program Files en verbind PDF extensie aan Foxit. PB me een mail adres en ik stop de exe file in een zip en mail ze door als je wil.
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

          Comment


          • #20
            Re: Beste, kleinste en snelste PDF reader ?

            Bedankt, Nete, het is gelukt en ik heb gekozen om die twee dingen NIET aan te vinken.
            Kan nu toch terug peedee efkes lezen

            Ik werkte vroeger altijd met ACROBAT, maar ik had horen zeggen dat dit zooooo groot en lomp was + ik ondervond ook dat die zéér frequent begon te zagen over updates....
            Daarom zocht ik iets simpeler.
            ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
            Si non, on devient bonbon
            Et les gens nous mangent !"

            Comment

            Working...
            X