Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
een beetje fier
Collapse
X
-
-
-
Comment
-
Re: een beetje fier
je mag er best trots op zijn, veel doen het haar niet na, en zeker al niet met zo'n van de pot gerukte tepelbaviaan als die paul de leeuw, wat een irri kerel zeg, van mij had ie die klarinet al lang in zijn tuuuuuuuuut gehad, dus je mag 2x trots zijn op je dochter dat ze zo kalm gebleven is
Comment
-
Hahaha !! Wees jij maar fier, 't is terecht ook. En zowieso leuk als je dochter op tv komt he.
Paar fleveringen terug, zag ik iemand van Oostkamp, kanthaken of zo?
Was ook gek, gewoon iemand uit de buurt hihi.
Ik zou mijn lach niet kunnen inhouden hoor met manneke Paul, of tilt slaan haha!
Zat jij dan tussen de toeschouwers?facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Comment
-
-
Gisteren was het dan zo ver..Mijn dochter heeft samen mogen zitten in het grote orkest, zij als klein amateurken, hobbymusicus, bij al die grote profs. Samen meespelen als kleine klarinetiste met die grote artiest op een podium voor een gevuld Sportpaleis. Enkel maar voor het nummer van John Miles: " Music ...was my first love.."..dat was ook haar jeugddroom, welke nu is uitgekomen.
Mag ik het zeggen.:"ik ben fier op mijn dochter".
Bedankt aan al de mensen die dit kunnen realiseren hebben, die haar gesteund, geholpen en op de avond zelf gesoigneerd hebben.
Morgen, met fragmenten van het optreden in het sportpaleis, te bekijken "Manneke Paul"
een fiere vaderLast edited by perman; 11 november 2012, 22:19.perman
canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk berichtMorgen, met fragmenten van het optreden in het sportpaleis, te bekijken "Manneke Paul"facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk berichtIk ga kijken, zit jij ook in de tribune, is dat het juiste woord?
Ook niet nodig hé, het gaat om haar.perman
canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk berichtIk zit in de tribune, niet ver van haar, maar of ik in beeld kom????
Ook niet nodig hé, het gaat om haar.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
WalterD850
Comment
-
Wel, ik heb ze gezien en gehoord