Maar morgen wint Zulte-Waregem
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Spijtig voor Club Brugge
Collapse
X
-
-
Re: Spijtig voor Club Brugge
Peins dat ge gelijk zult hebben en ik ook, ik leg uit.
Sinds hij er het sportieve in handen heeft heb ik van club nog geen minuut mooi voetbal gezien.
Na twee wedstrijden gevolgd te hebben zei ik tegen mijn echtgenote, " Mac doet nooit zijn term uit", waarmee ik bedoelde dat hij nooit het einde van het seizoen zou halen.
Snert voetbal van de bovenste plank, er zit absoluut geen herkenbaar patroon in. Ze lopen (de meesten dan toch) als kuikens zonder kop op het veld.
"We staan toch maar lekker eerste" wist hij te vertellen op TV. Ja, dank zei Bacca!
90% van zijn werk is af bij Brugge en de 3 miljoen in zijn pocket ook vanavond.
Nu las ik gisteren dat ze Trond Sollied zouden willen. Wat gaat die bijbrengen? Rien de knots.
Als ze dan toch een nieuwe trainer willen dat ze dan Peter Maes gaan halen hé, of zijn ze soms blind in Brugge?
Grtz, RF
(47 jaar supp. van Club)
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichtPeins dat ge gelijk zult hebben en ik ook, ik leg uit.
Sinds hij er het sportieve in handen heeft heb ik van club nog geen minuut mooi voetbal gezien.
Na twee wedstrijden gevolgd te hebben zei ik tegen mijn echtgenote, " Mac doet nooit zijn term uit", waarmee ik bedoelde dat hij nooit het einde van het seizoen zou halen.
Snert voetbal van de bovenste plank, er zit absoluut geen herkenbaar patroon in. Ze lopen (de meesten dan toch) als kuikens zonder kop op het veld.
"We staan toch maar lekker eerste" wist hij te vertellen op TV. Ja, dank zei Bacca!
90% van zijn werk is af bij Brugge en de 3 miljoen in zijn pocket ook vanavond.
Nu las ik gisteren dat ze Trond Sollied zouden willen. Wat gaat die bijbrengen? Rien de knots.
Als ze dan toch een nieuwe trainer willen dat ze dan Peter Maes gaan halen hé, of zijn ze soms blind in Brugge?
Grtz, RF
(47 jaar supp. van Club)
GL lacht in zijn vuistje. Ontslag? Geen probleem, eerst even langs de kassa passeren. Mogen blijven? OK, toch ook langs dezelfde kassa passeren. Trainers als een Sollied zijn van hetzelfde kaliber als een GL, poenscheppers eerste klas. Als ik GL of TS op hun bank zie zitten tijdens ene match, OMG, die berusting, de relaxheid, ... niet normaal.
Veel zal afhangen wat de spelers willen vandaag. Willen ze GL buiten dan wordt het gemakkelijk voor Zulte-Waregem. is de heilige geest over hun neergekomen dan zou het wel eens een mooie match kunnen worden.
Moge de beste winnen uiteraard (maar het zou leuk zijn mocht ZW ook na vandaag naast Anderlecht de eerste stek blijven hebben ).
Comment
-
't wordt tijd dat al die grote ploegen er eens goed langs van krijgen en een paar jaar op droog zaad zitten.
Ontslagvergoeding die onze coach van Brugge contractueel bedongen heeft. 2.000.000 Euro .... (Was gisteren vroeg op de Radio). Pure schande. Zwaar onder de prijs voor onze afgoden ...https://www.fotospotter.be
Je suis content d’être heureux
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk berichtIk had een reactie van jou verwacht RF . Ik ben zelf van Zulte en niet zo'n enorme voetbalfan maar altijd enorm respect gehad voor Dury als mens en trainer. Zoals hij altijd zegt: ik moet ze niet leren voetballen maar samenwerken. Meer people management als het ware.
GL lacht in zijn vuistje. Ontslag? Geen probleem, eerst even langs de kassa passeren. Mogen blijven? OK, toch ook langs dezelfde kassa passeren. Trainers als een Sollied zijn van hetzelfde kaliber als een GL, poenscheppers eerste klas. Als ik GL of TS op hun bank zie zitten tijdens ene match, OMG, die berusting, de relaxheid, ... niet normaal.
Veel zal afhangen wat de spelers willen vandaag. Willen ze GL buiten dan wordt het gemakkelijk voor Zulte-Waregem. is de heilige geest over hun neergekomen dan zou het wel eens een mooie match kunnen worden.
Moge de beste winnen uiteraard (maar het zou leuk zijn mocht ZW ook na vandaag naast Anderlecht de eerste stek blijven hebben ).
Neem nu Wilmots, nooit trainer geweest bij een grote ploeg, niemand kon overweg met de nat. XI, tot hij kwam en kijk eens .................... (meer moet ik niet zeggen).
Heb je die man al horen praten over voetbal, heb je die man al 1 klein minuutje zien stilzitten op zijn bank?
Die steekt er zijn hart en ziel in EN brengt dat over op gans de ploeg. Kampfgeist van het beste Kampfschwein.
Och ja, ik droom nog van de Happel tijd hé.
BTW, mijn vader was van Dentergem, niet zo ver Zulte hé. Mijn familie woont er nog.
Grtz, RF
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
We mogen Club Brugge dankbaar zijn dat ze Leekens bij de Rode Duivels weggehaald hebbenMy Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg
Comment
-
-
Voetbal .... Ik zal nooit begrijpen wat er belangrijk aan is ?Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk berichtjaja t is van da:
0-1 voorlopig
en met 10 man!
Gisteren mocht Leekens nog blijven maar ik benieuwd wat het na vandaag gaat worden.
Comment
-
Heet van de naald:
Leekens en Verkimpinck hebben hun C4.
Phillipe Clement neemt de trainingen waar.(Juist op Sporting gehoord)
Nu maar hopen dat ze Trond Solied niet aannemen.
Grtz, RF
Comment
-
-
Ik heb geen beelden kunnen zien (momenteel in het land van Daum ) maar wel gevolgd op Sporza radio via internet.
Ook daarnet het interview met Vandenbempt beluistert en precies erop in zijn conclusie welke trainer ze nodig hebben bij blauw/zwart: http://www.sporza.be/cm/1.1473813?view=popupPlayer
Of dat nu een Sollied moet zijn die met ijzeren hand de discipline erin kan brengen durf ik sterk te betwijfelen.
OK, mijn gok als kleine, heel kleine, voetballiefhebber wie ze trainer gaan maken: Hugo Broos.
Wie denken jullie?
Comment
-
Hugo Broos
Nee zulle, merci. Laat die "bleiter" maar waar hij is.
Een trainer zoals Francky Dury of Marc Wilmots en dan zie ik er maar één en dat is Peter Maes maar die ligt vast bij Lokeren.
En Peter Maes is Leekens niet hé, die laat Lokeren niet in de steek, of de besturen zouden een onderling akkoord moeten vinden maar daar geloof ik niet in.
Daum zal ook niet weerkeren, ik weet het niet wie ze nu best binnenhalen.
Misschien Pep Guardiola (als Leekens de kas niet heeft leeg geplunderd)
Hopelijk nemen ze hun tijd vooraleer ze iemand aannemen, ze zullen sowieso al krap bij kas zitten.
Grtz, RF
Comment
-
Idd, HB is niet mijn keuze maar ik probeer (mission impossible) me in de geest van Mannaerts te verplaatsen.
Met dit in gedachten denk ik aan den Hugo. Hij heeft honger naar een club en Club heeft geen rijk gevulde schatkist hé.
Comment
Comment