Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Devolo - ADSL Belgacom
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Devolo - ADSL Belgacom
Ik heb hier VDSL van Belgacom (Scarlet), via de Sagem modem kan ik de laptop draadloos gebruiken.
Alles zit dus in de modem ingebouwd, je hebt geen andere apparatuur nodig (internet, telefoon en tv komt binnen via die modem).
Waarschijnlijk heb je dan nog een oudere modem?http://barthuysmans.smugmug.com/
BD0338BE
Comment
-
Inderdaad Bart,
ik heb een b-box 1 (die is 4,5 jaar oud). Ik heb net een you tube filmpje bekeken en de installatie ziet er inderdaad eenvoudig uit.
Comment
-
Michel heeft een BBOX 1 en die heeft ook Wifi maar michel wil wellicht op een plek met minder Wifi ontvangst of een PC ergens zetten zonder een resem ethernetkabels te trekken door het huis. Of hij nu de BBOX 1 of 2 gebruikt maakt niet uit. Het zal evengoed werken. Ik gebruik ook zo'n bakje om de wifi beperkingen te overbruggen.
Comment
-
-
Klopt, mijn b-box staat boven in de bureau. Beneden had ik geen ontvangst, vandaar dat ik op zoek was naar een oplossing. Heb net zo'n Devolo-setje gekocht in de Mediamarkt en ben nu lekker beneden wireless aan het werken. Mijn jongste zoon is nu ook geconnecteerd met zijn iPod
Michel
Comment
-
Persoonlijk hou ik het bij ethernetkabels : Je moet wel een kabeltje trekken, maar daarvan ben je zeker dat het werkt en aan volle snelheid. Devolo's werken meestal, maar meestal is voor mij niet voldoende.Groeten,
Polleke
Comment
Comment