Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belgium's Got Talent

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Belgium's Got Talent

Karolientje wint en dat vind ik super ! vooral voor mijn kleindochterke Rihanna want ze is haar grootste fan !

Re: Belgium's Got Talent

Inderdaad die meid verdiend het, ik dacht ook eerst, waarom weer iemand die zingt? (Ben nochtans heel grote fan van zingen hoor
    maar hier is dat nu echt een talent dat ze moeten hebben die anders is of zingen.) Maar, deze kleine meid, zo'n stem, dąt is echt wel
    een talent !!! Die gaat het nog ver schoppen een keer ze van school is denk ik.
    Met de goeie steun wordt ze wel in de juiste richting gewijst...
    facebook
    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Ik ben ook fan van haar
      Alhoewel de eerlijkheid me bied dat OTM gent en die gasten van CoLab die een modern/jazz/hiphop-dans brachten ook wel heel goed waren.

Nu hopen dat karolientje er nog goesting in heeft om binnen een paar jaar onze hitlijsten op te vullen.

Comment

Karolien heeft zeker talent, maar als het een zangeres mag zijn die wint: de dame (ben de naam effe kwijt), waarvan de jury verleden week zei: we hebben hier ook een Susan Boyle, en ook nog duizend keer mooier om naar te kijken. Maar blijkbaar niet "flashy" genoeg voor de massa SMS-ertjes....

Qua show: OTM Gent zonder twijfel.
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
          Karolien heeft zeker talent, maar als het een zangeres mag zijn die wint: de dame (ben de naam effe kwijt), waarvan de jury verleden week zei: we hebben hier ook een Susan Boyle, en ook nog duizend keer mooier om naar te kijken. Maar blijkbaar niet "flashy" genoeg voor de massa SMS-ertjes....

Qua show: OTM Gent zonder twijfel.
          Ik denk dat ze Katarina heet.
          zie : http://vtm.be/belgiums-got-talent/ka...gere-sferen-op

was ook goed en had in de finale mogen zitten.

Comment

En dat met een liedje dat al platgecovert is... Knap

Comment

Gefeliciteerd hoor aan Karolien, ik misgun ze dat echt niet.
              Maar het is zo weer wel een talenten show voor zangers en zangeressen, terwijl ik vindt dat qua entertainment OTM Gent veel meer te bieden heeft.
              Er zijn al zoveel talenten shows voor zang en niet voor echte show spektakels.
              Het is wel zo dat idd Karolien niet mag meedoen met bv een Idool en op deze manier toch een kans krijgt. Maar toch......
              Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Comment

Working...
              X