Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
In de digicorder van Telenet heb ik een manuele opname staan.
Dagelijks en op hetzelfde uur wordt er dus een programma opgenomen.
Hoe kan ik die instelling annuleren ?
Hey, Theo
Ga naar tv theek ( ongeveer links bovenaan op de afstandsbediening ).
Dan naar mijn opnames , en kies daar het programma wat je wilt wijzigen en druk op die ronde knop in het midden van de afstandsbediening , en het het programma komt tevoorschijn.
Dan zie je aan de rechterkant een menu waar staat opn.opties , druk hierop en je kunt het afzetten.
Hopelijk ben ik je van dienst kunnen zijn , ofwel moet ik naar Hasselt komen , en je het eens voordoen
Groeten ,
Rohnny
Hey, Theo
Ga naar tv theek ( ongeveer links bovenaan op de afstandsbediening ).
Dan naar mijn opnames , en kies daar het programma wat je wilt wijzigen en druk op die ronde knop in het midden van de afstandsbediening , en het het programma komt tevoorschijn.
Dan zie je aan de rechterkant een menu waar staat opn.opties , druk hierop en je kunt het afzetten.
Hopelijk ben ik je van dienst kunnen zijn , ofwel moet ik naar Hasselt komen , en je het eens voordoen
Groeten ,
Rohnny
't Is iets anders Rohnny
TV-Theek > Mijn opnames > Reeds opgenomen veranderen naar : Geplande opnames > de opname selecteren en annuleren.
Hier ook aan de slag met de nieuwe Telenet digicorder. Terugspoelen kan nu nog maar 3 uur, tegen vroeger 24 uur op de Indi recorder.Wel meteen eens de TVtheek getest en ondermeer een gemiste aflevering van de Crimi clowns bekeken.Kostte 2€, leuk dat het kan natuurlijk.Vraag me ook af wat er moet gebeuren als je nu bij het installeren je gehuurde Telenet digicorder laat vallen bijvoorbeeld...
Hier ook aan de slag met de nieuwe Telenet digicorder. Terugspoelen kan nu nog maar 3 uur, tegen vroeger 24 uur op de Indi recorder.Wel meteen eens de TVtheek getest en ondermeer een gemiste aflevering van de Crimi clowns bekeken.Kostte 2€, leuk dat het kan natuurlijk.Vraag me ook af wat er moet gebeuren als je nu bij het installeren je gehuurde Telenet digicorder laat vallen bijvoorbeeld...
Walter
dan kan je deze in een telenetcenter ingeven en inruilen voor een andere,
je opname's ben je normaal kwijt als je een nieuwe mee krijgt,of het moet zijn dat ze deze herstellen weer met behoud van de opname's.
Oorspronkelijk geplaatst door master-magicBekijk bericht
dan kan je deze in een telenetcenter ingeven en inruilen voor een andere,
je opname's ben je normaal kwijt als je een nieuwe mee krijgt,of het moet zijn dat ze deze herstellen weer met behoud van de opname's.
Herstellen doen ze nooit. Je krijgt dus een andere mee en de opnames ben je kwijt. Ik dacht wel dat je slechts 1 keer gratis een andere krijgt als je deze binnen de termijn van 1 jaar omruilt.
herstellen doen ze soms wel nog,na herstelling sturen ze die terug naar telenet om dan weer in de verhuur te steken.
in m'n buurt is er een telenetcenter waar ze deze wel degelijk nog herstellen,
heb er al paar keer voor klanten geweest met een defecte digicorder of digibox,
en ze hebben deze ook nagekeken of de defecte box nog te herstellen was en ze gaven een nieuwe mee en de defecte gingen ze opsturen naar telenet om te herstellen.
ze smijten ze toch allemaal niet op de vuilnisbelt hé
Comment