Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Samsung galaxy tab 10.1 model 7501

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Samsung galaxy tab 10.1 model 7501

Hallo,

Ik zoek reeds geruime tijd een app om mijn 3G verkeer te kunnen meten om binnen mijn maandelijkse limiet te blijven. Heb al een 15 tal app's geprobeerd (zoals 3G watchdog, data manager, trafic monitor, mobile counter enz) en het werkt perfect voor de meting van wifi maar nooit voor de 3G, teller stopt na een aantal Kb, haalt nooit 1 Mb. Zou er soms een conflict zijn met Android of een ander probleem?

Hopelijk kan iemand mij helpen aub?

Re: Samsung galaxy tab 10.1 model 7501

Dat zal wel aan de instellingen van die apps liggen.
    Bestaat er geen app van jouw provider ?
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Het is een proximus daily abonnement. Met de app Hello Belgacom krijg ik alleen verbruik in euro maar niet in Mb. Tot voor kort gebruikte ik de simkaart in een stick op een laptop en daar had je een vodaphone programke bij dat wel werkte. Maar op de tablet werkt het niet

Comment

Ik heb generation connect, 20€/maand, 80 min bellen, 2000 smssen, 2 GB internet met uitstekende 3G verbinding . . . met het programma "Hello" kan ik alles netjes opvolgen, internetgebruik wordt ook netjes in mb getoond.
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Zoals ik reeds zei, heb ik ook Hello geprobeerd maar het werkt niet op de tablet. Ook in 2 Belgacomcenters konden ze mij niet helpen. Van service gesproken!!!!!!

Comment

Vanaf ICS zit er standaard een data-teller ingebouwd en kan je eveneens limieten instellen.
            Werkt perfect en geen afzonderlijke app nodig.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Ik gebruik al vier maanden 3g watchdog en het werkt goed. Nog geen problemen mee gehad.

Comment

Sorry voor de domme vraag, wat is ICS en hoe kom ik erbij?
                Met 3G watchdog had ik hetzelfde probleem, wifi ok maar 3G werkt niet

Comment

Op mijn telefoon gebruik ik het gratis 'Onavo'. Werkt wellicht ook op een Android tablet.
                  D800, 24-70 2.8, 70-200 2.8 VRII, 60mm 2.8 micro, SB-600 en nog wat 'ouder' materiaal.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rorxy Bekijk bericht
                    Ik gebruik al vier maanden 3g watchdog en het werkt goed. Nog geen problemen mee gehad.
                    Hier ook geen problemen met 3g Wachdog Pro
                    Je kan een waarschuwing instellen op een bepaalde % van je limieten je krijgt een waarschuwing.
                    Eens de grens bereikt --> gedaan met 3g
                    Mvg,
                    SW
                    BD1071BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robertjanssens Bekijk bericht
                      Sorry voor de domme vraag, wat is ICS en hoe kom ik erbij?
                      ICS is Android 4.0 of anders genoemd Ice Cream Sandwich.
                      Menu => Instellingen => Toestel-info => Software-update => Bijwerken (indien je bij voorkeur via WiFi verbonden bent).
                      Natuurlijk moet de update al beschikbaar zijn voor je toestel en moet hij er ook al niet op staan.
                      Updaten kan natuurlijk ook altijd via Kies als je toestel nog geen update OTA ondersteunt (Over the air).
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

Working...
                      X