Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kijker zal betalen voor uitgesteld kijken.
Collapse
X
-
-
Re: Kijker zal betalen voor uitgesteld kijken.
Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
"Van Thillo suggereerde een model waarbij uitgesteld kijken alleen gratis blijft als je de reclame niet maar kunt doorspoelen.
‘En dan kun je ook een premium model bedenken waarbij je betaalt maar zelfs geen reclame moet doorspoelen
omdat er geen reclame meer in zit’, zei hij. ‘Daar gaat het naartoe, denk ik.".
Wat willen ze nu eigenlijk?
Reclame MOET toch bekeken worden om effect te hebben niet?
Het zal van de kost afhangen voor dat premium model wat de gebruikers gaan doen of beslissen.
-
Ik neem gewoon alle programma's op die ik wil zien en kijk dan de volgende dag, zonder reclame uiteraard.
Als ze het opnemen ook gaan beperken dan heb je toch wel de poppetjes aan het dansen denk.
Uitgesteld kijken doe ik maar zelden.Met de vriendelijke groeten, Ruud.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtReclame MOET toch bekeken worden om effect te hebben niet?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk berichtDat is niet echt wat ze bedoelen. Zoals bij de apps op een smartphone, spotify en zelfs gmail kan je kiezen om de gratis versie te gebruiken of te betalen zonder reclame. Als je betaalt voor iets brengt dat meer geld op dan reclame. Volgens mij zijn er gewoon teveel zenders in dit land. Vraag dat maar eens aan exqi.
"Het zal van de kost afhangen voor dat premium model wat de gebruikers gaan doen of beslissen. "
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtPubliciteit moeten bekijken is slecht voor het milieu en energieverspilling, daar eens wat mensen hun gedacht op zetten.
En alle zenders die reclame uitzenden moesten kosteloos zijn...(voor de kijkers).
Comment
-
Gaan ze ons dan binnenkort vastbinden voor de tv, zodat we niet anders kunnen dan naar die reclame te kijken?
Als je die niet kan doorspoelen, dan kan je ondertussen ook wel even iets anders doen, en niet naar de reclame kijken.
Ik neem zelf ook geregeld programma's op, en dan spoel ik net zoals bijna iedereen, de reclame door.
Maar als ik elke keer moet betalen om zo'n programma te bekijken, dan zal dat niet veel meer gebeuren, de opnamefunctie van de digibox (Belgacom-Scarlet) zal hier dan niet veel meer gebruikt worden.
Ik zie de reclame af en toe wel eens, wanneer gaan ze nu eens reinigingsproducten op de markt brengen die echt werken zoals ze tijdens de spotjes laten zien?
Het waspoeder dat ik gebruik komt van de Lidl, en ik heb nog nooit reclame gezien voor dat product.
Ik hou dus lang niet altijd rekening met de reclame.
De waspoeders waar ze wel reclame voor maken, die kosten dubbel zoveel...http://barthuysmans.smugmug.com/
BD0338BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk berichtGaan ze ons dan binnenkort vastbinden voor de tv, zodat we niet anders kunnen dan naar die reclame te kijken?
Als je die niet kan doorspoelen, dan kan je ondertussen ook wel even iets anders doen, en niet naar de reclame kijken.
Ik neem zelf ook geregeld programma's op, en dan spoel ik net zoals bijna iedereen, de reclame door.
Maar als ik elke keer moet betalen om zo'n programma te bekijken, dan zal dat niet veel meer gebeuren, de opnamefunctie van de digibox (Belgacom-Scarlet) zal hier dan niet veel meer gebruikt worden.
Ik zie de reclame af en toe wel eens, wanneer gaan ze nu eens reinigingsproducten op de markt brengen die echt werken zoals ze tijdens de spotjes laten zien?
Het waspoeder dat ik gebruik komt van de Lidl, en ik heb nog nooit reclame gezien voor dat product.
Ik hou dus lang niet altijd rekening met de reclame.
De waspoeders waar ze wel reclame voor maken, die kosten dubbel zoveel...
Ik heb geen reclame nodig om te weten wat ik wil
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtHa ge weet het ook
Ik heb geen reclame nodig om te weten wat ik wil
Comment
-
-
Ja, voor mij ook liefst reclameloos
Maar, zijn we nu echt consequent ? Wat hebben we al niet allemaal nagelezen, afgecheckt, hier besproken voor wat de aanschaf van ons nieuw fototoestel betreft ?
En de fondsen daarvoor om het hier op het forum te doen halen we nu precies uit de reclameban(d) die we proberen te bannen
En inderdaad, gratis bestaat niet, ook al is het gratis.
En nu Telenet onder Amerikaanse handen komt, zal er nog 't één en 't ander veranderen in de richting van nog meer reclame, nog meer rommel, nog meer praatshows (die gedirigeerd zijn in functie van de betalende bedrijven) en nog minder echt informatieve programma's. En meer betalen zullen we zeker moeten doen, want ook lucht kost geld, veel geld als je het aan de aanbieder vraagt.https://www.fotospotter.be
Je suis content d’être heureux
Comment
-
Die zullen wel volgen hoor, die groep zijn ook geen lieverdjes hoor en veranderen ook regelmatig iets om er weer geld uit te slaan.
Toch zeker wat betreft hardware.
Ik heb dat allemaal opgeruimd.
We zullen er toch aan moeten geloven op een gegeven moment. Ze hebben nou eenmaal die macht.
Zowel Telenet als Belgacom als TV Vlaanderen en heel de Digitale groep.
En wij blijven trouw betalen hoor.Met de vriendelijke groeten, Ruud.
Comment
Comment