Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snooker

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Snooker

PTC 6 European Tour Snooker Antwerp
    Mark Selby ---Mark Allen
    And de winner is Mark Allen

'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Re: Snooker

Ik heb helaas niet kunnen kijken. Die tornooien zijn wel vermoeiend denk ik. Deze ochtend waren het nog de kwart finales als ik me niet vergis. Was de finale ook best of 7? Op zo een wedstrijdjes kan er alles gebeuren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
      Ik heb helaas niet kunnen kijken. Die tornooien zijn wel vermoeiend denk ik. Deze ochtend waren het nog de kwart finales als ik me niet vergis. Was de finale ook best of 7? Op zo een wedstrijdjes kan er alles gebeuren.
      Inderdaad, best of 7.
      Mvg.
      Robert
      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Hier meer. klik
        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Ik snap niet goed waarom ze in het artikel zeggen dat snooker populair wordt. Er zijn al wat redelijk zaken verdwenen sinds het einde van de jaren '90. Bovendien werden een hele hoop tafels ingeruild voor pool tafels.

Comment

Snooker wordt populair om naar te kijken.
            Ik heb ook een paar pogingen gedaan als student om een balletje te schieten, maar dat valt toch héél erg tegen hoor.
            De keren dat je eens 2 ballen na elkaar kan potten zijn zeldzaam. (bij mij toch)

Dan ik poolen net iets makkelijker en toegankelijker.

Comment

Ik neem aan dat jij die foto genomen hebt ? Is een mooie trouwens.

Ik kijk ook erg graag naar snooker, ik vind die mannen uitzonderlijk. Ikzelf kan me wel behelpen op een pooltafel maar snooker, nee dat gaat niet goed. Die tafel is gigantisch en de ballen zo klein en de holes ook, en dan moet je nog je witte bal in het oog houden, amai.
              Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
              Mijn bird foto's en urbex foto's

Comment

Ik ben een fervente snookerspeler! Hoogste break is 69 momenteel in match tegen iemand anders, in solo-training al een stuk of 4 keer boven 100 gezeten. Geen gemakkelijke sport
                Mijn website | Facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wim_vdw Bekijk bericht
                  Ik ben een fervente snookerspeler! Hoogste break is 69 momenteel in match tegen iemand anders, in solo-training al een stuk of 4 keer boven 100 gezeten. Geen gemakkelijke sport
                  Ik zit aan 75 in een wedstrijd en slechts 1 keer 102 op line-up, maar dat is dus al lang geleden en ga daar dus nooit meer boven raken. Mijn ogen zijn gewoon te slecht geworden. Ik moet zo een Taylor brilleke aanschaffen als ik nog iets wil betekenen, lenzen is niks voor mij. En dan nog, eens de 40 voorbij moet je niet meer op een crucible carreer hopen

Comment

Respect!

Comment

Working...
                    X