Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Schotland

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Schotland

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    En met Wilmots hebben ze een gouden keuze gemaakt denk ik.
    Toegegeven, dat had ik niet echt verwacht van Wilmots en ik was niet de enige denk ik.

Comment

Wat een prachtige match...
      Denk dat Wilmots gisteren getoond heeft dat zijn Rode Duivels heel wat waard zijn...
      Plus dat hij niet enkele topspelers heeft met een ploeg er rond, maar een topploeg.

De eerste helft was genieten,
      genieten van het schone heen en weer getik.
      Ook de acties die Courtois even uit de mouw schudde: Hulde aan die (jonge)man!

Ook al bleef de goal uit, de 1ste helft maakte mij duidelijk wie er ging winnen.

De 2e helft was qua inspiratie minder,
      maar de Duivels hebben weinig uit handen gegeven...
      De 2 goals die dan kort opeen volgen is gewoon de kroon op het werk...

Wat mij bijblijft:
      - Mertens die op 1 minuut tijd 3 raketten richting goal lanceert
      - Companie die toont hoe technisch sterk hij is MET een verdomd goed inzicht
      - Een team aan spelers waar niemand zich beter doet voelen als een andere...

Ik heb goeie moed voor deze jongens!
      It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        En Wilmots doet het goed.
        Met de keuze Leekens waren we vooraf al verloren en we hebben door hem bovenop veel tijd verloren.
        Wat men heeft aan Wilmots is:
        - Recht voor de raap
        - Geen gezever
        - Wat hij zegt voert hij ook uit
        - Geen vriendjes, maar ook geen vijanden
        - Staat 200% achter zijn ploeg
        - Voor hem is ieder van zijn spelers gelijk, ttz. geen vedetten cultus (was hij ook nooit bij de nat. XI, Standard of Schalke)
        Met andere woorden, toffe knul en iemand die iets van voetbal kent. Een man van z'n woord.

En leekens, das juist het tegenover gestelde.
        Ik heb het al dikwijls tegen mijn vrouw gezegd, hij doet zijn term niet uit bij Brugge.
        Geef Club zoals ze nu zijn in handen van Koster en we zien een heel ander Club.

Wat Albert deze week zegde van de Belgen, awel ik volg hem.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
        Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Heb gisteren de Belgen eindelijk terug zien voetballen! 't werd tijd! .. en die natte krant Hazard mogen ze van mij thuis laten ... de enig keer dat ik die ook maar iets nuttigs heb zien doen was in de oefenmatch tegen Nederland, al de rest is nutteloze uitleg, diene gast staat tegen zijn goesting op dat veld. 't loopt er zo af, talent op of af ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
            Wat men heeft aan Wilmots is:
            - Recht voor de raap
            - Geen gezever
            - Wat hij zegt voert hij ook uit
            - Geen vriendjes, maar ook geen vijanden
            - Staat 200% achter zijn ploeg
            - Voor hem is ieder van zijn spelers gelijk, ttz. geen vedetten cultus (was hij ook nooit bij de nat. XI, Standard of Schalke)
            Met andere woorden, toffe knul en iemand die iets van voetbal kent. Een man van z'n woord.

En leekens, das juist het tegenover gestelde.
            Ik heb het al dikwijls tegen mijn vrouw gezegd, hij doet zijn term niet uit bij Brugge.
            Geef Club zoals ze nu zijn in handen van Koster en we zien een heel ander Club.

Wat Albert deze week zegde van de Belgen, awel ik volg hem.

Grtz, RF
            Ben ik helemaal mee eens.
            Brugge?
            Er waren maar twee clubs vroeger
            Die janetten (sorry) van Anderlecht en de knokkers, harde werkers van Brugge. (Lambert en co).
            Er waren uitschieters maar ik wijk af. Ik denk aan prestaties van Mechelen, Antwerp en Waterschei...Standaard af en toe.

De glans (van vroeger en weer sorry) is weg.
            Ik wil dat graag terug

Over de reporters denk ik hetzelfde...
            Midden in een match gaan lullen dat je een T-shirt kan winnen...allee nu.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Working...
            X