Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Xerox WorkCenter 6015 - Toner vervangen origineel of huismerk

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Xerox WorkCenter 6015 - Toner vervangen origineel of huismerk

Ik heb dus een Xerox WorkCenter 6015 Led/Laser printer waar ik zeer tevreden mee ben.
    Graag zou ik aan andere eigenaars willen vragen of zij al een toner hebben vervangen en of jullie originele of huismerken hebben genomen.
    Indien huismerk gekozen, wat blijkbaar stukken goedkoper is, zijn jullie hier tevreden over?
    Ik was met mijn vroegere inktjet printer zeker NIET tevreden (printkoppen regelmatig verstopt).

Alvast van harte dank voor reacties
    Rob
    Groetjes Rob

Re: Xerox WorkCenter 6015 - Toner vervangen origineel of huismerk

Je koopt een printer van een topmerk ... steek daar deftige toner in, da's het enige dat ik je kan aanbevelen.
    Namaak is vaak goedkoper, maar je krijgt helemaal niet hetzelfde ... al valt dat meestal niet zo snel op, toch is er een groot kwaliteitsverschil.
    Met wat zoekwerk kan je die originele cartridges ook al goedkoper vinden dan op de meeste plaatsen, sommigen overdrijven echt met de prijzen.
    Namaak cartridges zijn in het algemeen een pak minder kwalitatief afgewerkt binnenin, zolang het goed gaat heb je geluk maar bij het minste heb je schade aan je toestel dat niet binnen garantie valt.

Voordeel van origineel :
    Garantie op uw toestel is altijd volledig gedekt, ook na defecten door een cartridge
    Alle onderdelen in de cartridge zijn altijd 100% nieuw en nooit rebuild.
    Originele cartridges zijn gedekt door garantie, dus als je binnen twee maand afkomt dat je die maar deels kunnen gebruiken hebt wordt je geholpen.

Hoeveel cartridges ga je gebruiken per jaar? Komt het dan echt op die 10€ verschil aan?
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Re: Xerox WorkCenter 6015 - Toner vervangen origineel of huismerk

Ik heb deze printer ook en ik neem geen risico, heb de originele toner gekocht. Mijn vorige (inktjet) ook altijd gevuld met een huismerk en na 1 jaar kapot, slechte kleuren, zwart werd grijs... Ik zou het in elk geval niet meer doen. Ik heb de laatste maal toner gekocht in juni en op dat moment was 123inkt.nl de goedkoopste.
      I love my D500

Comment

Working...
      X