Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

achteruit rijden in verboden richting van eenrichtingsstraat. hoeveel € boete?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: achteruit rijden in verboden richting van eenrichtingsstraat. hoeveel € boete?

Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
    enfin, zijn er nog die mij kunnen helpen mat een schatting van de boete die ik zal moeten ophoesten.
    165 €.

Jan

Comment

Re: achteruit rijden in verboden richting van eenrichtingsstraat. hoeveel € boete?

En als je de boete wil berekenen ... zie dan ook dat je deze voor het juiste land berekent.
      Ik zie hier verwijzingen naar Belgische en Nederlandse sites.
      België of Nederland scheelt nog wel wat.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Enfin, ik bedoel on-redelijk lang, natuurlijk.

Comment

Dat is een 3de graad overtreding en kost je 150€.
          Fuji X-t2, Fuji X-t10, Fuji X-M1 en wat lenzen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
            Mij hebben ze verteld dat ze bij een aanrijding kunnen vaststellen of de lichtjes al dan niet aan waren. Geen flauw idee of dat klopt. Misschien als de lamp zelf stuk is? Anders lijkt het me straf.
            Als het glas van een gloeilamp stuk gaat terwijl de lamp brandt, dan verbrandt de gloeidraad, en dat ziet er anders uit dan wanneer de gloeidraad door normale slijtage is stukgegaan.
            Maar dan moet het glas van de lampjes dus wel gebroken zijn, dat is ook niet altijd het geval.
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
              Als het glas van een gloeilamp stuk gaat terwijl de lamp brandt, dan verbrandt de gloeidraad, en dat ziet er anders uit dan wanneer de gloeidraad door normale slijtage is stukgegaan.
              Maar dan moet het glas van de lampjes dus wel gebroken zijn, dat is ook niet altijd het geval.
              Bedankt voor de uitleg. Je hebt dus meer kans als je hard rijdt, waar je niet op wil hopen bij een aanrijding.

Comment

Working...
              X