Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snickersreclame met Joan Collins: kinderachtige vlaamse nasynchronisatie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Snickersreclame met Joan Collins: kinderachtige vlaamse nasynchronisatie

Toevallig zag ik op VTM die reclame van Snickers met een een aantal sporters in een kleedkamer met Joan Collins (Dynasty) in de hoofdrol. Wat een vreselijke en vooral kinderachtige nasynchronisatie. Ik heb deze reclame ook op de Nederlandse reclame gezien en daar hebben ze het gewoon ondertiteld in het Nederlands en ze kwam daar veel bitsiger en vinniger over, zoals het haar reputatie betaamt .

Erg dat men door het vervlaamsen alweer de clue van een reclamespot heeft verkracht...
    Canon 17-55 EF-S IS USM F2.8

Re: Snickersreclame met Joan Collins: kinderachtige vlaamse nasynchronisatie

synchronisatie is idd kinderachtig
    ze behandelen de mensen als debiel die tvmakers

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
      synchronisatie is idd kinderachtig
      ze behandelen de mensen als debiel die tvmakers
      Daar gaan ze inderdaad van uit...en de meeste kijkers van de mensen die kijken zijn....beinvloedbaar.
      perman
      canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Wij kijken bijna nooit reclame, we kijken of een dag later of we kijken een twintigtal minuten later zodat we kunnen doorspoelen.
        Handig toch die digicorders. Perfecte uitvinding om de reclame te missen.
        En het bespaart een hoop tijd. Een programma van een uur duurt dan maar drie kwartier.

Ruud
        Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Comment

Heb je hier in België ooit al fatsoenlijke reclame gezien? Ik niet hoor al moet ik zeggen dat ik nooit naar de reclame zie. 't is soms gewoon om gek van te worden.
          Gelukkig heb ik een digicorder waar ik de reclameblokken gewoon kan doorspoelen.
          Fuji X-t2, Fuji X-t10, Fuji X-M1 en wat lenzen

Comment

Als ze de vtm opzetten is dat voor mij een teken om naar huis te gaan.
            Toeval bestaat niet.

Comment

Working...
            X