Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Treinstaking ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Treinstaking ...

Normaal probeer ik het te vermijden, maar ik dien vanavond van West-Vlaanderen (terug) te rijden naar Limburg.
    Heeft een treinstaking ( nog) veel impact op het autoverkeer kwestie files omstreeks 20u30 ?
    Kan je best via Antwerpen of Brussel rijden ?

Dank

Re: Treinstaking ...

Om 20u30 zal je geen problemen meer hebben.
    Denk dat Brussel de snelste optie is, hangt er ook beetje van af waar je exact moet zijn natuurlijk.
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Vroeger regelmatig gedaan Picha maar dan via Antwerpen.
      Ik kwam dan dus van Brugge of Aalter enz.
      Rond of om grotere steden heb je toch sowieso een concentratie van verkeer.
      Het zou al erg moeten zijn dat je om 20:30 uur nog files zou hebben.

Ik lees net in de krant:

Files op gebruikelijke punten

Op de ring rond Brussel moet volgens het Verkeerscentrum rekening gehouden worden met files op de gebruikelijke punten,
      en die zorgen voor een vertraging van maximaal een kwartier. Ook rond Antwerpen is het iets drukker dan normaal op woensdag.

Grote hinder in en rond Gent

Enkel in het Gentse is, door een aantal ongevallen, de hinder iets groter dan verwacht.
      Op de E17 ter hoogte van Kalken deden zich twee ongevallen voor, en op de ring rond Gent in Oostakker was er een derde ongeval.

Dus de avondspits zal ook wel zoiets worden en op de gekende uren en plaatsen, staking of geen staking

* er wordt weer hard geblazen wat deze staking aangaat.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Als er door het (extra) verkeer geen ongevallen gebeurd zijn op je route, dan zal alles wel redelijk vlot verlopen om 20u30.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Working...
        X