Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kan ik per vliegtuig rechtstreeks vanuit Brussel(of Charleroi) in Bolzano geraken??

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kan ik per vliegtuig rechtstreeks vanuit Brussel(of Charleroi) in Bolzano geraken??

Ik heb al goed mijn best gedaan op tinternet, doch ik vind voorlopig niks.
    Wie kan mij dus helpen met zijn ervaring.

Wij gaan volgende zomer fietsen van Bolzano naar Venetië.
    Het traject ligt vast bij de fietsvakantieoperator, dus dat kunnen we niet veranderen.
    Eigenlijk zouden wij best kunnen vliegen naar Bolzano, ipv Venetië? Want vanuit Venetië moeten we anders nog 3,5u op de trein terug naar Bolzano.
    Ik kan echter noch vanuit Brussel, noch vanuit Charleroi een vlucht vinden naar Bolzano op 30juli.
    Last edited by dréten; 1 oktober 2012, 15:48.

Re: Kan ik per vliegtuig rechtstreeks vanuit Brussel(of Charleroi) in Bolzano geraken

Met een overstap in Rome zal wel lukken denk ik

Als je daar geen rechtstreekse vluchten vindt kan je er prat op gaan dat er geen zijn.

Comment

Re: Kan ik per vliegtuig rechtstreeks vanuit Brussel(of Charleroi) in Bolzano geraken

OK!
      Ik ga op zoek...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door trbt555 Bekijk bericht
        Met een overstap in Rome zal wel lukken denk ik.
        Ge kunt natuurlijk ook een rechtstreekse vlucht afdwingen ... maar het risico dat je ginder wat langer zal verblijven is dan wel héél groot.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Ge kunt natuurlijk ook een rechtstreekse vlucht afdwingen ... maar het risico dat je ginder wat langer zal verblijven is dan wel héél groot.
          Foei foei, deugnietje

Comment

Zeg Drét'n, waarom persé Bolzano?
            Merano (Meran) is zoveel mooier toch.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
            Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
              Zeg Drét'n, waarom persé Bolzano?
              Merano (Meran) is zoveel mooier toch.

Grtz, RF
              Zoals ik bij mijn topicstart schreef: "Het traject ligt vast bij de fietsvakantieoperator, dus dat kunnen we niet veranderen."
              Nu ja, we zouden op eigen initiatief natuurlijk een hotelletje kunnen boeken, dat klopt.
              Is het zo de moeite volgens jou?
              Ik heb geen ervaring met die streek, dus...

Comment

Ik ben nog nooit rechtstreeks op Bolzano gevlogen.
                Hopelijk heb je daar iets aan.

Comment

Ik heb geboekt op Venetie Marco-Polo.
                  De 3,5u trein nemen we er dan maar bij.
                  Hopelijk wordt het een "pittoreske" rit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
                    Zoals ik bij mijn topicstart schreef: "Het traject ligt vast bij de fietsvakantieoperator, dus dat kunnen we niet veranderen."
                    Nu ja, we zouden op eigen initiatief natuurlijk een hotelletje kunnen boeken, dat klopt.
                    Is het zo de moeite volgens jou?
                    Ik heb geen ervaring met die streek, dus...
                    Merano is echt mooi met die wilde stroom midden door de stad en de wandelparken er langs.
                    Ik was er voor twee weken, we zijn natuurlijk de omstreken ook gaan bezoeken, maar elke avond zaten we op een terrasje aan de stroom een gelatte te veroveren gevolgd door een heerlijke cappuccino.
                    Heerlijk was dat.
                    Merano is erg mooi, zou er zo willen wonen, en iedereen spreekt er Duits een voordeel als je geen Italiaans verstaat.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Working...
                    X