Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pakistan, anti-Islam film

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Pakistan, anti-Islam film

Griezelig hoor, ministers die geld zetten op het hoofd van iemand, in dit geval de cineast.
    Ik hoor het hier juist op het 1 uur-nieuws.

Als de moslims elkaar uitmoorden hoor je geen mens in dat deel van de wereld maar als er een "Westerse hond" iemand lacht met de profeet, ho maar...dan is het kot te klein.
    Moord en doodslag is dan de regel.
    Hoeveel tegenreacties zijn er trouwens al uit de hoek van de Imams gekomen (buiten die ene die op zijn beurt al bedreigingen kreeg) ?

Dan moet je niet klagen dat sommigen de Islam een achterlijke godsdienst noemen.

Re: Pakistan, anti-Islam film

7.8. Maatschappelijke, politieke of religieuze discussies
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

is inderdaad een fijne manier van doen.
      film al gezien?
      hier zouden we zoiets weglachen over het christendom.
      merendeel hier heeft zoiets van pffff ...

daar zit het dieper vast in hen cultuur en hun levensstijl.

ieder zijn idee.
      nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
        Griezelig hoor, ministers die geld zetten op het hoofd van iemand, in dit geval de cineast.
        Ik hoor het hier juist op het 1 uur-nieuws.

Als de moslims elkaar uitmoorden hoor je geen mens in dat deel van de wereld maar als er een "Westerse hond" iemand lacht met de profeet, ho maar...dan is het kot te klein.
        Moord en doodslag is dan de regel.
        Hoeveel tegenreacties zijn er trouwens al uit de hoek van de Imams gekomen (buiten die ene die op zijn beurt al bedreigingen kreeg) ?

Dan moet je niet klagen dat sommigen de Islam een achterlijke godsdienst noemen.
        tjah tis dan ook zo, maar ik vind dan elke godsdienst belachelijk en middeleeuws, maar hun springen er toch nog meer uit dan andere godsdiensten.
        zeker niet rasistisch bedoeld maar begrijp nog altijd niet dat anno 2012 er nog altijd mensen zijn die geloven in een GOD, voor mij is het gewoon een fabeltje om de angst van de dood tegen te gaan.

we zijn gewoon voedsel voor de wormen, niet meer en niet minder.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk bericht
          tjah tis dan ook zo, maar ik vind dan elke godsdienst belachelijk en middeleeuws, maar hun springen er toch nog meer uit dan andere godsdiensten.
          zeker niet rasistisch bedoeld maar begrijp nog altijd niet dat anno 2012 er nog altijd mensen zijn die geloven in een GOD, voor mij is het gewoon een fabeltje om de angst van de dood tegen te gaan.

Richard Dawkins verwoordt het eleganter maar ik denk dat ik niks anders kan dan je gelijk geven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk bericht

of we worden opgestookt en uitgestrooi of in een kaske gezet.
            nikon stuff

Comment

Moderator Warning: Zoals een van onze gewaardeerde BD-ers hier terecht opmerkt, moeten we dit soort discussies vermijden.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Working...
              X