Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe te scheiden?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Hoe te scheiden?

Mannen slimmer? Ik denk dat het een vrouw was die haar eigen idee wilde fimen en dus haar mannetje ''in het gat'' wou steken...
    @bouk, even mee ...? Is dat zo moeilijk hihi. (Zou het beter eens zelf proberen... Morgen eet ik eieren Hopelijk geen 16) Haha.
    facebook
    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
      Mannen slimmer? Ik denk dat het een vrouw was die haar eigen idee wilde fimen en dus haar mannetje ''in het gat'' wou steken...
      @bouk, even mee ...? Is dat zo moeilijk hihi. (Zou het beter eens zelf proberen... Morgen eet ik eieren Hopelijk geen 16) Haha.
      Allen bij Jill....'t is morgenavond Merengue
      perman
      canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
        Het is toch Chinees?

Het gaat ook met een Giotto blaaspeertje, probeer het maar eens.
        En dan maar klagen dat uwe sensor vol slijm hangt !
        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
        Si non, on devient bonbon
        Et les gens nous mangent !"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
          allen bij jill....'t is morgenavond merengue
          H.E.L.P.
          facebook
          Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Hela, geen Facebook party's beginnen organiseren, hé!
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.1) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Alleeeee dju toch ze hebben het weer gezien eee!!!
              Mogen we toestemming vragen om een eierparty te houden dan? Haha!
              facebook

Comment

Gisteren op de after-drink na de petanque op het dorp veel show kunnen geven met die fles en dat ei. Het werkt dus echt zeer goed.
                Er zou een variante op bestaan door in een glazen fles een propje watten met methanol op in brand te steken en dan een gepeld hard gekookt ei op de opening te zetten. De brand zet de lucht uit, verbruikt de zuurstof en dan zou het ei naar binnen gezogen moeten worden. De moeilijkheid is dan voor de tegenpartij : krijg het ei er weer uit.
                Niet zelf geprobeerd.

Wie is er hier allemaal met pensioen ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                  Gisteren op de after-drink na de petanque op het dorp veel show kunnen geven met die fles en dat ei. Het werkt dus echt zeer goed.
                  Er zou een variante op bestaan door in een glazen fles een propje watten met methanol op in brand te steken en dan een gepeld hard gekookt ei op de opening te zetten. De brand zet de lucht uit, verbruikt de zuurstof en dan zou het ei naar binnen gezogen moeten worden. De moeilijkheid is dan voor de tegenpartij : krijg het ei er weer uit.
                  Niet zelf geprobeerd.

Wie is er hier allemaal met pensioen ?
                  Super zeg !
                  Geld ouderschapsverlof ook? Haha...
                  facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
                    Super zeg !
                    Geld ouderschapsverlof ook? Haha...
                    Mijn reactie is totaal naast de kwestie maar toe ik dit las moest ik reageren

Je ogen zijn de lamp van je ziel

Ik heb alle kaartjes gemaakt bij de geboorte en communie van mijn kinderen.
                    Bij de plechtige communie van mijn dochter heb ik ze op een spiegel gestyleerde rendiertjes laten schilderen, daarvan een foto gemaakt.

"de ogen zijn de spiegels van de ziel"

Mijn dochter heeft immers een zeer hoge Scandinavië-factor en de grijsblauwe ogen van de wolf (Canis Lupus)

Tsja, ik kon het even niet laten.
                    Terug naar de eieren maar.

Comment

Zet in een bord een brandende kaars, giet wat water in dit bord en plaats over de kaars een bierglas in het bord.
                      Als de zuurstof binnen het glas is opgebrand trek het water helemaal in het glas.
                      Die truc ken ik nog uit mijn kinderjaren.

Wist je dat je ook een fles wijn kunt ontkurken met een schoen?

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                      Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht

Grtz, RF
                        Nee, wist ik niet.
                        Vertel eens en is het verstandig om dat buiten te oefenen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
                          Nee, wist ik niet.
                          Vertel eens en is het verstandig om dat buiten te oefenen?
                          Klik.
                          Mvg.
                          Robert
                          Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                            Daar hebben ze al een filmpje van gemaakt, dat wist ik niet.
                            't Was tijdens de "straat kermis" in Halluin (Fr.), waar mijn schoonzus woonde, dat ik dat voor het eerst zag.
                            Das ook al lang geleden hoor.

Grtz, RF

Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                              ...

Grtz, RF
                              Nee, maar ik weet wel hoe je een kurk die in de fles verzeild is geraakt, er weer uit krijgt; met een stukje touw.
                              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.1) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                                Nee, maar ik weet wel hoe je een kurk die in de fles verzeild is geraakt, er weer uit krijgt; met een stukje touw.
                                Oedoejeda Les?

Grtz, RF

Comment

Working...
                                X