Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Niet normaal meer !!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Niet normaal meer !!!

Rellen in Haren NL
    Je kan de twitterberichten onderaan volgen.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Re: Niet normaal meer !!!

Leuk is anders zeggen ze in Nederland
    Schande dat relschoppers alles verpesten en niet alleen in Nederland.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Ik heb het deze nacht ook zitten volgen. Je zal er maar wonen dacht ik dan. En allemaal door een kieken dat op FB een bericht foutief geplaatst heeft. Wie zal dat weer allemaal mogen betalen?

mir
        De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
          Ik heb het deze nacht ook zitten volgen. Je zal er maar wonen dacht ik dan. En allemaal door een kieken dat op FB een bericht foutief geplaatst heeft. Wie zal dat weer allemaal mogen betalen?

mir
          hopelijk die ouders niet, ik wil niet weten wat zo'n schade zou kosten :S

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk bericht
            hopelijk die ouders niet, ik wil niet weten wat zo'n schade zou kosten :S
            Lijkt me onwaarschijnlijk. Zij heeft op zich niet echt iets fout gedaan.

Ik vind de situatie wel bijzonder grappig, het resultaat wat minder. De personen die afgezakt zijn naar het 'feestje' hadden volgens mij niet echt de hoop om iets te krijgen of om er te raken.

Comment

mir
              Toch kort door de bocht Mir, alsof dat meisje die 16 geworden was verantwoordelijk is voor de bende volwassen varkens en vandalen. Er was duidelijk aangegeven dat het een fout betrof en zeker geen Project X.

Comment

Project X Gouda
                Nu al zijn op Facebook meerdere vergelijkbare event-pagina's aangemaakt die oproepen tot feesten in andere steden. Ook in Gouda wordt een feest op touw gezet zoals in Haren. Mensen worden uitgenodigd om zaterdag 27 oktober naar Gouda te komen.

volgende "feestje" staat al gepland :S
                mss een goed idee om een Project X BD te organiseren?

Comment

yep, en dan maken we allemaal heel spectaculaire foto's van een bende vandalen en verkopen die aan de schaamdaalpers ten voordele van BD :-)
                  Albums
                  Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

.......... En allemaal door een kieken dat op FB een bericht foutief geplaatst heeft.........
                    niet mee eens.
                    ik geef de media de schuld.
                    in de kranten en dagelijks op TV in meerdere programma's, werd er (tè) veel aandacht besteed.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                      Toch kort door de bocht Mir, alsof dat meisje die 16 geworden was verantwoordelijk is voor de bende volwassen varkens en vandalen. Er was duidelijk aangegeven dat het een fout betrof en zeker geen Project X.
                      Dat maak jij ervan sultana. Natuurlijk is zei niet verantwoordelijk maar dat feestje was er wel gekomen doordat zei een verkeerde invitatie had geplaatst of FB. En natuurlijk zoals bouk net schreef de media.

mir
                      De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Ik maak nergens iets van Mir, zij zei en schreef meer als een week geleden al toen ze de fout inzag van haar uitnodiging dat het een fout betreft. Een verkeerde toets drukken kan bij iedereen gebeuren Mir, zo schrijf jij zei ipv zij (maak je geen zorgen, ik maar DT fouten) op internet waarmee ik maar wil zeggen dat iedereen foutjes maakt, de hare niet groter dan die van jou.

De media hebben voor een hype gezorgd maar andermaal, hun hebben niet de drank opgegoten bij die bende marginalen die eventjes wat "lol" kwamen tappen. Al komt er morgen 20.000 man toe in mijn dorp dan mag je toch verwachten dat alles redelijk netjes blijft? Dat er geen auto's in brand gestoken worden, geen schuurtjes vernield worden ...

Dat maak jij ervan sultana. Natuurlijk is zei niet verantwoordelijk maar dat feestje was er wel gekomen doordat zei een verkeerde invitatie had geplaatst of FB. En natuurlijk zoals bouk net schreef de media.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
                          yep, en dan maken we allemaal heel spectaculaire foto's van een bende vandalen en verkopen die aan de schaamdaalpers ten voordele van BD :-)
                          Ik vond het niet kunnen dat de politie expliciet vroeg om foto's maken die zij dan zouden gebruiken om daders te herkennen, en zonder erbij te zeggen dat het voor Belgische onbevoegden onwettelijk is daders publiekelijk aan de schandpaal te nagelen, en dat fotojournalisten in dat verband een code te volgen hebben.
                          Ik vind dat des te meer een bedenkelijke evolutie omdat zelfs onze Van Quickenborne, Belgische vice-premier in functie, dergelijk volkstribunalen steunde tot men hem op eveneens dwingende mannier op de onwettelijkheid hiervan had moeten wijzen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
                            Ik vond het niet kunnen dat de politie expliciet vroeg om foto's maken die zij dan zouden gebruiken om daders te herkennen, en zonder erbij te zeggen dat het voor Belgische onbevoegden onwettelijk is daders publiekelijk aan de schandpaal te nagelen, en dat fotojournalisten in dat verband een code te volgen hebben.
                            Ik vind dat des te meer een bedenkelijke evolutie omdat zelfs onze Van Quickenborne, Belgische vice-premier in functie, dergelijk volkstribunalen steunde tot men hem op eveneens dwingende mannier op de onwettelijkheid hiervan had moeten wijzen.
                            Dit zijn wellicht de emoties van het eerste uur Poza.
                            Het bewijst volgens mij toch, ook de onmacht. Het is niet de 1ste keer dat zoiets gebeurd.
                            Je kan Facebook niet aan banden leggen om dit te voorkomen ook niet de media.
                            Facebook is een publiek middel en de media berichten NA de feiten.
                            Het bericht (via bijv. Facebook) wordt verstuurd en het eventuele kwaad kan geschieden.
                            Ik kan een sms sturen naar 100 of 200 volgelingen die me zullen steunen en dan gebeurt het.

Verder begrijp ik heel goed dat men de relschoppers wil oppakken.
                            Dat men die dan, na 3,5 minuut zijn aangehouden geweest terug los laat, begrijp ik niet zo goed.

Sociale media heeft zijn goede kanten maar ze kan ook misbruikt worden.
                            Ik zie geen oplossing omdat te voorkomen.
                            Er zullen altijd mensen zijn die ervan profiteren en van de gelegenheid gebruik maken om
                            de boel op stelten te zetten, gewoon maar omdat ze er plezier in hebben.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Die maffe Ollanders toch ! In Belgie zou zoiets niet gebeuren, daar zijn wij veel te nuchter voor. Zelfs bij de vrijlating van Michelle Martin gebeurde er niet veel.
                              Canon-man. Concerten en natuur.
                              Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Working...
                              X