Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mods

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Mods

vind het gewoon handiger, als je kan zien (aan het groene stipje) of iemand is ingelogd.
    zeker bij het versturen van een PM.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
      Ja, en? Hoeveel zijn er BD leden van die 437?
      Ik heb het antwoord daarop in de voorgaande post bijgeschreven. Dat leest lekkerder.

Comment

Mijn vrouwke is mod op twee forums en komt helemaal niet toe aan iets doen als ze het bolleke groen zet.
        Mensen gaan haar dan PM-en over iets onvindbaars, in plaats van hun bedenkingen bij de gewraakte post dmv het daarvoor bedoelde driehoekje ter beschikking te stellen van alle mods.

Comment

Waarom wordt je zelf geen mod? Vraag ik me dan af..Dan zul je pas merken hoe moeilijk dit is. Snap overigens niet waar heel deze topic op slaat.
          Last edited by Guest4; 19 augustus 2014, 21:30.

Comment

Ik ben hier misschien nog niet lang genoeg om een "mening" te hebben maar mensen toch, wat een discussie hier...
            De hele historiek hierachter ontgaat me en het zal allemaal wel een reden hebben dat er zo veel op elkaar gevit word op BD maar zijn we hier niet gewoon allemaal om onze passie voor fotografie te delen?
            Ik kom hier persoonlijk om bij te leren en mensen te leren kennen maar de agressiviteit/bitsigheid straalt hier soms echt van de posts...
            Bigger aint always better........ Unless you're me!

Comment

Working...
            X