Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie helpt? Windows 7, jscript.dll

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wie helpt? Windows 7, jscript.dll

Kheb uiteindelijk een upgrade op de W7 gedaan naar W7 (gek he )

Het programma aangeraden door Verseg, vond geen fouten die te maken hadden met .DLL, andere probleempjes werden gevonden, maar zouden wel ergens 50 Dollar gekost hebben.
    Betalen voor zoiets leek me wat vergezocht...

Dan nog enkele andere programma's/sites geprobeerd, maar uiteindelijk besloten te herinstalleren...
    Nu werkt alles zoals het hoort en is de computer weer volledig operatief...

Aan allen: Bedankt om mee te denken!
    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
      Het programma aangeraden door Verseg, vond geen fouten die te maken hadden met .DLL, andere probleempjes werden gevonden, maar zouden wel ergens 50 Dollar gekost hebben.
      Mocht het nu nog gekoppeld zijn aan mijn rekening, dan zou ik het zeker nog aangeraden hebben.
      Serieus nu ... is inderdaad schandalig als je daarmee uitkomt op een betalende dienst, ze proberen blijkbaar overal hun zakken te vullen.
      Sorry, wist het niet in dit geval want anders zou ik er niet eens naar verwijzen.

Dan nog enkele andere programma's/sites geprobeerd, maar uiteindelijk besloten te herinstalleren...
      Ja, uiteindelijk is het dan toch opgelost ... het voornaamste voor u.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Hey Verseg,

Ik vind zo'n dingen vooral lastig als ze het niet vermelden...
        Ze laten uitschijnen alsof het een gratis tooltje is, en eenmaal na de scan moet je creditcard invullen om verder te kunnen.
        (en zo heb ik nog 2 tooltjes die zogezegd gratis waren geprobeerd).

Uiteindelijk werkt alles nu hoe het hoort, en kunnen we er weer tegen.
        Pc'tje lijkt weer een pak sneller, dus everybody happy!
        It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
          Kheb uiteindelijk een upgrade op de W7 gedaan naar W7 (gek he )
          Is zo gek niet hoor .. 't is een klassieke methode nl een "update" install waarbij al je eigen parameters verregaand bewaard blijven (het oude register blijft "in leven") maar de vitale bestanden worden opnieuw geinstalleerd. 't Is een oude "truk" die met de vorige versies van Windows ook al van pas kwam, zeker als je een ingrijpende HW update had gedaan (bvb nieuw mobo dat een met nieuwe HAL detectie nodig heeft ..)(BTW het Windows7 forum sevenforums is een onuitputtelijke bron van info!!)

ja, helaas blijken een hele boel "maintenance" sites het begrip FREE nogal losjes te interpreteren, in het slechtste geval is enkel de download "free" voor al de rest moet men betalen ...

Comment

Working...
          X