Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vandaag Huntdag bij Ibood 30 tot 70% korting

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vandaag Huntdag bij Ibood 30 tot 70% korting

    Gisteren en vandaag de gehele dag doorlopende aanbiedingen bij Ibood van topmerken Ipads tot 40% goedkoper of een rugzak van 39€ voor 9€; boormachines voor 1/3 van de winkelprijs.
    Je moet soms razendsnel reageren want sommigen topaanbiedingen zijn al uitverkocht wanneer je even met je ogen knippert.


  • #2
    Re: Vandaag Huntdag bij Ibood 30 tot 70% korting

    Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
    Gisteren en vandaag de gehele dag doorlopende aanbiedingen bij Ibood van topmerken Ipads tot 40% goedkoper of een rugzak van 39€ voor 9€; boormachines voor 1/3 van de winkelprijs.
    Je moet soms razendsnel reageren want sommigen topaanbiedingen zijn al uitverkocht wanneer je even met je ogen knippert.

    http://www.ibood.com/nl/nl/index/
    Graag een screenshot van een iPad aan 40% van de winkelprijs. Thx.

    Comment


    • #3
      Re: Vandaag Huntdag bij Ibood 30 tot 70% korting

      Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
      Graag een screenshot van een iPad aan 40% van de winkelprijs. Thx.
      U moet eens leren lezen en minder muggenziften, ik heb het over: tot 40% goedkoper, u betaald dan ongeveer 60% van de gemiddelde winkelprijs.
      Waarom moet ik een screenshot geven: ga zelf zitten wachten op wat er langs komt wanneer u me niet geloofd.

      Comment


      • #4
        Re: Vandaag Huntdag bij Ibood 30 tot 70% korting

        Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
        U moet eens leren lezen en minder muggenziften, ik heb het over: tot 40% goedkoper, u betaald dan ongeveer 60% van de gemiddelde winkelprijs.
        Waarom moet ik een screenshot geven: ga zelf zitten wachten op wat er langs komt wanneer u me niet geloofd.
        Nou, nou, je vraagt er zelf om, he, als je klakkeloos zulke teksten plaatst. "Topmerken Ipads (sic)". Volgens mij is er maar één merk iPad en dat is Apple. Als er nou 'tablets' had gestaan maar dat staat er niet. Als jij beter schrijft (betaalt, gelooft) gaan wij vanzelf beter lezen.

        Comment


        • #5
          Re: Vandaag Huntdag bij Ibood 30 tot 70% korting

          Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
          U moet eens leren lezen en minder muggenziften, ik heb het over: tot 40% goedkoper, u betaald dan ongeveer 60% van de gemiddelde winkelprijs.
          Waarom moet ik een screenshot geven: ga zelf zitten wachten op wat er langs komt wanneer u me niet geloofd.
          Oei, meneer heeft lange tenen. Ik las "iPads tot 40% goedkoper" en dat klinkt dan te goed om waar te zijn (je weet wat ze zeggen als iets te mooi is om waar te zijn).

          Comment


          • #6
            Re: Vandaag Huntdag bij Ibood 30 tot 70% korting

            hunt is blijkbaar enkelel in nederland
            http://www.mimoza.be/

            Comment


            • #7
              Re: Vandaag Huntdag bij Ibood 30 tot 70% korting

              Als je de eerste 'nl' in de url vervangt door 'be' zit je op de Belgische versie van Bood
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

              Comment


              • #8
                Re: Vandaag Huntdag bij Ibood 30 tot 70% korting

                ja, maar daar is vandaag geen hunt, maar een gewone dagelijkse aanbieding... niet zo intressant om te melden
                http://www.mimoza.be/

                Comment


                • #9
                  Re: Vandaag Huntdag bij Ibood 30 tot 70% korting

                  Ik stop er mee om tips te geven waar anderen een voordeel aan kunnen hebben: het is toch altijd eeuwige gezeik van een stelletje dementerende hier op BD.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Vandaag Huntdag bij Ibood 30 tot 70% korting

                    Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                    Ik stop er mee om tips te geven waar anderen een voordeel aan kunnen hebben: het is toch altijd eeuwige gezeik van een stelletje dementerende hier op BD.
                    We mogen toch nog ietwat kritisch zijn ?
                    Ik heb bv.bij sites zoals deze of Groupon nogal dikwijls twijfels over de vermelde 'normale' prijzen.
                    Moest ik er iets bestellen, dan zou ik toch eerst even aan prijsvergelijking doen.
                    Maar alleszins bedankt voor de tip !
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                    Comment


                    • #11
                      Re: Vandaag Huntdag bij Ibood 30 tot 70% korting

                      Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                      Ik stop er mee om tips te geven waar anderen een voordeel aan kunnen hebben: het is toch altijd eeuwige gezeik van een stelletje dementerende hier op BD.
                      Dus reageren dat een bepaalde aanbieding niet geldig is in B is ongepast of zo?

                      En het klopt inderdaad dat je bij Groupon en dergelijke sites héél erg moet opletten. Er zitten af en toe wat angels aan hun aanbiedingen, of je koopt eindereeksen. Niks mis mee als je het goed weet, maar bij een "hunt" heb je dikwijls nogal weinig tijd om iets na te gaan.

                      Comment

                      Working...
                      X