Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bezoek aan een windturbine.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Bezoek aan een windturbine.

Ook 200% akkoord. Ik zie zelf met het rondreizen over deze aardkl00t wat een ravage biobrandstof aanricht in verschillende landen. Het grootste bedrog sinds religie was uitgevonden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
      Ook 200% akkoord. Ik zie zelf met het rondreizen over deze aardkl00t wat een ravage biobrandstof aanricht in verschillende landen. Het grootste bedrog sinds religie was uitgevonden.
      Het zou mooi zijn als die truuk met die broden en vissen echt was geweest.

Jan
      Last edited by schollaert; 17 september 2012, 13:04.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
        Ik zie zelf met het rondreizen over deze aardkl00t wat een ravage biobrandstof aanricht in verschillende landen.
        Let op ... rondreizen op zich helpt hier ook aan mee.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Let op ... rondreizen op zich helpt hier ook aan mee.
          Helemaal akkoord, deze trip ga ik 18 unieke vluchten gemaakt hebben, mijn ecologische voetafdruk is enorm maar ja, als ik het niet doe doet een ander het ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
            Dat van die piramidesteden was maar een geintje. Net zo'n geneuzel in de marge als zonne, wind en getijden-energie.

Iemand die een beetje kan rekenen weet dat kernfusie de toekomst is....

Jan
            Maar wat als de centrales, ondanks de bescheiden kostprijs en onuitputtelijke voorraad van de brandstof vreselijk duur blijken te zijn ? Dan zetten ze gewoon fissiecentrales om economische redenen.
            Bovendien gaat het in de kernfusie zo traag dat sommigen al de hoop hebben opgegeven. Het heeft al gewerkt maar zeer kortstondig en met een negatieve opbrengstfactor, men pompt er nog altijd meer energie in dan er uit komt.
            Maar toegegeven, als, als, als we het ooit werkend krijgen zijn we voor een tijd gerust betreft elektriciteit, helaas zie ik niet zo snel vliegtuigen op batterijen. Natuurlijk, als de elektriek niks meer kost (wat nog zeer de vraag is, zie hierboven) staat niks de H2 als energiedrager in de weg, alleen spijtig dat dit een lastig kereltje is om op te slaan. Waterstof onder druk in vliegtuigen ? Ik zie het niet meteen gebeuren. Cryogene waterstof in vliegtuigen dan maar ?

Ik weet het niet, niemand weet het maar ik ben behoorlijk pessimist.

Comment

Working...
            X