Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spaanse fraudeur/Spammer "poalo" op dit forum?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Spaanse fraudeur/Spammer "poalo" op dit forum?

Ik kreeg zopas dit bericht, misschien interessant om een functie "spammer" op deze site in te bouwen indien nog niet gebeurd (zoals 2e hands.be).

Zet dit speciaal in een topic moesten er nog mensen gecontacteerd worden door deze persoon :

Buenos días señor

still intrersted in buying this items and i have it,for sale.and still in
    good working condition and in perfect order. Good price is accepted,if
    you are interested in buying from me. Let me know i will email you
    some pics and details thanks.

ADDRESS..
    C/Jaume Balmes,
    7 Esplugues de Llobregat
    Barcelona 08950
    Spain

conact me Via p.corsetti70@gmail.com

Ik zocht ooit een 24L lang geleden en kreeg deze boodschap.
    Een beetje belachelijk dat een Spaanse spammer die op een NL-talige site grote bedragen van Belgische fotografen probeert af te troggelen.
    Het is wel crisis in Spanje, maar wij Belgen kunnen onze centen ook goed gebruiken

Anders wie in Barcelona passeert, spring es binnen

Re: Spaanse fraudeur/Spammer "poalo" op dit forum?

Jammer dat op dit forum nietszeggende titels gebruikt mogen worden.
    Anders had je geweten dat hier al gepraat wordt over de spammer.

Comment

Irritant zulke mensen!

Comment

Ik ontving deze vanmorgen ook van Paolo uit Barcelona...vriendelijke jongen :

Dit is een bericht van poalo van Belgiumdigital forum - Digitale fotografie ( http://forum.belgiumdigital.com/forum.php ). De eigenaren van Belgiumdigital forum - Digitale fotografie zijn niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze e-mail.

Om poalo te e-mailen, kun je gebruikmaken van het online formulier:

Je kunt ook direct een e-mail sturen naar:
        mailto.corsetti70@gmail.com

Het bericht is als volgt:

still intrersted in buying this items and i have it,for sale.and still in good working condition and in perfect order. Good price is accepted,if you are interested in buying from me. Let me know i will email you some pics and details thanks.

ADDRESS..
        C/Jaume Balmes,
        7 Esplugues de Llobregat
        Barcelona 08950
        Spain

conact me Via p.corsetti70@gmail.com
        Last edited by Roland Cuypers; 13 september 2012, 20:17. Reden: toelichting

Comment

Ondertussen is Paolo naar de eeuwige jachtvelden gestuurd . . .
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
            Ondertussen is Paolo naar de eeuwige jachtvelden gestuurd . . .
            ...en zijn pijp? Wat is er met zijn pijp gebeurd? Is ze uit..?
            perman
            canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
              ...en zijn pijp? Wat is er met zijn pijp gebeurd? Is ze uit..?
              Daar is Martin mee lopen
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Ook ik werd op 13.09.2012 door deze Mr. Corsetti gecontacteerd en liep domweg in zijn val.
                Ik schreef 220 EUR op zijn rekening in Zaragoza. Nadien heeft hij me twee keer gebeld om na te vragen waar het geld bleef. (achteraf gezien was het wellicht geen toeval dat zijn telefoonnummer onherkenbaar was).
                Dan volgde nog een email waarin hij beweerde dat hij de betaalde lens niet kon verzenden omdat daarvoor dure douane-documenten nodig zijn. Toen ik hem via een email uitlegde dat binnen de EU geen dergelijke documenten nodig zijn en hij dus zonder problemen de lens kon opsturen, heb ik geen antwoord meer gekregen. Dit is intussen 8 dagen geleden.
                Door de naam 'Corsetti' op het formum in te tikken, kwam ik op dit topic terecht en werd mijn vrees bevestigd. Het is wellicht een oplichter.
                Heeft iemand een idee of ik hieraan nog iets kan doen ? Ik heb een email-adres en een bankrekening.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RacingPepe Bekijk bericht
                  Heeft iemand een idee of ik hieraan nog iets kan doen ? Ik heb een email-adres en een bankrekening.
                  Op z'n minst Ecops contacteren.
                  http://www.myricreaties.be

Comment

Het is wellicht een oplichter.
                    wellicht ? U bent optimistisch ( of naief)

Comment

Ook ik werd op 13.09.2012 door deze Mr. Corsetti gecontacteerd en liep domweg in zijn val.
                      Ik schreef 220 EUR op zijn rekening in Zaragoza. Nadien heeft hij me twee keer gebeld om na te vragen waar het geld bleef. (achteraf gezien was het wellicht geen toeval dat zijn telefoonnummer onherkenbaar was).
                      Dan volgde nog een email waarin hij beweerde dat hij de betaalde lens niet kon verzenden omdat daarvoor dure douane-documenten nodig zijn. Toen ik hem via een email uitlegde dat binnen de EU geen dergelijke documenten nodig zijn en hij dus zonder problemen de lens kon opsturen, heb ik geen antwoord meer gekregen. Dit is intussen 8 dagen geleden.
                      Door de naam 'Corsetti' op het formum in te tikken, kwam ik op dit topic terecht en werd mijn vrees bevestigd. Het is wellicht een oplichter.

jammer maar die 220 euro ziet u van zijn leven nooit meer terug.

Comment

Working...
                      X