Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ios 6 en iphone 4 ___ batterijduur

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• ios 6 en iphone 4 ___ batterijduur

Is het i.v.m. batterijduur raadzaam om ios 6 straks op de iphone 4 (zonder s) te zetten of juist niet?
    Of is er misschien nog niets over te zeggen?

Blijft een back-up met itunes van het huidige ios 5.1.1 eeuwig bewaard op de pc of wordt het automatisch verwijderd na verloop van tijd?

Ik ben best tevreden met ios 5.1.1 en voor mij zal ios 6 weinig of geen verbetering brengen, tenzij de batterijduur langer wordt.

Re: ios 6 en iphone 4 ___ batterijduur

Via iTunes worden je muziek, foto's, agenda, etc bewaard, niet het OS.
    Wat batterijduur betreft, wie weet. Afwachten tot 19 september...
    Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Net zoals met de firmware van een camera vind ik het steeds aan te raden
      van alles op de voet te volgen en zeker geen versie van IOS over te slaan.
      Je krijgt de upgrade naar IOS gratis dus waarom niet ?

MVG, Jeff C.
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Het OS wordt ook bewaard door iTunes.
        Inmiddels heb ik een kopie van de back-up van ios 5.1.1 gemaakt en houd die achter de hand mocht iTunes het origineel verwijderen.

Na wat speuren op het www begrijp ik dat met de komst van ios 5 de batterijduur korter is geworden.
        Hoewel niet iedereen dat heeft gemerkt en sommigen zelfs het tegendeel beweren.
        Wanneer ik de berichten van de beta-testers van ios 6 lees geldt hetzelfde.

Hoewel ik erg nieuwsgierig ben naar ios 6 denk ik dat ik eerst eens de kat uit de boom kijk.
        En zorg dat ik altijd terug kan stappen naar ios 5 voordat ik ios 6 ga installeren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
          Je krijgt de upgrade naar IOS gratis dus waarom niet ?
          Omdat het mogelijk de batterijduur verkort.
          Misschien reageert alles trager.
          Omdat ik niets met facebook doe.
          Omdat ik misschien beter Google Maps kan gebruiken dan het nieuwe wat niet volledig werkt op de iPhone 4.

Comment

Het is nu nog koffie dik kijken wat de uiteindelijke versie gaat doen met batterij duur etc.
            Kan alleen maar adviseren wacht tot deze uit is en mocht er issues zijn met IOS 6 dan zullen deze snel genoeg op internet staan ;-)

Comment

Working...
            X