Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De eerste grote test

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• De eerste grote test

Ze zijn begonnen, hopelijk wat minder breien dan tegen Wales.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Re: De eerste grote test

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Ze zijn begonnen, hopelijk wat minder breien dan tegen Wales.
    Eerst daar vanachter nog wat gaten leren stoppen.
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

We werken af aan 50%: 2 ballen tussen de palen in 45 minuten, 1 goal. Da's wel nogal weinig op eigen veld. Maar ze werken er wel voor, dat is al anders geweest.
      Last edited by nete; 11 september 2012, 21:47.

Comment

Vincent 2 keer in de fout. Altijd hetzelfde: als hij of Van Buyten speelt houd ik mijn hart vast

Gelukkig Gillet met ons doelpunt. Was ook de betere speler in een vorige wedstrijd.

Waar is onze rechter vleugel?

Ons middenveld = bijna zero
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Wat Mirallas in de ploeg staat te doen is me niet erg duidelijk, of heb ik iets gemist ?

Comment

die oostblokkers kennen er wa van om tijd te rekken en toten te trekken!!
            om toch maar die 1-1 te houden! bende zielepoten
            nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
              Wat Mirallas in de ploeg staat te doen is me niet erg duidelijk, of heb ik iets gemist ?
              Kevin deed het beter he nete.
              Direct goed vanaf de eerste seconde.
              Dembélé is leuk maar niet voor het efficiënt voetbal.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Theo, overdrijf je nu niet een beetje?
                Ik heb een heel goede Belgische ploeg zien spelen en schrijf dat doelpunt nu niet aan een falen van Vincent hé.
                Dat was pure pech, das alles.
                Het doelpunt van Gillet was dan een gelukkige, maar heel mooie treffer, die bovendien op een Kroaat afwijkt anders was de keeper er misschien toch nog bij gekomen.
                Een gelijkspel verdienden de Belgen zelfs niet, benutten ze de kansen dan winnen ze, sur et certain
                Onderschat de Kroaten niet, ze staan niet voor niets in de tien beste van de wereld hé.
                Ene BTW, Benteke mag er van mij altijd bij zijn.
                De grootste verandering sinds de komst van het Kampfzwein, is dat hij er een team van gemaakt heeft die voor elkaar vecht.
                En ik ben er zeker van dat ze beter en beter zullen worden. Hun grootste nadeel is dat ze veel te weinig samen kunnen spelen.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                  Theo, overdrijf je nu niet een beetje?
                  Ik heb een heel goede Belgische ploeg zien spelen en schrijf dat doelpunt nu niet aan een falen van Vincent hé.
                  Dat was pure pech, das alles.
                  Het doelpunt van Gillet was dan een gelukkige, maar heel mooie treffer, die bovendien op een Kroaat afwijkt anders was de keeper er misschien toch nog bij gekomen.
                  Een gelijkspel verdienden de Belgen zelfs niet, benutten ze de kansen dan winnen ze, sur et certain
                  Onderschat de Kroaten niet, ze staan niet voor niets in de tien beste van de wereld hé.
                  Ene BTW, Benteke mag er van mij altijd bij zijn.
                  De grootste verandering sinds de komst van het Kampfzwein, is dat hij er een team van gemaakt heeft die voor elkaar vecht.
                  En ik ben er zeker van dat ze beter en beter zullen worden. Hun grootste nadeel is dat ze veel te weinig samen kunnen spelen.

Grtz, RF
                  Juist.
                  Heb ik al eerder aangehaald

Ik heb een goede tweede helft gezien
                  Verder heb ik één troost en dat is dat grote ploegen ook gemaakte doelpunten missen.

Het is ook zo dat ik zie wat ik zie en ik onthoud veel.
                  Zeker als het gaat over Vincent K. en Daniël V.

En zeker, bij momenten heb ik goed voetbal gezien van de Belgen.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Sorry Theo, maar dan heb je niet goed gezien hoeveel goede tussenkomsten VK wel gedaan heeft.
                    Een speler beoordelen op één tussenkomst is wel erg kort door de bocht gaan vind ik.
                    DV en JS zie ik niet meer terug komen, 'k vraag me trouwens af wat ze überhaupt nog in die kern doen.
                    Johan Boskamp en Gert Verheyen zeiden gisteren na de wedstrijd ook dat ze heel goed gespeeld hebben (de duivels dan), maar.......
                    ........als je naar een WK wil dan MOETEN al de thuismatchen gewonnen worden.
                    Volgens mij gaan we nog verassingen zien in die groep.

Grtz, RF

Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Sorry Theo, maar dan heb je niet goed gezien hoeveel goede tussenkomsten VK wel gedaan heeft.
                      Een speler beoordelen op één tussenkomst is wel erg kort door de bocht gaan vind ik.
                      DV en JS zie ik niet meer terug komen, 'k vraag me trouwens af wat ze überhaupt nog in die kern doen.
                      Johan Boskamp en Gert Verheyen zeiden gisteren na de wedstrijd ook dat ze heel goed gespeeld hebben (de duivels dan), maar.......

Grtz, RF
                      Inderdaad, slecht waren ze niet, maar ze zullen toch nog wat boterhammetjes moeten eten.
                      Mvg.
                      Robert
                      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Messi en Co amper 1 - 1 tegen Peru.
                        Engeland amper een thuisnederlaag vermeden.
                        Dit zijn toch ook verrassingen, of niet?
                        Tegen Wales waren ze slecht, maar ze wonnen (de belgskes).
                        Tegen Kroatië waren ze erg goed (nog niet top) en ze spelen gelijk.
                        Nu kunnen we tenminste zeggen dat we een ploeg hebben wat eerder absoluut niet gezegd kon worden.
                        Vandenbempt vreest dat de Kroaten over een jaar sterker zullen zijn, zouden de Belgen dan zwakker worden?
                        We zijn pas twee wedstrijden ver en er wordt al geklaagd, komaan zeg.
                        Als ze slecht zijn zeg ik dat, als ze goed hebben gespeeld zeg ik dat ook en tegen Kroatië vond ik ze erg goed.
                        Wat heeft Courtois uit zijn doel moeten houden?
                        Zijn overbuur had meer werk hoor.

Grtz, RF

Comment

Messi en Co amper 1 - 1 tegen Peru.
                          Engeland amper een thuisnederlaag vermeden.
                          Dit zijn toch ook verrassingen, of niet?
                          Tegen Wales waren ze slecht, maar ze wonnen (de belgskes).
                          Tegen Kroatië waren ze erg goed (nog niet top) en ze spelen gelijk.
                          Nu kunnen we tenminste zeggen dat we een ploeg hebben wat eerder absoluut niet gezegd kon worden.
                          Vandenbempt vreest dat de Kroaten over een jaar sterker zullen zijn, zouden de Belgen dan zwakker worden?
                          We zijn pas twee wedstrijden ver en er wordt al geklaagd, komaan zeg.
                          Als ze slecht zijn zeg ik dat, als ze goed hebben gespeeld zeg ik dat ook en tegen Kroatië vond ik ze erg goed.
                          Wat heeft Courtois uit zijn doel moeten houden?
                          Zijn overbuur had meer werk hoor.

Grtz, RF
                          Een post naar mijn hart. We hebben iemand die het talent (en dat zal niemand betwisten dat het er is) kan aansturen en de juiste spirit in de ploeg brengt. We hebben topspelers maar o wee als ze voor de nationale ploeg spelen, dan zitten er hier klaar om mensen af te breken op hun toptalent, talent die ik bij dezelfde kritikasters graag zou zien in hun foto's ipv snapshots in hun albums te zetten

Comment

Grtz, RF
                            "Na de wedstrijd zaten de meeste spelers toch met een dubbel gevoel: blij dat ze niet hadden verloren.
                            Maar ze waren ook ontgoocheld, omdat er misschien méér had ingezeten. "
                            bron: de Standaard.

We hebben al veel gezien of meegemaakt met de Rode Duivels
                            En al dikwijls werd mijn hoop de grond in geboord.
                            't Is daarom dat ik heel voorzichtig ben.
                            Misschien ben ik pas overtuigd op het einde van de rit

Bij de aanstelling van Wilmots dacht ik: "Eindelijk".
                            Man met mentaliteit en karakter. Heb hem dikwijls zien spelen in Duitsland.

Johan B. en Gert V. hebben gelijk, héél zeker wat de thuismatchen betreft

Tja, verrassingen.
                            Ik heb liever wat zekerheden

De Engelsen hadden gisteren enorm veel pech.
                            De Duitsers mogen content zijn.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                              De Engelsen hadden gisteren enorm veel pech.
                              De Duitsers mogen content zijn.
                              ......en de Hollanders ?
                              Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                              Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Working...
                              X