Re: keramische glasplaat van elektrisch kook fornuis
Toen mijn inductieplaat werd geplaatst heb ik er zelf op gelet dat deze plaat niet onder spanning stond.
De installateur had precies ander plannen maar na even rustig overleg werd de plaat geplaatst zoals het hoorde.
Tot nu gaat alles goed. Alhoewel ik toch 2 krasjes op de plaat heb.
Ik ga er van uit dat die krassen een zwak punt zijn nu en dat de mogelijkheid zou bestaan dat daar de plaat kon barsten.
Ieder schadegeval lijkt anders.
Met de garantie lijkt dat ook zo.
Een firma die services biedt, herstelling en onderhoud wil nog niet zeggen dat ze de wettelijke garantie zonder boe of ba gaan nakomen.
Zo'n firma is beter op de hoogte en kent of heeft een resem klanten die ze hebben kunnen afschepen bij wijze van spreke.
Oorspronkelijk geplaatst door François01
Bekijk bericht
De installateur had precies ander plannen maar na even rustig overleg werd de plaat geplaatst zoals het hoorde.
Tot nu gaat alles goed. Alhoewel ik toch 2 krasjes op de plaat heb.
Ik ga er van uit dat die krassen een zwak punt zijn nu en dat de mogelijkheid zou bestaan dat daar de plaat kon barsten.
Ieder schadegeval lijkt anders.
Met de garantie lijkt dat ook zo.
Een firma die services biedt, herstelling en onderhoud wil nog niet zeggen dat ze de wettelijke garantie zonder boe of ba gaan nakomen.
Zo'n firma is beter op de hoogte en kent of heeft een resem klanten die ze hebben kunnen afschepen bij wijze van spreke.
Comment