Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa CentauriBekijk bericht
Wel, ik wou ook kijken en ben het eveneens vergeten.
Bwa ik vond die destijds nog niet zo slecht.
Neen, Luc doet het goed.
We hadden ooit twee anderen (Pak de Poen).
Zeer goede acteurs maar niet gemaakt om een quiz te presenteren.
Ik zou zeggen: ieder zijn vak.
Het kan aan mij liggen maar er is zo'n hang terug naar vroeger.
Mensen van mijn leeftijd hebben alles meegemaakt ik bedoel van de NiR (tot 1960), tot de BRT tot nu één.
Er is veel veranderd intussen maar wij kunnen wel vergelijken
Programma's die hier geen grond raken doen het nog altijd goed in andere landen, ik denk aan "Wedden Dat".
En zo zijn er nog een paar.
Ik zag toevallig de laatste 5 minuten en dacht, allee, laat ons eens zien wat dien Appermont in zijn Mars geeft. Wel ik dacht zowat analoog dat mijn TV op 1985 stond
Volgens het Nieuwsblad was het 5 op 10 waard.
Is dat nu "gebuisd" of juist erdoor ?
Ikzelf heb niet gekeken, was dat van plan , maar ik vond "Deadline 14/10" echt wel goed (Nieuwsblad geeft dit programma 8 op 10). Dus duidelijk beter, en ik kijk al uit naar aflevering 2 !
Volgens het Nieuwsblad was het 5 op 10 waard.
Is dat nu "gebuisd" of juist erdoor ?
Ikzelf heb niet gekeken, was dat van plan , maar ik vond "Deadline 14/10" echt wel goed (Nieuwsblad geeft dit programma 8 op 10). Dus duidelijk beter, en ik kijk al uit naar aflevering 2 !
4 op 10 zou gebuisd zijn he Willy.
Nu is die met de hakken over de sloot.
Was een beetje nostalgie. Maar ik erger me tegenwoordig vaak aan het feit dat je zo goed kan zien dat die dingen in scène gezet zijn.
Ja dat is het hem he.
Ik zou liever hebben dat ze die programma's (feuilletons) nog ene keer uitzenden.
Liever dat dan "Katy Brand's Big Ass Show".
(armoede too in Britain )
Ook nieuw gisteren op VTM was " Clan". Ook best heel goed vind ik, kreeg trouwens in het Nieuwsblad 9/10 !
Ik vind dat we mogen zeggen dat VTM zijn nieuwe seizoenstart niet gemist heeft. Alleen moeten de "die-hard-anti-VTM-ers" nog overtuigd worden dat het geen schande is als je durft zeggen dat je naar VTM hebt gekeken.
Deadline 14/10, nog zo een nieuwe reeks, beloofd(e) goed te worden.
Echter het verhaal start in augustus, volop zomer, maar bij sommige shots in de eerste aflevering was het plots herfst (bruine bladeren aan een haag) of winter/voorjaarsperiode (kale bomen alom). Niet netjes.
Comment