Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

cameratas + handbage op vliegtuig

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• cameratas + handbage op vliegtuig

hallo,

ik reis volgende week naar boedapest met 'wizzair'. Ik zou graag mijn reflexcamera meenemen, maar ik vroeg mij af als dit in je handbagage moet zitten of dat je dit ook gewoon over je schouder kan meenemen en dan nog je gewone handbagage meenemen. of telt dit als 2 stukken handbagage?
    Canon EOS 1100D

Re: cameratas + handbage op vliegtuig

Nee, als je je cam over je shouder gooit telt die niet als handbagage.
    http://www.theafricabug.com

Comment

De meeste maatschappijen laten toe dat je een camera + lens rond je nek/over schouder hebt hangen. Zelfs Ryanair :-)

Comment

Kan je gewoon bijkomend meenemen, alleen kunnen ze je soms vragen deze tijdens opstijgen en landen onder je stoel te bergen,
        dus toch beter in een appart tasje.

Comment

@demeyereg ik heb een tasje waar mijn camera net in past maar als je de camera in een tasje steekt is het dan wel handbagage? of doet het er niet toe?
          Canon EOS 1100D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door broud Bekijk bericht
            @demeyereg ik heb een tasje waar mijn camera net in past maar als je de camera in een tasje steekt is het dan wel handbagage? of doet het er niet toe?
            Een tasje mag je steeds bij je houden, net als een vrouw haar handtas bv. ik weet niet de beperkingen van dat soort bagage, maar als het niet
            overdreven is, is het normaal geen probleem.

Comment

ok bedankt. dat is goed nieuws aangezien ik enkel handbagage meeneem en dus alle gewonnen plaats welkom is (:
              Canon EOS 1100D

Comment

Working...
              X