Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mannen moeten zittend gaan plassen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Mannen moeten zittend gaan plassen

Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
    Het maakt wel uit, dat weet ik uit ervaring en niet wat jouw bron zegt.
    Verleden jaar heb ik 'n volledig onderzoek laten doen bij de uroloog en die gaf me gelijk.
    Zittend plassen ledigt je blaas beter en zeker voor mij.
    Ik kan niet normaal urineren als er iemand langs mij staat. Dat noemen ze 'n schuw blaas.
    Maar in werkelijkheid heb ik 'n versmalde urine buis, die nog het probleem extra verergerd.
    Ik leg altijd extra wc papier op de bril en heb altijd extra doekjes bij om me op vreemde toiletten te reinigen na gebruik. Ik gebruik zelfs liever niet die wasgelegenheid.
    Thuis staat steeds 'n automatisch handpompje met dettol.
    Als ik staand moet plassen, moet ik veel vaker 't toilet opzoeken...dat zegt al genoeg, voor mij.
    Schuw blaas, zit met hetzelfde probleem. Echt niet gemakkelijk, sta je daar minuten aan een urinoir terwijl die langs jou een straal lijk de Niagara watervallen aan het leveren is.
    Ik ga ook al jaren zittend plassen. Ook als reden dat ik nogal groot ben (1,92m) en om dan altijd mooi in het midden te mikken is niet vanzelfsprekend.
    Ik hoop voor jou dat die Dettol niet puur is. Pure Dettol is veel te sterk en kan je zelfs brandwonden bezorgen. Verdund kan het wel, maar toch voorzichtig zijn.
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
      ....... Ook als reden dat ik nogal groot ben (1,92m) en om dan altijd mooi in het midden te mikken is niet vanzelfsprekend.
      "hangt" ook een beetje van de lengte van de penis af en de dikte van de buik.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
        Pure Dettol is veel te sterk en kan je zelfs brandwonden bezorgen. Verdund kan het wel, maar toch voorzichtig zijn.
        Er zijn de no touch auto handpompjes.

Ik gebruik gewoon de zeephandpompjes van de aldi en giet er 'n scheut dettol in. Werkt even goed, maar veel goedkoper.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bachus1909 Bekijk bericht
          OF

Het leven is als een penis: "Veel te hard en veel te kort"
          PFFFF, spreek voor uw eigen he manneke
          Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

Comment

Het maakt wel uit, dat weet ik uit ervaring en niet wat jouw bron zegt.
            Verleden jaar heb ik 'n volledig onderzoek laten doen bij de uroloog en die gaf me gelijk.
            Zittend plassen ledigt je blaas beter en zeker voor mij.
            Ik kan niet normaal urineren als er iemand langs mij staat. Dat noemen ze 'n schuw blaas.
            Maar in werkelijkheid heb ik 'n versmalde urine buis, die nog het probleem extra verergerd.
            Ik leg altijd extra wc papier op de bril en heb altijd extra doekjes bij om me op vreemde toiletten te reinigen na gebruik. Ik gebruik zelfs liever niet die wasgelegenheid.
            Thuis staat steeds 'n automatisch handpompje met dettol.
            Als ik staand moet plassen, moet ik veel vaker 't toilet opzoeken...dat zegt al genoeg, voor mij.
            Raar dat toen ik bij een uroloog mocht passeren dat dit juist ontkracht werd,
            (over schuwblaas en versmalde urine buis kan ik mij niet uitspreken, maar dit lijkt mij ook geen algemeen "probleem").

Ik heb soms maar plankenkoorts, vooral als andere mannen echt "lijken" te kijken...
            It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
              Ik doe dit al jaren (waar het kan)... na het zien van een documentaire waar werd aangetoond waar de urine overal op terechtkomt als je rechtopstaand plast (zelfs bij gebruik van een urinoir). Daarenboven blijkt het ook 'gezonder' te zijn daar de blaas beter geledigd wordt.

@Tommie1... ik ben liever een propere man dan een echte
              Idd

ik doe het ook aI jaren sedert mijn kindertijd.
              zoontje doet het zeIfs ook heIemaaI uit zichzeIf.

Comment

Er zijn al even veel studies die staand en zittend plassen als "het beste" ondersteunen ... naargelang je behoefte(n) take your pick!

.. en als ik dat hier allemaal lees ... waar eindigt de "hygiëne" en begint de "smetvrees", ziekte van de moderne mens ... we zijn bezig om ons eigen graf te graven met poetsmiddelen (plus al de rest natuurlijk ..) ..

Comment

Het is tijd voor harde actie. Stikkers te bestellen op http://www.zittendplassen.nl/

Jan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                    Er zijn al even veel studies die staand en zittend plassen als "het beste" ondersteunen ... naargelang je behoefte(n) take your pick!

.. en als ik dat hier allemaal lees ... waar eindigt de "hygiëne" en begint de "smetvrees", ziekte van de moderne mens ... we zijn bezig om ons eigen graf te graven met poetsmiddelen (plus al de rest natuurlijk ..) ..
                    kan zijn maar ik heb toch Iiever geen pis en kak van een ander op mijn Iijf.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk bericht
                      kan zijn maar ik heb toch Iiever geen pis en kak van een ander op mijn Iijf.
                      Komaan zeg ... niet zeveren he .. of trekt ge elke openbare WC binnen met emmer, borstel en 10 soorten spuitbussen cq schoonmaakmiddelen voor ge van plan zijt om u te ontlasten? hilarisch ..
                      Misschien uit respect dan ook uzelf eerst grondig ontsmetten zodat ge diegenen die na u komen niet hetzelfde lapt als wat ge zelf vreest ...
                      Hier zie .. uw redding!! iso-betadine

wat natuurlijk niet wil zeggen dat er geen verschrikkelijk grote bende onverbeterlijke vuilaards rondloopt ... maar men kan ze moeilijk allemaal doodschieten cq ontsmetten ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                        Raar dat toen ik bij een uroloog mocht passeren dat dit juist ontkracht werd,
                        (over schuwblaas en versmalde urine buis kan ik mij niet uitspreken, maar dit lijkt mij ook geen algemeen "probleem").

Ik heb soms maar plankenkoorts, vooral als andere mannen echt "lijken" te kijken...
                        Ik heb wel 'n zeer grondig onderzoek ondergaan. Tweemaal maal bij de uroloog,eerst 'n echo van de prostaat. Een CT scan in Genk.
                        Daarna 'n MR scan in Hasselt en daarna nog 'n scopie (terug in Genk) langs je urinebuis tot in je nieren.
                        Heeft veel tijd en geld gekost en er is niets negatief uit gekomen. (goed dat ik DKV verzekerd ben)
                        Ik weet wel dat ik na die scopie zittend moest plassen om het debiet te meten van mijn "straal" en die lag juist binnen de norm.

Maar uiteindelijk spreek ik voor me zelf, ik plas liever zittend. En het gekke is dat mijn zoon (30+) dat ook doet, terwijl we daar nooit over gesproken hebben en ik dat toevallig merkte omdat de deur openstond.

Comment

...
                          Ik weet wel dat ik na die scopie zittend moest plassen om het debiet te meten van mijn "straal" en die lag juist binnen de norm.

...
                          Ik kan je lijdensweg volgen maar een "zittende" of "staande" meting is voor mij louter afhankelijk van de dienst urologie en de uroloog van dienst, het maakt IMHO niets uit voor het resultaat. Waar ik op onderzoek ga vraagt men mij ieder keer of ik liefst zittend dan wel staande de test wil doen ... en na de test wordt er, in principe, zowiezo een echo gemaakt waarmee men de resterende blaasinhoud berekent en die resultaten zijn nauwelijks te correleren met "zitten" of "staan" ttz soms heb je een betere lediging "staand" en soms "zittend" ergo, het slaat nergens op ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                            "hangt" ook een beetje van de lengte van de penis af en de dikte van de buik.
                            grt,bouk.
                            Juist bouk.
                            En als je al wat last hebt met het prostaat, is het ook beter dat je gaat zitten voor het plassen.
                            Last edited by Cois; 29 augustus 2012, 13:49.
                            mvg FrançoisVM
                            Canon 7D

Comment

Denk er ook zo over, Dettol hoort sowieso niet thuis in een gewoon woonhuis. Meer iets voor klinieken met extreem verzwakte hoogbejaarden of HIV positieven. Gewone zeep volstaat echt om je handen te reinigen nadat je je penis hebt vastgehad hoor.

Walter
                              D850

Comment

Komaan zeg ... niet zeveren he .. of trekt ge elke openbare WC binnen met emmer, borstel en 10 soorten spuitbussen cq schoonmaakmiddelen voor ge van plan zijt om u te ontlasten? hilarisch ..
                                Misschien uit respect dan ook uzelf eerst grondig ontsmetten zodat ge diegenen die na u komen niet hetzelfde lapt als wat ge zelf vreest ...
                                Hier zie .. uw redding!! iso-betadine

wat natuurlijk niet wil zeggen dat er geen verschrikkelijk grote bende onverbeterlijke vuilaards rondloopt ... maar men kan ze moeilijk allemaal doodschieten cq ontsmetten ...
                                nee dat zeg ik niet, maar je zaI me nooit in een openbaar toiIet zien en zeker aI niet waar je moet pIassen in een pisinne(of hoe het ook noemt)
                                en een kakje doe ik enkeI en aIIeen thuis.

ik heb het voornameIijk op die pisinnes waar je tegen de wand pIast en waar je Iekker ae verstuiving van je eigen en van een ander op je krijgt.
                                eIk zijn goesting natuurIijk maar ik ben vies van andermans uitwerpseIen, ik heb een job waar ik continue bij anderen thuis zit en heb aI genoeg gezien en geroken om vies te zijn van zo'n dingen.

Comment

Working...
                                X