Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

de Japanse dominantie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: de Japanse dominantie

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
    Kunnen ze dat serieus niet instellen zodat een topic automatisch afgesloten wordt na bv. één jaar geen activiteit Wim.
    Wat is daar nu zo erg aan, een oud topic openen ?
    Bij het openen van een nieuw topic over iets, wordt er soms verwezen naar de zoekfunctie en waar kom je dan soms op terecht.... idd !
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
      Eens snel doorlopen Wim, toch wel opvallend hoe weinig van de leden in dat topic we hier nog zien.....
      Kirsten_dl (de eeuwige klager) is ook weer eens boven water gekomen...
      Zeg, spreek eens voor uzelf hé vriend... gij lijkt precies een kopie van Calvo, Anuna en Kyra, zij pruttelen ook telkens wanneer het niet in hun kraampje past.

Toch normaal dat ik bezorgd ben over de toekomst van mijn hobby; het is een erfstuk van mijn ouders, heb ermee leren autorijden en is reeds 28 jaar in ons bezit.
      Ondanks zijn leeftijd nog steeds in A1 toestand. Vele moderne wagens zijn na 3 jaar al compleet afgebrakt.

En tot slot, er is niks maar dan ook niks vervuilend aan mijn 30 jaar oude dieseloldtimer.
      "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
      Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
        ...

En tot slot, er is niks maar dan ook niks vervuilend aan mijn 30 jaar oude dieseloldtimer.
        LMAO! .. een typisch geval van GGD ! ... de vervuilingsgraad werd gemeten terwijl hij stil stond zonder motor.

Comment

@ regulus, blijkbaar ben jij iemand die gelooft in klimaatverandering mede door de mens veroorzaakt?

Prima, is uw goed en volste recht maar ik neem niet deel aan dergelijke poppenkast vertoningen. Zolang men niet in staat is om dit zwart op wit
          te bewijzen kunnen ze mijn rug op. En blijf ik rijden met mijn 30 jaar oude dieseloldtimer. Aan elk rood licht trek ik hem tot in 't rood
          zodat ie een enorme roetwolk achterlaat.
          Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

@ regulus, blijkbaar ben jij iemand die gelooft in klimaatverandering mede door de mens veroorzaakt?

Prima, is uw goed en volste recht maar ik neem niet deel aan dergelijke poppenkast vertoningen. Zolang men niet in staat is om dit zwart op wit
            te bewijzen kunnen ze mijn rug op. En blijf ik rijden met mijn 30 jaar oude dieseloldtimer. Aan elk rood licht trek ik hem tot in 't rood
            Ik hoef dat niet te geloven, "geloven" is voor religie, zoals in "old timer aanbidding", ik MEET dat al 30 jaar en stel gewoon vast

.. en als ge werkelijk zo dom zijt dat ge de feiten niet eens kunt zien, dan moogt ge bij Trump gaan slapen, bijbels citaat Ecc 1,15 "Numerus stultorum infinitus est" .. en in potjeslatijn erbij gevoegd "et semper crecit" ... Ik wens u €350 voor elke keer dat ge aan een rood licht optrekt, 't is u gegund! Adem ieder maar lekker een dikke, goede wolk benzopyrenen in, gesausd met een dik pak fijn stof, ach ja, dat snapt ge waarschijnlijk ook al niet! "alternate facts", lijk diene rosse zegt!
            Wat stond er deze week in de krant? Het IQ van het menselijk ras zakt zienderogen? Bij deze, QED dus!

Comment

• de Japanse dominantie

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
              Ik hoef dat niet te geloven, "geloven" is voor religie, zoals in "old timer aanbidding", ik MEET dat al 30 jaar en stel gewoon vast
              Niet om vervelend te doen, maar bizar.
              Straf dat jij dit kan “meten” ... geen enkele wetenschapper ter wereld is daar tot nu toe in geslaagd om dat “bewijs” effectief te “meten”, ze gaan gewoon verder op “veronderstellingen” door te vergelijken wat er veranderd is sinds de verhoging van de gemiddelde temperatuur.
              En dan hebben ze het over +_ 1°C op een periode van 100 à 150 jaar.
              Hoe kan jij dat dan meten op 30 jaar en zeker zijn? [emoji6]

En voor de rest, jij verplaatst je nooit met een voertuig zeker en hebt dat ook nooit gedaan? [emoji16]

En als geloven enkel voor religie is, dan is er toch een nieuwe religie bijgekomen ... al is die in geen enkele kerk gekend.
              Ik geloof zeker dat ze het milieu vooral misbruiken om ons veel geld af te troggelen ... binnenkort weer een schandaal dat er “misbruik” is binnen een religie?
              Ik beweer niet dat er geen verontreiniging bestaat, enkel wordt dit vooral gebruikt om de kassa te vullen.
              Last edited by VerSeg; 1 juni 2019, 11:57.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

• de Japanse dominantie

Dubbel
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Niet om vervelend te doen, maar bizar.
                  Straf dat jij dit kan “meten” ... ...
                  Laat maar zitten jong ... ignorance is bliss ... nog steeds

Comment

• de Japanse dominantie

Laat maar zitten jong ... ignorance is bliss ... nog steeds
                    Onderbouw dan de beweringen met cijfers, maar vermoedelijk bewijzen uw cijfers niet waarom de temperatuur 1°C stijgt op 100 à 150 jaar. [emoji6]

Veel mensen denken omdat het een paar warmere zomers zijn, dat daarom het klimaat veranderd is.
                    De veranderingen die men aankaart in de media (van wetenschappers) gaan niet over zomertemperaturen van bijvoorbeeld 38°C tegenover 15°C van een eerdere zomer, daar zijn andere redenen toe.
                    Veranderingen in het klimaat gaan niet over dergelijke verschillen op zo’n korte tijd.

Cijfers van 30 jaar zijn daarvoor veel te weinig, men moet minstens honderden jaren vergelijken om een eventuele trend te kunnen herkennen.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                      Onderbouw dan de beweringen met cijfers, maar vermoedelijk bewijzen uw cijfers niet waarom de temperatuur 1°C stijgt op 100 à 150 jaar. [emoji6]

Veel mensen denken omdat het een paar warmere zomers zijn, dat daarom het klimaat veranderd is.
                      De veranderingen die men aankaart in de media (van wetenschappers) gaan niet over zomertemperaturen van bijvoorbeeld 38°C tegenover 15°C van een eerdere zomer, daar zijn andere redenen toe.
                      Veranderingen in het klimaat gaan niet over dergelijke verschillen op zo’n korte tijd.

Cijfers van 30 jaar zijn daarvoor veel te weinig, men moet minstens honderden jaren vergelijken om een eventuele trend te kunnen herkennen.
                      blah blah blah .. kortzichtig zoals gewoonlijk .. en in één adem méé, al die klimaatwetenschappers zijn een stel ongelofelijk achterlijke idioten, bah ja, waarom niet ... ik heb voor dat soort kortzichtigheid werkelijk geen tijd, van de weinige die mij misschien nog rest, te verbeuzelen, kl..t maar lekker verder! bis .. ignorance is bliss, indeed!

Comment

• de Japanse dominantie

blah blah blah .. kortzichtig zoals gewoonlijk .. en in één adem méé, al die klimaatwetenschappers zijn een stel ongelofelijk achterlijke idioten, bah ja, waarom niet ... ik heb voor dat soort kortzichtigheid werkelijk geen tijd, van de weinige die mij misschien nog rest, te verbeuzelen, kl..t maar lekker verder! bis .. ignorance is bliss, indeed!
                        Dat kortzinnigheid telt dan ook voor u. [emoji6]

Als je zo overtuigd bent, waarom kl**t je dan verder op internet ... forse verspilling van energie en slecht voor het klimaat en uw medemens.
                        Maar ja, buiten de blabla leef je vermoedelijk gelijk een ander en is uw bijdrage aan het milieu/klimaat niet beter dan dat van een ander. [emoji1]
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

.. en als ge werkelijk zo dom zijt dat ge de feiten niet eens kunt zien, dan moogt ge bij Trump gaan slapen, bijbels citaat Ecc 1,15 "Numerus stultorum infinitus est" .. en in potjeslatijn erbij gevoegd "et semper crecit" ... Ik wens u €350 voor elke keer dat ge aan een rood licht optrekt, 't is u gegund! Adem ieder maar lekker een dikke, goede wolk benzopyrenen in, gesausd met een dik pak fijn stof, ach ja, dat snapt ge waarschijnlijk ook al niet! "alternate facts", lijk diene rosse zegt!
                          Wat stond er deze week in de krant? Het IQ van het menselijk ras zakt zienderogen? Bij deze, QED dus!
                          Wel wel... Volgens Greta "Adams family" Thunberg mama kan zij CO2 zien met het blote dus ik verschiet nergens meer van.
                          Geloven is wel degelijk de nieuwe hype binnen de klimaatkerk, gerund door een bende onvervalste klimaatnazi's die werkelijk alles in het werk stellen
                          om mensen te overtuigen van hun religie.
                          Voor alle duidelijkheid, mij zadelen ze alvast geen geweten op hoor, ik heb maar één leven te gaan en heb geen reserveleven in mijn nachtkastje liggen.
                          Dus ik geniet van het leven want het is al zo kort, ik ben al over de helft heen in het slechtste geval.

Feiten? welke feiten? Geen idee wat u allemaal uit uw nek lult. Laat het klimaat aan mensen die er verstand van hebben en dan doel ik niet op hersenloze spijbelende
                          kinderen a la Greta Thunberg, Anuna De Zwever en Kyra Gantois.
                          IPCC, NASA en andere leugenachtige instellingen kan je ook maar beter mijden als de pest.

Lees eens keer op https://klimaatgek.nl/wordpress/ en overtuig uzelf dat het allemaal leugens zijn welke daarop geschreven staan.

Voorbije dagen en vooral vandaag wederom heel veel geblaat in de media over de warmste 2 juni ooit. Kan zijn maar negens een vermelding dat de maand mei
                          veel frisser was dan gemiddeld.

Het raadsel van de verdwenen hittegolven (2019)
                          Last edited by kirsten_dl; 3 juni 2019, 01:00.

Comment

Wel wel... Volgens Greta "Adams family" Thunberg mama kan zij CO2 zien met het blote dus ik verschiet nergens meer van.
                            Je moet dringend andere media lezen. Dit is al meermaals ontkracht en de bewering is een gevolg van een "creatieve" (lees foute) vertaling van één of andere "journalist". Kranten die dit daarna ook publiceerden hebben het in latere edities rechtgezet. Dat HLN dit niet recht zet verwondert mij dan ook weer niet
                            bye, Maurice
                            https://on4bam.com/
                            Nikon D7500

Comment

Het is lang geleden dat ik hier nog zo'n verzameling sloganeske onzin heb gelezen.
                              Ik geloof niet in geloven op iets an sich, als wetenschapper "geloof" ik alleen in metingen en feiten.

Maar ik blijf als ex-docent chemie achter met enkele vragen : wat wil je als zwart-op-wit-bewijs ? Waarom moet de bewijslast weer eens aan de kant van de tegenpartij ? Beweer jij nu dat een verbrandingsmotor geen CO2 uitstoot of wat ?

En vooraleer op mijn kop te beginnen pissen : ik heb ook een oldtimer, twee zelfs. Meer nog : een dieselslurpende 4X4. Ik beperk het dagelijks gebruik tot het uiterste.
                              Wat betekent dat ? Het is een jaar geleden dat ik mijn oude Benz heb volgetankt. De Patrol heb ik gevuld op 10 okt 2018, de tweede keer op 8 feb 2019 en nu, op 3 Juni 2019 zit ik op halfweg. De uitgestoten g CO2 kan ik voor u uitrekenen maar ik vrees dat dit verloren moeite is.
                              Uw gedrag aan de rode lichten kan ik niet goedkeuren, no way.

Nog ene waarmee je in je eigen voet schiet :

knip/plak @ regulus, blijkbaar ben jij iemand die gelooft in klimaatverandering mede door de mens veroorzaakt?

Regulus zit gewoon juist. De clou zit hier in het vierletterig woordje "mede".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                                Je moet dringend andere media lezen.
                                .../...
                                Dat HLN dit niet recht zet verwondert mij dan ook weer niet
                                Misschien toch HLN nog eens lezen. [emoji6]

Moeder Greta Thunberg schept duidelijkheid: “Passage over ‘CO2 zien’ was figuurlijk bedoeld”

Canon EOS Digital
                                BD0479BE

Comment

Working...
                                X