Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eindelijk

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Eindelijk

Logitech komt met een afwasbaar toetsenbord dat je onder de kraan kan afspoelen en makkelijk droogt.
    Het toetsenbord kan, met uitzondering van de USB-kabel, tot een diepte van 28 centimeter worden ondergedompeld in het water.

Het Washable Keyboard K310 droogt snel.
    De tekens op het toetsenbord zijn via laser geprint en voorzien van een UV-coating om ervoor te zorgen dat ze niet vervagen tijdens het wassen.

Het toetsenbord is naar verwachting vanaf oktober 2012 beschikbaar voor een adviesprijs van 39,99 euro.

bron:ZDnet
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Re: Eindelijk

das mooi:
    Logitech brengt de Washable Keyboard K310 op de markt. Dit toetsenbord is onder de kraan af te spoelen en is gemakkelijk af te drogen. De K310 biedt een prettige type-ervaring, met een vertrouwd strak en slank design.

grt,.bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Je had toch al jaren zo'n rubberen toetsenbord?
      Is ook afwasbaar, enige grote nadeel: snel typen was lastig, omdat je vrij krachtige slagen moest geven.
      Werd regelmatig gebruikt bij garagisten, die met vuile handen moesten typen, zodat deze nadien toetsenbord toch konden afwassen...

Misschien dat deze Logitech variant wel beter reageert...
      It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Vind ik nu echt niet nodig. Mijn keyboard word regelmatig met stofverwijderende spray bewerkt en de toesen regelmatig ontsmet met doekjes. Hier zijn de toetsenborden dus geen riolen.
        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
          Vind ik nu echt niet nodig. Mijn keyboard word regelmatig met stofverwijderende spray bewerkt en de toesen regelmatig ontsmet met doekjes. Hier zijn de toetsenborden dus geen riolen.
          tja...gebruik mijn toetsenbord al 6 jaar.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
            Dat toetsenbord al eens van binnen gezien ?
            Afvegen doe ik ook elke dag
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
              Logitech komt met een afwasbaar toetsenbord dat je onder de kraan kan afspoelen en makkelijk droogt.
              Het toetsenbord kan, met uitzondering van de USB-kabel, tot een diepte van 28 centimeter worden ondergedompeld in het water.

Het Washable Keyboard K310 droogt snel.
              De tekens op het toetsenbord zijn via laser geprint en voorzien van een UV-coating om ervoor te zorgen dat ze niet vervagen tijdens het wassen.

Het toetsenbord is naar verwachting vanaf oktober 2012 beschikbaar voor een adviesprijs van 39,99 euro.

bron:ZDnet
              Lol - mijn Breitling Seawolf kan dieper hoor
              Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Kan het mee in de afwasmachine? Anders is het een stap terug in de toekomst.

Comment

Komt er bij mij niet in.
                  Gebruik al jaren hetzelfde bord.
                  Levert prima compost.

Comment

Ik heb mijn toetsenbord ook een keer in de afwasbak gezet, maar wel eerst helemaal gedemonteerd: wat een troep zat er in.
                    De drie vellen folie met de gedrukte bedrading zaten door het vet en het stof aan elkaar geplakt. Na de wasbeurt was het toetsenbord weer als nieuw.

Comment

Working...
                    X