Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Half time en zero a zero.
Potje "poten" stamperij als je het mij vraagt, CL onwaardig.
't Ziet er niet goed uit voor RSCA.
Grtz, RF
En de scheidsrechter vergeet rood te geven aan Gillet.
Een zeer zenuwachtig Anderlecht.
Biglia beste speler bij Anderlecht. Deschacht doet het goed en had in de vorige wedstrijd ook moeten spelen.
Het had al een tegen nul moeten staan voor Limasol
Mbokani is "nergens", kan zich niet doorzetten en Kanu stapelt de fouten op.
Er doen geruchten de ronde dat Biglia het gezien heeft bij Anderlecht.
Totaal niet onder de indruk van dit potje "geste verkuupe" (zou wijlen R Goethals gezegd hebben) werd ieder keer afgestraft en leverde totaal geen voetbal op ... precies of ze enkel gewoon zijn aan het nivo van "FC Bommerskonten", met excuses aan FC B.... voor mij: waardeloos, tenzij er een kentering komt zal volgende ronde er (weeral) te veel aan zijn vrees ik ..
Totaal niet onder de indruk van dit potje "geste verkuupe" (zou wijlen R Goethals gezegd hebben) werd ieder keer afgestraft en leverde totaal geen voetbal op ... precies of ze enkel gewoon zijn aan het nivo van "FC Bommerskonten", met excuses aan FC B.... voor mij: waardeloos, tenzij er een kentering komt zal volgende ronde er (weeral) te veel aan zijn vrees ik ..
Ondanks alles mogen we blij zijn dat RSCA zich geplaatst heeft voor de poules van de CL, de quota gaat erop vooruit voor de Belgische competitie.
Alleen kon ik moeilijk slikken dat ze blij waren dat Club Brugge zich niet had kunnen plaatsen, nu hebben ze de prijzenpot voor zich alleen, anders hadden ze moeten delen met Club.
Als ze nu nog eens durven te zeggen dat enkel RSCA voor een hogere quota zorgt.
Vind Biglia geen uitzonderlijke speler, Vargas is veel beter en hopelijk kan die snel weer spelen.
En ondanks hun aankopen zal Club moeten knokken om bij de eerste drie te eindigen.
Aan de kwaliteit van de spelers zal het niet liggen, wel aan die 90% trainer.
Al hun wedstrijden tot nu toe gezien, op enkele maanden is "Mister 90%" erin geslaagd het werk van C. Daum de nek om te wringen.
Hoe is het mogelijk dat Vasquez en Bacca op de bank moeten zitten en dat Bakenga wordt uitgeleend aan, nota bene, Cercle?
Geef Koster de huidige groep en ze worden kampioen.
Grtz, RF
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment