Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Smsjes komen niet toe

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Smsjes komen niet toe

Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
    We zijn al een week verder en nog niet echt beterschap. Maar een overpeinzing : zou het kunnen te maken hebben met de buurt van een elektrische bovenleiding van het spoor ? Op mijn werk zit ik op 20 m van zo'n leiding. Als ik vanop t werk n berichtje verstuur, komt het meestal niet toe, maar als ik het van elders verstuur wel !

Omgekeerd, als mijn vriendin kampeerde op een camping nabij een geelectrificeerd spoor, kwamen haar berichten amper toe.

Lijkt me zeer onwaarschijnlijk, dan moesten er toch veel meer mensen dit opgevallen zijn.

Comment

Ik breng mijn sms-jes zelf. Soms krijg ik er een Duvel voor terug. Soms een
      zoentje. Maar ze komen nooit te laat.

Comment

Gisteren waren de 10 (!) dagen tijd die Mobistar had om het probleem op te lossen (wat dus niet gebeurd was), ruimschoots overschreden, dus nog maar eens gebeld. Bleek dat ze mijn eerste telefoontje naar hun 'vergeten' waren en ze dus niet naar het probleem gekeken hadden ! Nu gaan ze er wel werk van maken, mits inachtname van weer 10 dagen wachten. Vanmorgen kreeg mijn vriendin ineens 10 opgespaarde smsjes tegelijk op n half uur tijd, dus ik vermoed dat ze er mee bezig zijn !

Ik heb al zin om naar Mobile Vikings over te stappen
        Canon-man. Concerten en natuur.
        Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Als het na die tien dagen niet opgelost is, wat dan?
          Mag je dan je contract gratis opzeggen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
            Gisteren waren de 10 (!) dagen tijd die Mobistar had om het probleem op te lossen (wat dus niet gebeurd was), ruimschoots overschreden, dus nog maar eens gebeld. Bleek dat ze mijn eerste telefoontje naar hun 'vergeten' waren en ze dus niet naar het probleem gekeken hadden ! Nu gaan ze er wel werk van maken, mits inachtname van weer 10 dagen wachten. Vanmorgen kreeg mijn vriendin ineens 10 opgespaarde smsjes tegelijk op n half uur tijd, dus ik vermoed dat ze er mee bezig zijn !

Ik heb al zin om naar Mobile Vikings over te stappen
            Hallo? Met Mathieu van Security Mobistar .
            Zelf een trade off gedaan tussen de 3 grote spelers, ik was bij Proximus en had MS en Base laten komen. Beiden geweest en daarna radiostilte bij Mobistar, niks meer van offerte, voorstel, mail, ...
            Overgestapt naar Base en na ca. 1 jaar terug naar Proximus. Ik heb mijn lesje geleerd. Nooit fratsen gehad met Proximus maar dacht dat het gras groener was aan de overkant ... niet dus.
            Last edited by Sultana; 13 september 2012, 17:44.

Comment

Er liepen hier een paar draadjes met gelijkaardige problemen. Het betrof een samsung galaxy apollo (of misschien toch ace). Zal eens zoeken.

http://forum.belgiumdigital.com/f59/...lo-370661.html

Eentje gevonden. Dacht dat er nog een draadje was.

Comment

Bedankt voor de info !!!!
                Canon-man. Concerten en natuur.
                Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Probleem bestaat al jaren en ik vrees dat het nog jaren zal duren.

Soms krijg ik een sms gevolgd met vijf berichtjes van "oproep gemist" ... berichtjes van een paar weken tot zelfs maanden geleden die dan plots binnen komen.
                  Nog erger is dat ik regelmatig berichtjes van gemiste oproepen krijg niettegenstaande mijn toestel voor mij ligt met voldoende ontvangst en dus nooit gebeld heeft.
                  Nokia, Samsung of wat dan ook maakt niet uit, ik denk echt wel dat het bij de provider ligt.
                  Heb er al eens over gesproken met de mannen van Mobistar en die zeggen "dat kan al eens gebeuren".
                  Met MMS is het nog erger gesteld, 3 op de 5 komen nooit toe maar je betaalt wel minstens 0,5€ per stuk.

Of het gras echt groener is op een ander weet ik niet, als je geen sms ontvangt weet je ook niet dat je hem mist tot ze het u zeggen.
                  Het probleem heb ik al horen vertellen door anderen die bij andere providers zaten, het kan dus overal eens gebeuren denk ik.

Voor ons niet zo'n erg omdat we niet veel sms-jes versturen maar bij telefonie is het toch wat erger als je belt naar iemand, die niet opneemt en je zijn voicemail krijgt niettegenstaande zijn gsm aan staat, binnen bereik is en niet eens belt.
                  Sinds de verplichting van ons allebeste Europa om de gsm masten op een lager vermogen te laten werken is heel de miserie nog dik verergerd.
                  Paar jaar geleden kon ik van op het werk naar huis rijden en ondertussen 100km aan de lijn blijven, nu verbreekt de verbinding tussen de 5 en 15 keer op dezelfde baan.
                  Ik vind dit niet kunnen, maar het is wachten tot alle providers het aantal zendmasten verdubbeld heeft om dit op te lossen.
                  Probleem is dat ze verplichten om het vermogen te verminderen maar dan lastig doen met de bouwvergunningen voor bijkomende masten.
                  En het zal nog erger worden, het vermogen moet volgens Europa nog naar beneden en binnenkort kunt ge met uw mobiel toestel fix onder een zendmast gaan staan om te kunnen bellen.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Sinds de verplichting van ons allebeste Europa om de gsm masten op een lager vermogen te laten werken is heel de miserie nog dik verergerd.
                    Misschien dat in Nederland de masten nog niet zijn aangepast want de genoemde problemen zijn hier vrijwel onbekend.
                    Niet alleen heb ik er zelf geen last van maar ik hoor anderen er ook niet over.

En het zal nog erger worden, het vermogen moet volgens Europa nog naar beneden en binnenkort kunt ge met uw mobiel toestel fix onder een zendmast gaan staan om te kunnen bellen.

Dan zijn we onderhand twintig jaar terug in de tijd, toen hadden we in NL het kermit/greenpoint netwerk wat ongeveer zo werkte.
                    Met telefoons zo groot als een koelkast en uitschuifantennes.

Comment

Paar jaar geleden kon ik van op het werk naar huis rijden en ondertussen 100km aan de lijn blijven, nu verbreekt de verbinding tussen de 5 en 15 keer op dezelfde baan.
                      Ben je dan chauffeur of passagier, tijdens die 100 km bellen ?

Comment

ik heb een tijdje het probleem gehad dat ik geen sms'en ontving. Heb mijn relatie bijna stopgezet omdat ik zo een paar dagen niks hoorde van partner
                        Toen bleek dat het ging om het geheugen van mijn telefoon dat te vol zat.. Was een smartphone van Sony Ericsson met Android. En ik kreeg de melding dat het geheugen te vol was, maar er was nog een goeie 20mb vrij, die dus blijkbaar niet genoeg was om een klein smsje te kunnen ontvangen. Telkens ik het geheugen wat groter maakte door een app te verwijderen kwam de smsen weer binnen zoals het moest.

Ben ook bij Mobile vikings maar het lag dus aan de telefoon/besturingssysteem en te weinig geheugen. Heb nu een nieuwere versie van Xperia mini met meer geheugen en het probleem heb ik niet meer gehad.
                        Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                          Of bel je handsfree?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
                            Of bel je handsfree?
                            Het moet dan wel een gsm of carkit zijn met spraakherkenning. Zelfs het vasthouden van de gsm (zonder dat je er mee aan het bellen bent) is al strafbaar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                              Wat maakt dit uit? OT hier denk ik.
                              Maar soit, sinds er carkits bestaan steekt in mijn wagen een carkit ... de rest weet ge dus.
                              En soms ben ik wel 6 uur of meer aan de lijn, met de motor gebruiken we het als interphone (met ingewerkte bluetooth set in de helm).
                              Is daar iets mis mee?

Het moet dan wel een gsm of carkit zijn met spraakherkenning.
                              Is bediening aan het stuur ook goed? (auto)
                              P.S. Op de motor kan ik heel moeilijk die GSM vasthouden hoor, zou ook geen zicht zijn zo opzij tegen uw helm.
                              Last edited by VerSeg; 17 september 2012, 13:37.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

Comment

Working...
                              X