Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ervaring Devolo

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• ervaring Devolo

Iemand die deze 'internet-stopcontact-stekkers 'gebruikt met een digibox? Ik heb deze bij gekregen toen ik mijn Sony Bravia TV kocht. Sta op het punt om een digibox aan te schaffen voor gebruik bij tweede TVtoestel dat nu nog analoog te bekijken is. Kan het via stekkerdoos of moet het inderdaad rechtstreeks in het stopcontact? De bedoeling is dat ik vanuit de switch een UTPkabel met een Devomlo naar het stopcontact ga, en dan boven met de tweede Devolo naar het TVtoestel (coax is er al).
    merci
    Sony RX10 Mark IV
    nog een fijne dag verder!
    Guido

Re: ervaring Devolo

werkt als een trein!
    tenzij het er zijn van minder dan 200mb/sec dan gaat het niet
    nikon stuff

Comment

maakt niet zo heeeeeeeel veel uit hoor als ie in een stekkerblok zit, wel oppassen met stekkerblokken die een zogezegde bliksembeveiling hebben.

Grtz david

Comment

ok, komende dagen eens uittesten met de laptop of er wel verbinding is tussen de 2

bedankt voor reacties!
        Sony RX10 Mark IV
        Guido

Comment

In een stekkerblok (aan beide kanten) kan het gebeuren dat de verbinding af en toe uitvalt. Gewoon eens uittrekken en terug insteken en het is terug OK. Nu zitten ze beide rechtstreeks in het stopcontact.

Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mr.D Bekijk bericht
            In een stekkerblok (aan beide kanten) kan het gebeuren dat de verbinding af en toe uitvalt. Gewoon eens uittrekken en terug insteken en het is terug OK. Nu zitten ze beide rechtstreeks in het stopcontact.
            Gisteren voor het eerst in jaren aan de hand gehad. Je kan ze inderdaad best in het stopcontact steken. Ik heb op 1 plek problemen gehad waar het niet via een verdeeldoos wou werken. Niet getreurd, tegenwoordig verkopen ze die met een stekker erop.

Comment

dat ype zit in de doos die ik meegekregen had bij mij Sony Bravia, zonder schermpje welliswaar. (dLAN 200 AVplus)
              Sony RX10 Mark IV
              Guido

Comment

mss het stekkerblok in de devolo steken?
                Mijn Blog
                D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

Comment

Working...
                X