Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leonard Cohen,

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Leonard Cohen,

78jaar, zanger, dichter, a lazy bastard in a suit.

Heeft zijn concert reeks op het sint pietersplein te gent.
    Voor elk optreden gaat hij eerst bezinnen in de Sint Pietersabdij, om nadien 4 uur lang het beste van zichzelf te geven...

Prachtig optreden met een mix van zijn oude en nieuwe nummers...

Nog mensen die geweest zijn?

Op voorhand kregen we nog een brief: paraplu's en fototoestellen/camera's verboden...
    Wel ik had spijt mijn camera niet mee te hebben, (het zou niet opgevallen zijn tussen alle andere camera's).
    en de sfeer en setting waren prachtig!

Hoe zit dit eigenlijk met het verbieden van camera's en dergelijke op optredens?

Ode aan deze 78jarige!
    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Re: Leonard Cohen,

Wij hebben kaarten voor zaterdagavond. Zal achteraf mijn bevindingen rapporteren, maar kijk er al naar uit!
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.5) - iPhone XR (iOS 18.5) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.5)

Comment

Als je een cohen-fan bent... zal je enorm genieten
      It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
        Als je een cohen-fan bent... zal je enorm genieten
        Toch knap van die mens.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Enorm knap,
          'k mag de show niet te veel verklappen natuurlijk, maar twas echt van begin tot einde genieten...

Comment

Voor de fans .. eat your heart out LOL ... wij waren toevallig in Gent op 5/8 voor een verjaardagsfeestje. kers op de taart voor de jarige, puur toeval ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
              Voor de fans .. eat your heart out LOL ... wij waren toevallig in Gent op 5/8 voor een verjaardagsfeestje. kers op de taart voor de jarige, puur toeval ...
              Dat is nu eens echt tof seg
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Fantastisch!
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.5) - iPhone XR (iOS 18.5) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.5)

Comment

nonde, dat is werkelijk fantastisch!

Comment

Ja wat.

Sjaloes tot over mijn oren. Maar het is je gegund, regulus!
                    http://www.theafricabug.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                      Wij hebben kaarten voor zaterdagavond. Zal achteraf mijn bevindingen rapporteren, maar kijk er al naar uit!
                      Ik dacht dat jullie dan op de worstenfeesten zouden zitten.
                      http://barthuysmans.smugmug.com/
                      BD0338BE

Comment

Jammer maar helaas, maar dit jaar geen Worstenfeesten op zaterdag voor ons. Wellicht zondag na de middag wel.

Comment

Working...
                        X