Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tax-on-Web 2012

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Tax-on-Web 2012

Door omstandigheden (ontbrekende fiche) de aangifte maar doorgestuurd rond 10 juli.
    Vandaag reeds het aanslagbiljet in de bus. Eind oktober centjes terug.

Dit is toch met lengtes de snelste verwerking die ik ooit meegemaakt heb, 1 maand.
    Proficiat FOD. Als het goed is mag het ook wel eens gemeld worden.

Zou dit nu een rekord zijn ? (2 juli - 14 augustus)
    Last edited by nete; 14 augustus 2012, 22:29.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Re: Tax-on-Web 2012

Moet ik nu kwaad zijn?
    Was zelf bij een van de eerste aangiftes en natuurlijk nog niets.
    Maar jij kent er toch alles van om het rapper te laten gaan?
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

De mijne heb ik op 17 mei doorgestuurd, en eind september krijg ik mijn geld...
      De verwerking was wel 2 maanden (17 juli) .
      Maar ze worden beter en beter...
      Groeten,

Polleke

Comment

mh ik weet het niet meer precies. Heb die van mij en mijn ma 1-1,5maand geleden doorgestuurd en reeds brief gehad dat het in september wordt gestort. Ik krijg nu maar een fractie terug van wat ik vroeger kreeg met papieren aangifte, niet dat het zou mogen uitmaken maar ik associeer Tax-on-web nu niet met positieve resultaten. En met mijn moeders aangifte had ik een getal van een lening niet toegevoegd wat op het einde 1500 euro minder deed terugkrijgen, en ik had het ding te snel doorgestuurd dus OEPS. Heb nog nooit zo snel gebeld en een brief geschreven :s Was daarna nog niet aangepast, en heb na de brief van het resultaat een mail gestuurd en daarna werd het op enkele dagen tijd gecorrigeerd. Pfffff kdenk dat ik het volgend jaar eens ga herbekijken of ik het via Tax-on-web doe want dat was toch ergens een geklooi met die verbinding naar die servers :s
        Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

Comment

Oei, ik was Nena gevolg in de oudere topic van Tax-on-Web.

Wij gebruiken Tax-on-Web al van het eerste jaar, eerst was het met token, maar daarna rechtstreeks met eID.
          Dit jaar waren die van ons al ingevuld op 19-4-2012, we hebben ons berekening verleden maand ontvangen en einde september staan ze er dan op de bankrekening.
          Tot hier toe heb ik nog nooit problemen gehad met Tax-on-Web, maar ik vul ze ook niet op het allerlaatste in.
          Vroeger voor Tax-on-Web bestond, trokken pas eerst terug het jaar daarop in mei,juni,juli....ja soms augustus, maar dat is gelukkig voorbij.
          mvg FrançoisVM
          Canon 7D

Comment

Ik vul het al een paar jaar in via Tax on Web en er is toch niets gemakkelijker en sneller dan dat. En, wat we terugkrijgen is niet anders dan wanneer ik een papieren versie invul. Natuurlijk moet je wel zorgen dat je alle informatie die je voordien ingaf, nu ook ingeeft, natuurlijk.

Dit jaar moest ik voor mijn ouders zelfs niets meer doen, de BTW dienst had al dadelijk een afrekening gestuurd en ik moest enkel reageren indien daar fouten zouden opstaan. Daar ze perfect was ingevuld, heb ik niets moeten doen.
            Mvg,
            Rudy Mas
            Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

Comment

Nice...

Bij mij is het minder positief. Mijn vrouw is zelfstandige en dus verloopt onze aangifte via een boekhouder. Zelf moesten we in juni ons dossier overmaken aan het boekhoudkantoor. We hebben vervolgens ook vrij snel de berekening gekregen. Nu blijkt echter dat boekhoudkantoren tot in oktober de tijd hebben om alles door te sturen en ze bundelen al hun dossiers.
              Uiteindelijk zullen we dus weer eens tot midden volgend jaar kunnen wachten om alles terug te krijgen. Zonder boekhouder had ik steevast mijn geld al in september of oktober.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Moet ik nu kwaad zijn?
                Was zelf bij een van de eerste aangiftes en natuurlijk nog niets.
                Maar jij kent er toch alles van om het rapper te laten gaan?
                Waar is die 'like' button

Hier kregen we de berekening na een goeie maand ook al in de bus.
                Al doende leert men...

Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                  .....
                  Vandaag reeds het aanslagbiljet in de bus. Eind oktober centjes terug.
                  OK....maar je hebt het dus nog niet.?
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

kassa kassa eind september
                    vroeger kan ni
                    dus
                    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door monstertruckess Bekijk bericht
                      Ik krijg nu maar een fractie terug van wat ik vroeger kreeg met papieren aangifte, niet dat het zou mogen uitmaken maar ik associeer Tax-on-web nu niet met positieve resultaten.
                      dat moet je dan toch es uitleggen
                      wat maakt het nu uit in welke vorm je dat doet
                      resultaat moet toch 't zelfde zijn ?
                      Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                      Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Die opmerking van Monstertruckess begrijp ik toch ook niet. Of je dat nu op papier of digitaal invult : speelt helemaal geen rol. Voordeel van Tax-on-web is ook dat je berekening onmiddellijk al eens kan laten uitvoeren : zo kan je voor je het zaakje doorstuurt al eens kijken of het kan kloppen.
                        Je kan het ook altijd berekenen met dit programma : http://users.skynet.be/louis.raets/.
                        Maar ik heb eerlijk gezegd nog nooit een verschil opgemerkt tussen tax on web en dit. De berekening vooraf, en wat ik uiteindelijk terugkreeg was ook altijd hetzelfde...
                        Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                          OK....maar je hebt het dus nog niet.?
                          grt,bouk.
                          Hier moet je dan nog 2 maand wachten na het ontvangen van de aanslagbrief.
                          Hoe werkt dat feitelijk in Nederland Bouk?
                          mvg FrançoisVM
                          Canon 7D

Comment

Ik schijn dus de enige L.L in België te zijn die steeds moet bijbetalen, zelfs nu ik op pensioen ben ... vreemd toch wel dat als je maar een simpel inkomen hebt dat je dan steeds de pineut bent ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                              vreemd toch wel dat als je maar een simpel inkomen hebt dat je dan steeds de pineut bent ...
                              Heb ook maar een 'simpel' inkomen hoor.. Wel 4 kinderen ten laste [remember andere topic voor-tegen kinderen ]
                              Al doende leert men...

Flickr

Comment

Working...
                              X