Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HDMI poort te kort

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• HDMI poort te kort

Ik heb er 3 op mijn TV toestel, helaas eentje te kort, hoe los ik dit op? Met een splitter? Maar dar dient eerder om een apparaat op meerdere schermen aan te sluiten....

EDIT : ondertussen gevonden dat ik een switch nodig heb en geen splitter . . .
    Last edited by Franciskine; 12 augustus 2012, 14:40.
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Re: HDMI poort te kort

Je vrouw overtuigen Francis om een nieuwe receiver te kopen waar je al je AV-toestellen kan schakelen naar je TV .

EDIT:
    Iets als deze: http://www.receiverstore.be/product/...313-zwart.html
    of deze: http://www.receiverstore.be/product/...717-zwart.html

Er zijn uiteraard ook goedkopere modellen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
      Je vrouw overtuigen Francis om een nieuwe receiver te kopen waar je al je AV-toestellen kan schakelen naar je TV .
      Zo eenvoudig is dat.

Comment

Wel, ik hou het iets goedkoper denk ik : http://www.tvstore.be/product/108327...mi-switch.html
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
          Wel, ik hou het iets goedkoper denk ik : http://www.tvstore.be/product/108327...mi-switch.html
          Ik heb nog zoiets liggen denk ik. Het vervelende aan zoiets is dat je weer een afstandsbediening erbij hebt. Dan kan je evengoed voor een AV receiver gaan vind ik. Dan heb je ook nog eens deftig geluid.

Comment

Die is geen klote waard .. Heb hem van elende weggegooid. Knoppen zijn bagger. Ik heb er eentje van Monster 3 way switcher die op stroom zit en je kan leren je afstands bediening te gebruiken...werkt prima. Maar de prijs.....140 euro
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Zijn al uw toestellen het dan waard om echt naar HDMI uit te kijken?
              Geen dat je op een andere manier kan aansluiten want er zijn toch nog kwalitatieve aansluitingen beschikbaar?
              Als je moet kiezen tussen een iets minderwaardige maar bijna onmerkbare andere aansluiting en het gebruik van een goedkope niet kwalitatieve splitter ... misschien het overwegen waard om eerst eens een test te doen?
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                Die is geen klote waard .. Heb hem van elende weggegooid. Knoppen zijn bagger. Ik heb er eentje van Monster 3 way switcher die op stroom zit en je kan leren je afstands bediening te gebruiken...werkt prima. Maar de prijs.....140 euro
                Wel Pascal, hier werkt dat dus perfect....:-)

Comment

Wel Pascal, hier werkt dat dus perfect....:-)
                  Ik weet dat ik voor dat bakske 25 euro betaald had en na een half jaar bleven e al knoppen hangen.. Ik hoop dat je meer succes hebt.
                  Mvg, Pascal,Schoonspikke
                  500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Ik zou toch ook gaan voor een av reciever , geeft een andere beleving van films . De kwaliteit van audio op de huidige tv is niet denderend , er zijn er wel die goed presteren maar dat is een minderheid.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
                      Ik zou toch ook gaan voor een av reciever , geeft een andere beleving van films . De kwaliteit van audio op de huidige tv is niet denderend , er zijn er wel die goed presteren maar dat is een minderheid.
                      Het probleem van een AV receiver is ... dat niet alle vrouwen het er mee eens zijn de bijhorende luidsprekers te zien staan in huis.
                      Hier gelukkig wel en inderdaad is niets vergelijkbaar.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

Bij mijn madam mag er dus NIKS zichtbaar zijn.... en met niks bedoel ik dus ook helemaal niks, zelfs geen kabeltje....

Comment

Bij mijn madam mag er dus NIKS zichtbaar zijn.... en met niks bedoel ik dus ook helemaal niks, zelfs geen kabeltje....
                          Ik zie die al rondlopen, waarschijnlijk met eneloops batterijen en wifi
                          Last edited by w00ha; 15 augustus 2012, 09:47.

Comment

Ik heb indertijd een logitech surround gekocht met draadloze achter speakers en deze voorzien voor stopcontacten.
                            Deze staan juist onzichtbaar achter de zetels. Geen kabels niets. En de front speakers staan netjes op 1 meter van de tv onopvallend. Alleen de lichtjes van de logitec versterker wat lichtblauw is en het blauwe lichtje van de hdmi splitter zie je maar met wat zwarte tape kan je ook dit weer verdoezelen.
                            Mvg, Pascal,Schoonspikke
                            500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Als ge er wat geld wilt tegenaan smijten kan dat hoor

http://www.artcoustic.com/

Dat hoeft dit merk niet te zijn, maar ze hebben wel knappe speakers vind ik.

Comment

Working...
                              X