Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn Samsung Galaxy S-plus (9001) wil geen App's meer installeren...oplossing???

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mijn Samsung Galaxy S-plus (9001) wil geen App's meer installeren...oplossing???

Wat ik ook wijzig aan de interne instellingen, ik kan noch installeren, noch bijwerken.
    Nog mensen met dit probleem.
    Hoe heb je het hersteld/opgelost

Op tinternet vind ik geen antwoord tot nu toe

Re: Mijn Samsung Galaxy S-plus (9001) wil geen App's meer installeren...oplossing???

Mss iets meer uitleg geven wat gebeurt er precies als je op installeren klikt bij een app uit de Google play store?
    70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

Comment

Re: Mijn Samsung Galaxy S-plus (9001) wil geen App's meer installeren...oplossing???

ik kies een bepaalde app.
      vervolgens druk ik op het blauwe knoje "installeren".
      vervolgens op "Accepteren en downloaden"
      daarop verschijnt het groene schuinestreepjes-balkje...
      en als ik na een uurtje of zo kijk...dan is dat balkje er nog steeds.

En ja hoor: ik heb nog ruimte op mijn geheugenkaartjes

Comment

Buffer eens ledigen helpt ... kan je via Instellingen => Applicatiebeheer => Alles => Google play store => Buffer leegmaken

Misschien er eens aan denken om iets zoals History Eraser Pro te installeren ... vergemakkelijkt een en ander.
        In extreme gevallen is soms ook eens een herstart nodig van het toestel.

PS Als je op internet het antwoord niet kan vinden, dan heb je zeker je scherm uitgezet.
        Zelfs op BD staat dit al ergens vermeld in een van de topics.
        Last edited by VerSeg; 3 augustus 2012, 15:15.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Buffer leeggemaakt.
          Helpt niet echt.
          Sorry als ik niet geholpen kon worden door internet, VerSeg, maar niet iedereen is zo handig met die dingen als jij.
          Misschien heb ik dan wel andere talenten

Comment

Wis eens alle gegevens (cache en data) (knop links boven buffer) van de Play store en download manager ... je speelt niets kwijt hierdoor hoor, hoogstens enkel settings van de Play Store.
            Herstart dan uw toestel eens en probeer opnieuw.
            Via WiFi bezig of mobiel? Connectie nog ok?

Bekijk deze maar eens : http://forum.belgiumdigital.com/f59/...je-424888.html
            Troubleshooting Download Issues
            Last edited by VerSeg; 3 augustus 2012, 15:51.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

play store en downloadmanager geledigd zoals je aanraadt.
              't Zag er eerst goed uit want play store start op alsof ik het de eerste keer gebruik (er komt een acceptatiebordje dat ik moet bevestigen), maar neen hoor, het downloaden/bijwerken blijft volgens het voortgangsbalkje doorgaan tot in de eeuwigheid...
              Zou ik misschien ergens in de instellingen iets onbewust kunnen geblokkeerd hebben?
              Maar wat... dat kan ik me niet voorstellen!

Comment

Begin met deze nog eens : instellingen > applicaties > applicaties beheren > alle > google play store > update verwijderen > Reboot telefoon > open google play store.
                Indien aanwezig natuurlijk.

Indien het dan nog niet lukt :

Probeer eens iets anders dan ... heb dit ook al moeten doen in het verre verleden.
                Niet kiezen voor automatische updates en ook niet om alles ineens te updaten, wel data en cache nog eens resetten.
                Kies dan zelf één programma uit om te updaten, niet het eerste in de rij ... of zelfs eens een ander programma downloaden zonder eerst iets te updaten.
                Ooit één keer gehad dat een update van een programma ervoor zorgde dat het vastliep voor alles.
                Toen ben ik blijven proberen tot ik gevonden heb welk het was, dat verwijderd, de rest geüpdated en dan het betreffende opnieuw erop gezet.

Ik stel maar voor uit eigen ervaringen hé ... ik zeg niet dat dit met zekerheid uw oplossing zal zijn.
                Werkt internet nog op dit toetel? Via WiFi of via mobiel?

Nog iets dat je kan proberen, surf naar de website van de play store, log in met je account, kies eender welk programma en klik op installeren ... installatie zou gepushed moeten worden naar uw toestel zonder het te moeten aanraken.
                Dit kwestie van eens iets anders te proberen.

Iki hoop dat het snel terug in orde komt.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Sorry dat ik tussen kom: krijg de mijne niet meer verbonden.
                  Het toestel duidt aan dat die verbonden is.
                  Samsung Kies kan NIET verbinden.

Is allemaal begonnen met een upgrade van Kies plus een firmware update.
                  Kies zei eerst dat ik de batterij moest opladen...die was nog zeker halfvol.
                  Dat heb ik dan maar gedaan en alles laten staan wat op het pc-scherm te zien was.

De firmware is gedownload.
                  En dan stopt het. Kies kan nu niet verbinden alhoewel het apparaat is verbonden.
                  Al van alles geprobeerd maar niets lukt nog.

Misschien is dit een oplossing:

Heb geprobeerd om Kies te verwijderen > gaat ook niet > omdat bij de "setup" nog iets moet gebeuren.
                  't Is altijd iets met die PRULLEN.
                  Last edited by theokus; 4 augustus 2012, 04:22.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Wel een heel ander systeem maar ik had overplaatst op m'n iPhone ook het probleem dat het downloaden van apps niet meer lukte. Deze bleven hangen op "wachten". Na wat zoekers op internet bleek dit te maken te hebben met een slechte app.
                    Je moet eens nakijken welke apps je geïnstalleerd hebt net voordat het probleem zich voordeed. Misschien die app(s) eens verwijderen en je nieuwe nog eens proberen te downloaden.
                    Na het verwijderen van één bepaalde app was bij mij het probleem opgelost.
                    Die hield blijkbaar heel de boel tegen.

Op het forum stond er een heel technische uitleg over slecht gemaakte apps die maar gegevens blijven bijhouden en verzamelen en daardoor alles blokkeren ... of zoiets

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                      Sorry dat ik tussen kom: krijg de mijne niet meer verbonden.
                      Het toestel duidt aan dat die verbonden is.
                      Samsung Kies kan NIET verbinden.
                      Kies via draad of over WiFi?
                      Anders toestel loskoppelen, in Kies klikken op "Verbindingsfout oplossen", dan toestel aankoppelen met draad en opnieuw laten dedecteren.
                      Heb dit met bijna elk toestel voor na een update van Kies.
                      Sinds twee versies geleden krijg ik Kies ook niet meer standaard gemaximaliseerd opgestart, gaat nu naar een verkleind venster en altijd in de linker bovenhoek van het scherm.

Oorspronkelijk geplaatst door kdm Bekijk bericht
                      Na het verwijderen van één bepaalde app was bij mij het probleem opgelost.
                      Die hield blijkbaar heel de boel tegen.
                      Wat ik in #8 al aanhaalde dus.
                      Klopt dus dat dit kan gebeuren.
                      Last edited by VerSeg; 4 augustus 2012, 12:35.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                        Kies via draad of over WiFi?
                        Anders toestel loskoppelen, in Kies klikken op "Verbindingsfout oplossen", dan toestel aankoppelen met draad en opnieuw laten dedecteren.
                        Heb dit met bijna elk toestel voor na een update van Kies.
                        Sinds twee versies geleden krijg ik Kies ook niet meer standaard gemaximaliseerd opgestart, gaat nu naar een verkleind venster en altijd in de linker bovenhoek van het scherm.

Wat ik in #8 al aanhaalde dus.
                        Klopt dus dat dit kan gebeuren.
                        Via draar > USB.

MAAR ik heb het toch kunnen oplossen.
                        (OVI van NOKIA is stukken gemakkelijker.)

Ik heb een nieuwe installatie gedaan van Kies.
                        Gaat via Programma's verwijderen of WIJZIGEN.
                        Dus via "wijzigen" opnieuw geïnstalleerd en daarna verwijderd.

De nieuwe versie van Kies via de site gedownload en geïnstalleerd.
                        En alles opnieuw gedaan.
                        Lukte weer niet TOT ik de "phone" uitschakelde en opnieuw inschakelde.
                        En nu heb ik dus de nieuwe firmware

Kies is ook traag bij het verbinden van de smartphone. Dat duurt even he.
                        Je moet daar wachten en niet het scherm volgen wordt plots staat en "dat je dit en dat" moet doen bij geen verbinding.
                        Ik zeg, het is een poespas.
                        Bij Nokia is dat direct in orde.

Sorry voor mijn frustratie maar er zijn altijd al probleempjes geweest met het verbinden van smartphone met pc.
                        Allee we kunnen weer verder.

(heb nog wat "oud" nieuws over mij tv )
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

allemaal vriendelijk dank voor de nuttige wenken, maar het uittesten zal iets voor volgende week zijn. ik zit momenteel namelijk voor een weekje op de fiets rondom de bodensee

Comment

Working...
                          X