Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik zou je aanraden te werken via Booking.com.
Je selecteert een aantal wijken uit waar je liefst zou verblijven, je klikt deze aan samen met je andere voorkeuren (Wifi, aantal sterren, ..)... en je krijgt direct een selectie.
Besef wel dat NY duur is en de hotelkamers klein.
Wij betaalden voor de Four Points in de 40ste straat (op stapafstand van Times Square) 646 Euro (+ 14% taksen en + toeristenbelasting) voor 4 nachten zonder ontbijt
Goede ligging, rustige straat maar beperkte wifi op de kamers.
Toen ik naar NY ben gegaan heb ik een hotel genomen in New Jersey. In Newark en Elisabeth vind je goedkope hotels (meestal wel zonder ontbijt). Je neemt dan de trein vanuit New Jersey naar Manhattan, maar de treintickets zijn niet echt goedkoop, echter komt alles samen nog een pak goedkoper uit dan een hotel van dezelfde klasse ergens in Manhattan. Ik heb dit zo geregeld omdat ik alleen reis, als je per twee reist is het misschien toch goedkoper om in NYC zelf een hotel te zoeken.
Succes
Last edited by StevenVH; 29 juli 2012, 11:34.
Reden: spellingsfout
Toen ik naar NY ben gegaan heb ik een hotel genomen in New Jersey. In Newark en Elisabeth vind je goedkope hotels (meestal wel zonder ontbijt). Je neemt dan de trein vanuit New Jersey naar Manhattan...
Wij hebben dat ook gedaan, maar bijkomend nadeel is dat je wel tijd verliest met die trein.
En wat wij graag doen op een citytrip is zo rond 5 uur in de namiddag eens teruggaan naar het hotel om wat uit te rusten, een douchke te pakken, frisse kleren aan te doen... En dat gaat dus niet als je zo ver zit.
Wat ik nu heel dikwijls doe om een hotel te boeken, is bieden op priceline.com. Je kan daar gewoon boeken, maar je kan per wijk en per aantal sterren zelf een prijs zetten.
Bijvoorbeeld je kiest voor 3 sterren in de wijk Chelsea. Priceline deelt mee dat de hotels die ze daarvoor gebruiken gemiddeld 165 dollar zijn. Dan zeg jij wat je wil geven. 110 dollar bijvoorbeeld. En dan bepaalt priceline of ze daarmee akkoord gaan.
indien ja is de boeking al gebeurd, en ben je dus het geld van je kredietkaart al kwijt. En pas dan weet je welk hotel je hebt. Vinden ze de prijs te laag, dan moet je 24 uur wachten om hetzelfde nog eens te proberen, of je kan onmiddellijk opnieuw boeken voor minder sterren, 2,5 bijvoorbeeld óf voor Chelsea plus nog een andere wijk.
Altijd een beetje spannend, soms schitterende prijzen en in 4 amerikareizen hebben we nog nooit hotels gekregen die niet goed waren voor hun prijs.
We hadden al een vijfsterren in Las Vegas (Trump hotel) voor 80 dollar, we hadden al vier sterren voor minder dan 100 dollar, en we hadden ooit het viersterrenhotel Lingotto in Turijn voor 60 Euro, ontbijt inbegrepen. We hadden reeds Mariotts, Sheratons, Holiday Inn...
Altijd de prijs per kamer voor twee, meestal ontbijt niet inbegrepen. Let wel op, er komen altijd taksen bij, maar je weet je eindprijs in dollar vooraleer je beslist door te gaan met de bieding.
Je moet een beetje geduld hebben, durven zeer laag bieden, en je zal altijd tevreden zijn.
Wij hebben dat ook gedaan, maar bijkomend nadeel is dat je wel tijd verliest met die trein.
En wat wij graag doen op een citytrip is zo rond 5 uur in de namiddag eens teruggaan naar het hotel om wat uit te rusten, een douchke te pakken, frisse kleren aan te doen... En dat gaat dus niet als je zo ver zit.
Yep en dat lijkt me in het kader van een jetlag zeker geen overbodige luxe. Ik ben ook in september naar New York geweest een aantal jaren geleden en kunnen genieten van een Indian summer. In de metro was het lekker boven de 30 graden. De goedkoopste hotels liggen in de buurt van de luchthaven.
Dit vind ik een goed hotel. http://www.booking.com/hotel/us/algonquin.nl.html
Je zit ongeveer aan 125 euro per persoon per nacht met dit hotel. Persoonlijk vind ik dat niet duur om op wandelafstand van Times Square te zitten.
Wij hebben voor nu, midden augustus ook geboekt via booking.com , in hotel Howard Johnson Inn Long Island City. Het is niet in manhattan, maar ik vind toch dat het er niet ver vanaf is. Voor 7 nachten betalen we €650. Dus begin september voor 4 nachten....
Great savings on hotels in Queens, United States online. Good availability and great rates. Read hotel reviews and choose the best hotel deal for your stay.
Alles is relatief. Wij hebben onlangs nog in Manhattan boven Central station geslapen. Wel wat duurder, maar het hotel buitenstappen en in de stad komen is wel zo zalig. Wij proberen al dat gedoe met metro en zo te beperken, zeker s'ochtens en s'avonds, zijn soms echte dooddoeners op het einde van een lange dag.
En je bent ook al snel wat geld en tijd kwijt aan reizen, zelfs met de metro.
Bespaar aanzienlijk op online hotels in New York, Verenigde Staten. Goede beschikbaarheid en geweldige prijzen. Lees hotelbeoordelingen en kies voor uw verblijf het hotel met de beste aanbieding.
Canon Eos 7D - Canon 17-55mm f/2.8 IS USM - Canon EF 70-200mm f/2.8 L IS USM II - Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM - Canon 50mm f/1.8
Comment