Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet persconferentie gisteren om 11 U wat denk je ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Telenet persconferentie gisteren 11 U wat denk je ?

Oorspronkelijk geplaatst door Picha Bekijk bericht
    Hier tevreden over Mobile Vikings.

Hangt natuurlijk van je bel/internet gedrag af !
    Heb meestal 3G dekking in mijn woonplaats en dan valt de snelheid al bij al goed mee.
    Veranderde wetgeving of niet, aangaande contractduur, bij MV ben je volledig vrij in doen en laten.
    En 2Gb voor 15 Euro, ik wil het iemand anders nog zien doen.
    Ja, maar een gsm is voor mij nog steeds een ding om in de eerste plaats mee te bellen, bij mobile Vikings heb je voor je 15€ dan amper 62min beltijd,
    terwijl dat bij Telenet King 150 min is. https://mobilevikings.com/nl/offer/p...s/full-option/

Dat van één uur per dag gratis bellen is bullsc** , telt alleen maar naar Mobile Vikings soortgenoten, zelf ken ik er geen enkele in mijn vriendenkring.

Het hangt er dus volledig van af wat jij zelf prioritair vind.
    Last edited by Guest42; 30 augustus 2012, 13:19.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
      Ja, maar een gsm is voor mij nog steeds een ding om in de eerste plaats mee te bellen, bij mobile Vikings heb je voor je 15€ dan amper 62min beltijd,
      terwijl dat bij Telenet King 150 min is. https://mobilevikings.com/nl/offer/p...s/full-option/

Dat van één uur per dag gratis bellen is bullsc** , telt alleen maar naar Mobile Vikings soortgenoten, zelf ken ik er geen enkele in mijn vriendenkring.

Het hangt er dus volledig van af wat jij zelf prioritair vind.
      Klopt hoor, maar met 500MB moet ik met mijn smartphone al heel goed "tellen", dus overal bij voorkeur op WIFI gaan enz...
      Met MV en/of GC mag mijn smartphone de ganse maand zonder omkijken op 3G staan, ik verbruik dan zo'n 1,2 GB.
      Dus een aanbod met 1,5GB data en misschien een "normalere" 2000 SMS zou ietwat evenwichtiger zijn, voor mij althans.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
        Klopt hoor, maar met 500MB moet ik met mijn smartphone al heel goed "tellen", dus overal bij voorkeur op WIFI gaan enz...
        Met MV en/of GC mag mijn smartphone de ganse maand zonder omkijken op 3G staan, ik verbruik dan zo'n 1,2 GB.
        Dus een aanbod met 1,5GB data en misschien een "normalere" 2000 SMS zou ietwat evenwichtiger zijn, voor mij althans.
        Alles hangt af van je eigen gebruik ... bij ons is het geen uitzondering op 20 tot 30 uur of soms nog meer per maand te bellen, sms's blijft beperkt tot een 10 tot 20 per maand en data ligt met een 100MB per maand zowat in ons gemiddelde ... toch staat data 24/24 en 7/7 actief (gaat natuurlijk thuis automatisch uit bij WiFi).
        Tel bij de meeste abonnementen met veel data eens hoeveel het u zou kosten om evenveel te kunnen bellen ... kost u vaak een fortuin per maand.
        Met 30€ per maand hebben we 81,5 uur per maand belkrediet inbegrepen, 40 uur naar vaste nummers, 40 uur naar Mobistar en 1,5 uur naar alle nummers.
        Voor data en een extra simkaart betalen we 15€ per maand voor 1,5GB (vrij te gebruiken door alle kaarten van het abonnement) per maand en de eerste 4 maand is er 50% korting, gemiddeld betalen we op jaarbasis dus 14,66€ per kaart per maand om dit allemaal te kunnen doen ... extreem duur is dat nu toch ook niet en goedkoper heb ik tot op heden niet gevonden.

Als we hetzelfde willen via MB, dan kost dit een fortuin.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Re: Telenet persconferentie gisteren om 11 U wat denk je ?

Simpel ...

Surf naar www.telenet.be/kingenkong en doe daar de "test".

Je dient aantal min. in te geven dat je belt/maand, aantal sms'jes die je stuurt en aantal Data dat je verbruikt ...

Ik kreeg het volgende antwoord :

KING/KONG GEKLOPT.
          Straffe deal heb jij! Wil je ons een kopie van je factuur sturen? Misschien kunnen we er iets van leren.

Dus ik zit goed bij MV :-)

Comment

Ik heb mijn king nu vandaag gekregen en ben heel tevreden verbinding is heel goed alles is heel vlot verlopen bij Telenet.
            Nikon D70 + kit DX 18-70; NIKKOR 70-200 f/2.8 VR; SB-800;Lowepro Magnum AW

Comment

Ben overgeschakeld van Mobistar herlaadkaart naar Telenet King. Ik moet zeggen vroeger belde ik bijna nooit en sms-te ik twee à drie keer per week en niet op internet. Door omstandigheden ben ik beginnen sms-en en heb een nieuwe GSM gekocht omdat de vorige tot op de draad versleten was. Nu ga ik wel vrij veel naar het buitenland en ik moet zeggen ik schrok toen ik mijn verbruik eens ging bekijken op telenet.be Ik ben een dag naar Nederland geweest en blijkbaar moet je voor het internet dat je daar gebruikt en de sms-en die je verstuurt extra betalen. Ik heb niet te zot gedaan maar moet wel al 2,76 Euro opleggen op hetvolgende factuur. Ik dacht dat telenet misschien twee sms-jes aanrekende ipv 1 als je in het buitenland bent ofzo, misschien een belachelijke gedachte van me, maar ik wist niet beter. Enfin, we zullen het wel overleven en het is nu niet dat ik een armoezaaier ben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht
                Ben overgeschakeld van Mobistar herlaadkaart naar Telenet King. Ik heb niet te zot gedaan maar moet wel al 2,76 Euro opleggen op hetvolgende factuur. Ik dacht dat telenet misschien twee sms-jes aanrekende ipv 1 als je in het buitenland bent ofzo, misschien een belachelijke gedachte van me, maar ik wist niet beter.
                Waar is de tijd, dat ik bij Proximus voor in totaal 17 min. bellen van uit Frankrijk méér dan 60€ betaalde, (zoiets onthou je wel) en neen het is nog niet zo lang geleden, het was reeds in euro, dit jaar betaalde ik voor in totaal een dik uur bellen van uit Frankrijk iets van nog geen 9€ bij Telenet.

Ik moet zeggen vroeger belde ik bijna nooit en sms-te ik twee à drie keer per week en niet op internet.
                Logisch dat vroeger goedkoper was, vroeger had ik geen gsm, was supergoedkoop.
                Last edited by Guest42; 31 augustus 2012, 07:57.

Comment

@ demeyereg: ik snap uw reactie niet goed? is dat een aanval op mij ofzo? sorry dat ik een 'vermoedelijke aanval' lanceerde op telenet, als ik dat al niet meer mag zeggen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht
                    @ demeyereg: ik snap uw reactie niet goed? is dat een aanval op mij ofzo? sorry dat ik een 'vermoedelijke aanval' lanceerde op telenet, als ik dat al niet meer mag zeggen...
                    Helemaal geen persoonlijke aanval, ik wil maar zeggen dat gsm over de ganse lijn en op 10 jaar tijd aanzienlijk goedkoper is geworden,
                    maar het is wel zo dat jij hier appelen met peren vergelijkt, van een bijna niet gebruiken van je gsm, naar een vergelijk van gebruik in het buitenland,
                    gsm gebruik van in het buitenland is steeds duur geweest, en dat bij eender welke provider, daarom krijg je bij het oversteken van de grens een bericht met het tarief, ben je veel in het buitenland, dan is een betaalkaartje of bonnetje kopen nog steeds het goedkoopste.
                    Als je je hierbij aangevallen voelt, sorry, maar het is zeker niet mijn bedoeling.

Comment

Inderdaad ik wist niet beter, ik heb misschien een overhaaste beslissing genomen. Maar ik heb dan ook duidelijk gezegd in mijn post dat het misschien een 'belachelijke gedachte' was of naïef van me. Ik ga er niet van wakker liggen, met te betalen ben je ervan af.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                        Alles hangt af van je eigen gebruik ... bij ons is het geen uitzondering op 20 tot 30 uur of soms nog meer per maand te bellen, sms's blijft beperkt tot een 10 tot 20 per maand en data ligt met een 100MB per maand zowat in ons gemiddelde ... toch staat data 24/24 en 7/7 actief (gaat natuurlijk thuis automatisch uit bij WiFi).
                        Tel bij de meeste abonnementen met veel data eens hoeveel het u zou kosten om evenveel te kunnen bellen ... kost u vaak een fortuin per maand.
                        Met 30€ per maand hebben we 81,5 uur per maand belkrediet inbegrepen, 40 uur naar vaste nummers, 40 uur naar Mobistar en 1,5 uur naar alle nummers.
                        Voor data en een extra simkaart betalen we 15€ per maand voor 1,5GB (vrij te gebruiken door alle kaarten van het abonnement) per maand en de eerste 4 maand is er 50% korting, gemiddeld betalen we op jaarbasis dus 14,66€ per kaart per maand om dit allemaal te kunnen doen ... extreem duur is dat nu toch ook niet en goedkoper heb ik tot op heden niet gevonden.

Als we hetzelfde willen via MB, dan kost dit een fortuin.
                        Klopt allemaal hoor, iedereen vind zich wel ergens terug in één of ander aanbod.
                        Ik vind dat King abbo ook niet echt slecht (en voor velen is het waarschijnlijk prima), ik vind het enkel nogal zielig van Telenet om surfen als eerste te vermelden in hun campagne en dan ocharme één vierde van het datavolume aan te bieden van wie ze gaan "bestrijden" (maar wel een stupiede 10000 SMS-en).
                        Maar natuurlijk zullen getallen van 500 en 10000 bij een aantal mensen meer indruk maken dan 2GB en 1000....
                        Last edited by nete; 4 september 2012, 17:30.

Comment

Nu springt Base ook al mee op de data boot. Qua data staat Telenet dus terug op de laatsta plaats van de echte 'data' abbo's (qua datavolume dus).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                            Nu springt Base ook al mee op de data boot. Qua data staat Telenet dus terug op de laatsta plaats van de echte 'data' abbo's (qua datavolume dus).
                            Vanaf 1 november nu ook 1GB download bij een King abo.

Comment

Heeft er iemand een idee wat je verbruik zal zijn per dag als je gewoon mobiel online wilt blijven, zonder op het internet te gaan?

Comment

Working...
                              X