Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet persconferentie gisteren om 11 U wat denk je ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Telenet persconferentie gisteren om 11 U wat denk je ?

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
    Het enige wat me tegenhoudt om een prepaid te nemen is de situatie waar je in het buitenland eens langer moet bellen voor een panne of noodgeval. Als je dan moet herladen zit je in de sh**.
    Ik reageer hier als "buitenbeentje", namelijk Proximus prepaid klant.
    Ik kan van eender waar, ook in het buitenland, mijn gsm herladen door simpelweg de code #124*15# op te "bellen" (is een ingestelde contactpersoon uiteraard ). Deze code herlaadt voor 15 euro, andere mogelijke bedragen kunnen ook. De truc is dat mijn gsm nummer is gekoppeld aan mijn rekening. Er zijn geen extra kosten aan verbonden. De dienst is gratis.
    Ik heb dat eens ooit via een aantal verrichtingen aan de bankautomaat kunnen instellen. Telenet zal ook wel zoiets bieden zeker?
    Probleem opgelost.

Comment

Nee, bij Telenet heb je geen prepaid.

Naast King en Kong heb je ook dus Walk&Talk 0.
      Daar betaal je voor elke SMS en elk gesprek, maar als je niet belt betaal je ook echt niks. Dat pakket kan je alleen krijgen als je ook je vaste telefoon en/of internet hebt bij hen.

Comment

Zijn jullie nu overgestapt naar Telenet king abonnement?Tevreden, ik ben aan het twijfelen. Ik ben bij Proximus nu. Groetjes
        Last edited by stanneke; 25 augustus 2012, 19:09.
        Nikon D70 + kit DX 18-70; NIKKOR 70-200 f/2.8 VR; SB-800;Lowepro Magnum AW

Comment

Re: Telenet persconferentie gisteren 11 U wat denk je ?

Tof forum
          Last edited by stanneke; 25 augustus 2012, 22:30.

Comment

Weet er eigenlijk iemand hoe goed de bedekking is van alle operatoren?

Heb een Mobistar van het werk en als ik tussen mijn woonplaats en werk rij dan val ik regelmatig weg vanwege de bedekking.

Persoonlijk heb ik dan ook nog een Proximus (Generation MTV of zoiets) en daar heb ik overal bedekking mee.

Voor mij is het belangrijker om te kunnen bellen en surfen dan de prijs. Niet dat die niet belangrijk is maar hoofdzaak blijft toch wel bereikbaarheid.

Als King/Kong dan ook gebruikt maakt van Mobistar dan is het voor mij toch een no-go.

Mvg

Steven
            1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door canonex Bekijk bericht

Als King/Kong dan ook gebruikt maakt van Mobistar dan is het voor mij toch een no-go.

Mvg

Steven
              En dat is het dus wel degelijk . . . vorige week technieker van Telenet over de vloer gehad, ik dacht dat Telenet het Base netwerk gebruikte, maar hij ontkende dat, het is Mobistar. Tot nu toe, en ik heb alle providers al gehad, steekt Proximus met zijn verbinding nog ver boven de anderen uit, toch in de streek waar ik regelmatig vertoef. ( Omgeving Herentals en omgeving Boom-Willebroek )
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Heeft Mobistar dan zo slechte dekking ? Ik twijfel of ik de stap zou nemen naar king! Betaal dan wel 5€ minder dan nu.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stanneke Bekijk bericht
                  Heeft Mobistar dan zo slechte dekking ? Ik twijfel of ik de stap zou nemen naar king! Betaal dan wel 5€ minder dan nu.
                  Dekking is enkel slecht voor mobiel internet . . . amper 3G, laat staan HDSPA ( High-Speed Downlink Packet Access )
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stanneke Bekijk bericht
                    Ik twijfel of ik de stap zou nemen naar king! Betaal dan wel 5€ minder dan nu.
                    Als je tevreden bent met wat je nu hebt, is het dan de moeite om voor 5€ over te stappen?
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

bedankt allemaal, ik ga de stap wagen bel 1u15 meer en betaal 5£ minder en krijg dan 10.000 sms en 500mb internet bij.

Comment

Ik wou ook overstappen naar Telenet omdat je 500MB datavolume krijgt, maar heb nog een contract bij Mobistar tot 2014. Iemand enig idee of Mobistar de tarieven gaat aanpassen ?
                        Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
                        Mijn bird foto's en urbex foto's

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk bericht
                          Ik wou ook overstappen naar Telenet omdat je 500MB datavolume krijgt, maar heb nog een contract bij Mobistar tot 2014. Iemand enig idee of Mobistar de tarieven gaat aanpassen ?
                          Als het juist is wat hierboven staat, best eens bellen naar Telenet, zij zullen je correct kunnen informeren wat een overstap Mobistar/Telenet inhoud.

Comment

Hier tevreden over Mobile Vikings.

Hangt natuurlijk van je bel/internet gedrag af !
                            Heb meestal 3G dekking in mijn woonplaats en dan valt de snelheid al bij al goed mee.
                            Veranderde wetgeving of niet, aangaande contractduur, bij MV ben je volledig vrij in doen en laten.
                            En 2Gb voor 15 Euro, ik wil het iemand anders nog zien doen.

Comment

een vriendin wou ook overstappen op king maar op haar mobistar factuur staat dat abonnenmet loopt tot eind volgend jaar, duur 24 maand . ze heeft diene my 15 ( is haar type contract) al lang en is vorig jaar niet ingegaan op voorstel om iets anders te nemen toen ze haar daarvoor opbelden ... dus even belleke naar klantendienst ... een nederlandse dame beweerde daar dat ze vorig jaar verlenging getekend heeft en ze gingen daarvan copy opsturen ...nog niks gezien ... ook beweerde die dat er helemaal geen wet bestaat die kosteloos opstappen mogelijk maakt . ze kan nu wel proberen gewoon opstappen maar heel waarschijnlijk dan veel last met aangetekende brieven voor opzegvergoeding denk ik ...

Comment

Telenet slaat de bal volledig mis: ze gaan 2GB aanbiedingen (die dan een fatsoenlijk aantal SMS-en bieden (2000)), beconcurreren met een aanbod met ocharme 500 MB data en een belachelijke 10000 SMS-en.
                                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Working...
                                X