Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet persconferentie gisteren om 11 U wat denk je ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Telenet persconferentie gisteren om 11 U wat denk je ?

Oorspronkelijk geplaatst door 2010 Bekijk bericht
    ... anderzijds lig je bij Telenet wel vast voor een jaarabonnement King/Kong.

Onjuist...

Van de telenet website :

Geen contractduur.
    Geen opzegtermijn of uitstapkosten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 2010 Bekijk bericht
      ... anderzijds lig je bij Telenet wel vast voor een jaarabonnement King/Kong.

Onjuist...

Van de telenet website :

Geen contractduur.
      Geen opzegtermijn of uitstapkosten.

Comment

Maar het bellen naar Telenet, is dan weer niet gratis.

edit:sorry in het verkeerde topic gepost, het moest bij "Bellen naar Belgacom is FUN " staan

Sent from my iPad using Tapatalk HD
        Last edited by Cois; 30 juli 2012, 23:03. Reden: sorry in het verkeerde topic gepost
        mvg FrançoisVM
        Canon 7D

Comment

Met de nieuwe telecomwet kunnen die contracten van een jaar (met bijhorende opzegvergoeding) niet meer.
          Normaal gaat deze maar in gang vanaf oktober, maar onze providers zijn zo beleefd om wat voor te lopen : het geldt blijkbaar voor alle nieuwe contracten vanaf juli...
          Dus dat die contractduur is weggevallen is niet zo opvallend.
          Groeten,

Polleke

Comment

Vandaag kreeg ik deze in mijn mailbox, had ik dat dan nog niet ? eigenlijk nooit uitgetest.

Hierbij krijg ik dus toegang tot de Telenet hotspots, met een volume van 2 Gb. per maand.

Uploaded with ImageShack.us
            Last edited by Guest42; 31 juli 2012, 08:43.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
              Hierbij krijg ik dus toegang tot de Telenet hotspots, met een volume van 2 Gb. per maand.
              Wat me verbaast is dat je 2 jaar gratis toegang krijgt ... is het anders dan betalend?
              Lijkt me een bizarre formulering voor iets dat standaard actief staat.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cois Bekijk bericht
                Maar het bellen naar Telenet, is dan weer niet gratis.
                0800 666666

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Wat me verbaast is dat je 2 jaar gratis toegang krijgt ... is het anders dan betalend?
                  Lijkt mij ook bizar, maar het zal waarschijnlijk een van die vaste universele mails zijn, gekoppeld aan de activering.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Standaard staan die hotspots niet actief bij een internetabonnement, maar je kan de toegang ertoe wel gratis inschakelen als je een internetabonnement hebt. Zal inderdaad een standaard briefje zijn, dat je met king kong ook toegang krijgt tot die hotspots (zonder ander internetabonnement).
                    Groeten,

Polleke

Comment

Ik heb hetzelfde
                      Mag wel minder bellen en surfen dat wat ze aanbieden, maar ik betaal ook nog iets minder dan 15€ en ik komt toe met wat ik mag doen.
                      Dit abonnement genomen bij Belgacom met het geluk een heel vriendelijke medewerker aan de lijn te krijgen. Ik had abonnement bij Mobi* en Proximus en wou dit van proximus houden en dat van mobistar opzeggen maar wou wel mijn nummer van mobi* op mijn proximus abonnement. Eerst gebeld, zeiden dat ik in de winkel moest zijn. In de winkel wouden ze mij enkel een nieuw abonnement verkopen met het mobistar nummer op. Daar was ik niks mee, dus nog maar eens gebeld en toen iemand aan de lijn die mij ook een nieuw abonnement verkocht maar het oud wel wou stopzetten hoewel er nog contract op was. Plus dat ik op het nieuw zowel op data als op het bellen en sms stuk 50% korting kreeg. Als ze willen kunnen ze wel, sommige willen gewoon niet. Maar zeer tevreden Proximus klant, zeker als ik de deking vergelijk met telenet voor 3G.
                      Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                      http://www.stevevandegaer.be

Comment

Een 0800 nummer heeft maar 5 cijfers dus 0800/66666

mir
                        De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht

...

Als ze willen kunnen ze wel, sommige willen gewoon niet. ...
                          Of weten niet dat het kan of weten niet hoe.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                            Een 0800 nummer heeft maar 5 cijfers dus 0800/66666 mir
                            Inderdaad Mir nog nooit bij nagedacht, ik gebruik dat nu reeds een hele tijd , en toch werkt het, probeer maar eens met zes zessen, waarschijnlijk past de telefoonserver dat automatisch aan, maar het werkt zowel met 5 of met 6 cijfers.

Hoe je door een fout te maken toch nog iets kan leren, toch bedankt om dat te melden.

ik heb net Telenet gebeld met de vraag over #35

is inderdaad, is een standaard mail die je zowiezo krijgt, om even je geheugen op te frissen, is soms ook wel een nodig bij mij.

Comment

Na de verschillende mogelijkheden eens goed bekeken te hebben, lijkt MV in mijn geval toch wel het interessantste, op dit moment. Net Sim aangevraagd.

Telenet zou voor mij op de eerste plaats gestaan hebben als ze half zoveel sms en dubbel zoveel data hadden aangeboden, en als hun dataverkeer in de US geen absurde €16.94/Mb had gekost...

Prox. Connect zegt me niets omdat de kosten in het buitenland en voor bellen naar het buitenland veel te hoog zijn (voor wat ik doe), en die 10Mb roaming per maand, die betaal ik bij hen vooraf terwijl ze bij MV even goedkoop zijn, maar wel slechts te betalen als ik ze nodig heb.

Soit, we zien wel hoe dat gaat lopen bij MV. Overstappen kan altijd nog als het niet helemaal gaat zoals verwacht.
                              "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Ach, het draait allemaal om differentiatie.

Iedere aanbieder maakt zijn paketten gebaseerd op zijn marktonderzoek. Als jij daar in past, dan zit je meestal goed, en anders moet je elders zoeken.

Stel je maar eens voor dat ze allemaal dezelfde prijzen zouden aanbieden voor exact dezelfde pakketten? Ook dan zouden we niet tevreden zijn, wat dan zouden we vermoeden dat ze prijsafspraken maken.

Mijn abo wordt door de werkgever gekozen en betaald, en dat van mijn vrouw betaal ik zelf. Het is een Telenet walk&talk 0. Meestal verbruikt ze minder dan 10€, dus past dat wel. Ze gebruikt ook geen data.
                                Voordeel is dat je geen abo betaalt, en als je niet belt, dan betaal je ook echt 0 €. Als er dan eens iets gebeurt kan je blijven bellen zonder zorgen over je belkrediet...
                                Als ze ooit data nodig heeft denk ik naar Kong over te schakelen, of naar MV.
                                Het enige wat me tegenhoudt om een prepaid te nemen is de situatie waar je in het buitenland eens langer moet bellen voor een panne of noodgeval. Als je dan moet herladen zit je in de sh**.

Comment

Working...
                                X