Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet persconferentie gisteren om 11 U wat denk je ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Telenet persconferentie gisteren om 11 U wat denk je ?

Hier ook een tevreden telenet klant. Maar voorlopig hou ik het bij mijn bestaande gsm abonnement. Denk dat mijn laatste factuur iets van 10 euro GSM kosten waren dus geen king kong voor ons.
    Ik heb hun nieuw tariefplan eens bekeken en vraag me af waarom ze dat volume niet op 1 Gb hebben gezet ipv 500Mb?

Als we in 2010 naar Ethiopie gingen kregen we van onze reisorganisator een 3G stick mee waar we tot 1 Gb konden mee surfen. De prijs weet ik niet meer maar was belachelijk weinig.
    Dus als het in Ethiopie kan moet dat hier toch ook lukken?
    mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      Hier zijn we met twee die gaan overstappen van Mobistar naar King.

Grtz, RF
      Ik heb nu proximus generation connect, 80 min bellen, 2000 smssen en 2 GB data, dit alles voor 20€ per maand, plus 10 mb data cumuleerbaar tot 100 mb in het buitenland ......en een fantastisch goede 3G verbinding ....:-)
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Ook de test gedaan ...

KING/KONG GEKLOPT.

Straffe deal heb jij! Wil je ons een kopie van je factuur sturen? Misschien kunnen we er iets van leren.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg
          Ook de test gedaan ...

KING/KONG GEKLOPT.

Straffe deal heb jij! Wil je ons een kopie van je factuur sturen? Misschien kunnen we er iets van leren.
          Freddy, heb je het tegen mij? Ik kan even niet goed volgen?

Last edited by Franciskine; 27 juli 2012, 23:12.
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.

Comment

Wat ik denk? Ik heb geen gsm, tenzij ge me betaalt, misschien.

Comment

King wordt mijn wonderformule ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                Freddy, heb je het tegen mij? Ik kan even niet goed volgen?
                Hey Francis,
                Ik had op de site van Telenet de test gedaan met "Bereken zelf je voordeel" om te vergelijken met het huidig abo en dit was het resultaat dat ze gaven

Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Hey Francis,
                  Ik had op de site van Telenet de test gedaan met "Bereken zelf je voordeel" om te vergelijken met het huidig abo en dit was het resultaat dat ze gaven
                  aaah, ok, ik heb nu de test ook gedaan en kreeg hetzelfde kadertje te zien, ik heb dan maar een mailtje gestuurd met wat ze vroegen, ben eens benieuwd . . .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                    aaah, ok, ik heb nu de test ook gedaan en kreeg hetzelfde kadertje te zien, ik heb dan maar een mailtje gestuurd met wat ze vroegen, ben eens benieuwd . . .
                    Ben ook eens benieuwd als je nog voor een tijd gebonden bent aan je huidige provider hoe ze dit gaan oplossen om zogezegd direct van de voordelen te kunnen genieten.
                    Het is allemaal mooi en wel om iets goedkoper te proberen aanbieden maar de mensen moeten buiten de prijs ook contractueel kunnen.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

Ben ook eens benieuwd als je nog voor een tijd gebonden bent aan je huidige provider hoe ze dit gaan oplossen om zogezegd direct van de voordelen te kunnen genieten.
                      Het is allemaal mooi en wel om iets goedkoper te proberen aanbieden maar de mensen moeten buiten de prijs ook contractueel kunnen.
                      Daar vrees ik dus voor, ik heb nog een tweede smartphone ( een prive toestel, ik hou prive en werk strikt gescheiden ) daar heb ik nog een contract bij mobistar tot maart 2013, toen ik telefoon kreeg van Proximus of ik wilde overschakeen zei ik ok, maar ik heb wel nog een contract bij mobistar tot maart 2013 . . . interesse was blijkbaar ineens over . . . ik denk dat ze vooral op zoek zijn naar gebruikers met een betaalkaart.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht

Nu vraag ik mij af of dat ook zo zal zijn met optie's zoals Prime, dan kan je gewoon bv. tijdens de winter een paar maanden Prime

gebruiken en als je het moe bent gewoon opzeggen.
                        In plaats van 1 jaar wordt dat 6 maand.Wat betekent de nieuwe telecomwet voor mij?
                        Last edited by Cois; 29 juli 2012, 18:31.
                        mvg FrançoisVM
                        Canon 7D

Comment

Ook zijn alle internet en tv abo's vanaf vandaag altijd vrij opzegbaar.
                          Valt ook met een korreltje zout te nemen natuurlijk.
                          Net nog een nieuwe (vervanging) Digicorder gaan halen en wat blijkt ... direct terug verbonden voor minstens één jaar.
                          Ter plaatse zeggen ze je daar niets van, je tekent enkel een document voor in ontvangstname van je nieuw toestel en krijgt een bewijs dat je het andere ingeleverd hebt ... een paar dagen later krijg je het bericht dat je vanaf dan ook terug een jaar gebonden bent.
                          Ik heb anders geen nieuw contract getekend of gevraagd of aanvaard ... enkel een toestel dat niet meer deftig werkte op hun aanbeveling gaan omruilen tegen een ander.
                          Last edited by VerSeg; 29 juli 2012, 16:23.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

Comment

Gisteren gaf Telenet een persconferentie ivm. hun nieuwe GSM en 3G tarieven King & Kong. KLIK

Volgens mij een zure appel voor Proximus & Mobistar, reeds Telenetklanten kunnen nu een gsm King abo krijgen voor 15€ met inbegrepen

150 minuten + 10.000 sms per maand + 500Mb mobiel internet per maand, lijkt mij wel concurrentieel,
                            150 minuten per maand lijkt me erg weinig, 10.000 sms-jes dan weer overdreven veel.
                            500Mb vind ik ook weinig.
                            Je kunt whatsapp gebruiken als mensen in je sociale netwerk dat ook doen, dan heb je niet zoveel belminuten nodig maar het kost Mb's.

Wat kost een belminuut en Mb als je over de maandlimiet bent gegaan?

Comment

Ik zit vast bij Proximus tot ergens in 2013 (weet niet precies wanneer) maar als Telenet mijn opzegvergoeding betaalt en mij een iPhone 4S voor 1€ schenkt, dan wil ik gerust overschakelen...
                              Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Wel één belangrijk punt die over het hoofd gezien werd : Mobile Vikings is een pre-paid provider ZONDER abonnement.
                                Dit wil zeggen dat je geen verplichtingen hebt, anderzijds lig je bij Telenet wel vast voor een jaarabonnement King/Kong.

MV waren de eersten die voor "freedom of speech" gingen, beste pre-paid prijzen op de markt, geen abo verplichting, online zolang je wil en meer dan genoeg sms'en.
                                Als je een Pay & Go pre-paid kaart vergelijk met Proximus abonnementstarieven gaan de abonnementsprijzen ook later liggen.
                                Je tarief hangt er dus ook vanaf als je gebonden wil zijn of niet.

Mobile Vikings is voor de meesten interessant en zeker als je weinig belt, ook gaan we geen HD-films binnentrekken dus 1GB data is meer dan genoeg mobiel.
                                De 500MB van Telenet is inderdaad belachelijk laag bij King, een half gigabytje, die 10.000 sms'en is ook weer zo'n cijfer om klanten te lokken, wie stuurt er 100 sms'en per maand, de jonge gastjes misschien, maar die 10.000 sms'en is voor hun lage 500MB data wat te camoufleren, marketing

Oorspronkelijk geplaatst door davy81 Bekijk bericht
                                Telenet val...

ik wil de mensen niet te eten geven die bij hun provider, gelijk welke, een verkeerd tariefplan hebben voor hun telefonie.
                                Maar dat terzijde, MV heeft inderdaad een zeer mooi aanbod, maar jij stelt het verkeerd voor hoor.

Wat hebben je bij MV voor die 15€: 62,5 minuten bellen, 1000 sms naar alle netwerken + 1000 naar MV-leden, 2GB datavolume. Voor jouw kan dat lijken op onbeperkt sms en internet, maar andere mensen komen daar niet eens mee toe.
                                Wat telenet daar tegenover zet is niet eens slecht te noemen: 150min bellen, 10.000 sms en 500MB data.
                                Ik durf gerust te wedden dat er momenteel bij MV een voldoende groep mensen te vinden is die momenteel beter/goedkoper af is dan bij MV.

Zelf zat ik ook bij MV, maar ben overgestapt naar generation connect van proximus. Idd, 5€ duurder, maar die heb ik er met veel plezier over voor een veel betere en snellere 3G dekking.
                                Was ik ontevreden bij MV? Natuurlijk niet, als klant van het eerste uur heb ik hun groei meegemaakt. Maar als goede consument hou ik mijn ogen open en kijk ik uit naar verbeteringen voor mezelf.

Het kan best zijn dat voor jouw MV nog steeds de beste provider is, maar veralgemeen jouw keuze niet naar de rest van de bevolking. Met deze nieuwe TN tarieven zullen een heel aantal mensen hun profijt kunnen doen.

Dus de beste tip aan iedereen, hou je ogen open en vergelijk, niet alleen voor telefonie, maar ook voor internet, elektriciteit, gas, verzekeringen,.... Wie vandaag de beste is, is dat mss morgen niet meer
                                Last edited by 2010; 30 juli 2012, 18:23.

Comment

Working...
                                X