Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik dacht ook te gaan, want mijn schoonzus woont daar, maar heb me bedacht.
Het ging hier daarstraks namelijk over Lentas, en ik kon het niet laten daar iets te bestellen.
Ge kunt niet overal tegelijk zijn, hé.
Kga niet ter plaatse maar op tv ga ik zeker kijken.
Vooral het wielrennen en atletiek interesseert mij persoonlijk het meeste.
Ik duim vooral voor Tom Boonen maar ik vrees dat Cavendish moeilijk zal te verslaan zijn.
Kga niet ter plaatse maar op tv ga ik zeker kijken.
Vooral het wielrennen en atletiek interesseert mij persoonlijk het meeste.
Ik duim vooral voor Tom Boonen maar ik vrees dat Cavendish moeilijk zal te verslaan zijn.
Ah, dat ga ik ook doen wat het wielrennen toch betreft Willy
Ik vrees een beetje dat Tom niet 100% genezen is.
En Cavendish kan idd. spurten (en winnen) zonder trein he.
(Tom kan dat al langer hoor)
't Is al zo lang altijd iets, Voetbal, Wimbledon, RvF, OS..... en dan is het te veel om een halve minuut iets ober de GP F1 kwalificaties te zeggen. Met andere woorden, overdaad schaadt.
Mag ik graag tot mij nemen. Als die jonge, gezonde jongens en meisjes (met een
beetje doping in het lijf maar dat geeft niet) die elkaar bekampen om wie het verste
vliegt, springt, wipt, fietst, loopt, zwemt, rochelt. Het verlangen, de hoop, de trots.
De eeuwige roem. En dan die tranen van geluk en die tranen van teleurstelling. Die
volksliederen. Die krantenkoppen.
En ik zal me wel weer afvragen hoe een normaal mens vier jaar lang kan oefenen en
afzien om 10 cm verder te hink-stap-springen dan een ander, om een ander op zijn
smoel te kloppen, om een flits van een seconde harder te fietsen, om een slag eerder
aan de overkant van het bassin te zijn, terwijl ik op het puntje van mijn stoel zit en
geniet zoals een eekhoorntje van zijn nootje.
niemand heeft nog iets geschreven over de Olympisch Spelen..?
ga straks alvast het eerste onderdeel kijken hoor.
grt,bouk.
Dat super commercieel circus heeft niets met ‘Sport’ van doen, het circus dat plaatsvind met afweer geschut op flatgebouwen, in een omgeving die belegerd is door tienduizenden soldaten.
Waar de wedstrijden plaatsvinden op de commercieel meest opleverende TV-tijden (van de VS) en waarbij de sporters een ondergeschikte rol spelen.
Ik zal er geen minuut naar kijken.
De OS vrij van politiek en commercie voor altijd terug naar Griekenland.
Dat super commercieel circus heeft niets met ‘Sport’ van doen.......
Ik zal er geen minuut naar kijken.
De OS vrij van politiek en commercie voor altijd terug naar Griekenland.
het is ook geen verplichting hoor.
maar U vind sport zo wie zo niets...?
of vind U alleen de aanpak van de OS niet goed.
grt,bouk.
Comment