Ik zoek een eenvoudig systeem waar ik een iPod kan op inpluggen ( mag ook met een kabeltje zijn ) dat een nbeetje solide is en dat moet dienen om tijdens de zomer in de tuin te plaatsen. Als het zeer warm is zitten wij achteraan in de tuin (ongeveer 20 meter diep ) en de box zou op ons terras staan omdat ik achter in de tuin geen electriciteit heb.
En ik heb ook geen zin om telkens een lange kabel uit te rollen.
Ik heb wel een Zeppelin Air, maar die staat op zijn vast plaatsje en die is imho ook wat te delicaat om zomaar buiten te zettenn.
Dus het zou iets moeten zijn dat wat deftige power heeft zonder onmiddelijk te gaan vervormen.
Buren zijn geen probleem; die zetten ook af en toe eens een deuntje op en we verdragen dat van mekaar.
Zou dit iets deftig zijn ?
En ik heb ook geen zin om telkens een lange kabel uit te rollen.
Ik heb wel een Zeppelin Air, maar die staat op zijn vast plaatsje en die is imho ook wat te delicaat om zomaar buiten te zettenn.
Dus het zou iets moeten zijn dat wat deftige power heeft zonder onmiddelijk te gaan vervormen.
Buren zijn geen probleem; die zetten ook af en toe eens een deuntje op en we verdragen dat van mekaar.
Zou dit iets deftig zijn ?
Comment