Re: Kinderen of niet
Dàt is ook weer waar. Maar als man kan je wel makkelijker je handen er vanaf trekken, als vrouw niet, je kàn het wel maar doet het gewoon veel minder snel, omdat je inderdaad die band hebt met je kind. Een andere, intensere band. Wat ons ook weer bevoordeeld, afgezien van de grote zorg-verantwoordelijkheid.
Ik denk dat hij gewoon moet uitmaken of het waard is om te wachten of niet. Hij wil ze, alleen, wanneer.
Groetjes
edit: Ik heb hier gelezen van wees niet egoistisch geef je vrouw dat kind, maar eigenlijk vind ik dat niet zo juist. Ik vind (ikke he) dat als je zelf geen kinderen wilt, en je vrouw echt wel, dat je haar moet laten gaan, dat heet ook houden van. Tenzij zij de beslissing aanvaard en zich hier in past. Maar zowieso komt dat ooit weer boven.
En andersom geld dat ook, als vrouw.
Oorspronkelijk geplaatst door JPV
Bekijk bericht
Ik denk dat hij gewoon moet uitmaken of het waard is om te wachten of niet. Hij wil ze, alleen, wanneer.
Groetjes
edit: Ik heb hier gelezen van wees niet egoistisch geef je vrouw dat kind, maar eigenlijk vind ik dat niet zo juist. Ik vind (ikke he) dat als je zelf geen kinderen wilt, en je vrouw echt wel, dat je haar moet laten gaan, dat heet ook houden van. Tenzij zij de beslissing aanvaard en zich hier in past. Maar zowieso komt dat ooit weer boven.
En andersom geld dat ook, als vrouw.
Comment