Net bij mensen (die héél weinig internet nodig hebben) een aanpassing gaan doen in hun modem.
Situatie : klant bij Fulladsl.
Fulladsl is overgenomen door Scarlet
Gebruikersnaam in modem moest nu overgezet worden van xxxx@fulladsl naar xxxx@scarlet
Enige pagina die ze nog op internet konden bekijken was een pagina van Scarlet waarop stond dat deze aanpassing diende te gebeuren.
Ik dat dus gedaan, gaf een probleem, modem gereset, alles ok nu, nodige aanpassingen in computer gedaan hiervoor (emailservers in en uit, ...).
Ik start internet op. Je raad het nooit ! Enige pagina die je kan bekijken is :
uw internetverbinding is geblokkeerd omdat er teveel authenticatie is geweest op uw modem. U kan ons bereiken op het nr. .... van 9u tot blablabla ...
Vanaf zaterdagmiddag dus niet meer bereikbaar.
Die mensen hebben nu niet echt internet nodig, maar echt klantvriendelijk vind ik dat niet.
Ik kan begrijpen dat ze in bepaalde gevallen uit veiligheidsoverwegingen je internetlijn blokkeren, als er toch eens abnormaal veel beweging zou zijn in je modem, maar 1 keer resetten en de nodige aanpassingen doen, dat lijkt me toch geen abnormale activiteit ???
Die klojo's van Scarlet zeggen zelf dat je de nodige instellingen in je modem moet aanpassen.
Je doet dat, reset 1 keer de modem omdat het vastliep en ze blokkeren de lijn !
Blij dat ikzelf er geen klant ben !
Sorry, moest even m'n frustratie kwijt
Situatie : klant bij Fulladsl.
Fulladsl is overgenomen door Scarlet
Gebruikersnaam in modem moest nu overgezet worden van xxxx@fulladsl naar xxxx@scarlet
Enige pagina die ze nog op internet konden bekijken was een pagina van Scarlet waarop stond dat deze aanpassing diende te gebeuren.
Ik dat dus gedaan, gaf een probleem, modem gereset, alles ok nu, nodige aanpassingen in computer gedaan hiervoor (emailservers in en uit, ...).
Ik start internet op. Je raad het nooit ! Enige pagina die je kan bekijken is :
uw internetverbinding is geblokkeerd omdat er teveel authenticatie is geweest op uw modem. U kan ons bereiken op het nr. .... van 9u tot blablabla ...
Vanaf zaterdagmiddag dus niet meer bereikbaar.
Die mensen hebben nu niet echt internet nodig, maar echt klantvriendelijk vind ik dat niet.
Ik kan begrijpen dat ze in bepaalde gevallen uit veiligheidsoverwegingen je internetlijn blokkeren, als er toch eens abnormaal veel beweging zou zijn in je modem, maar 1 keer resetten en de nodige aanpassingen doen, dat lijkt me toch geen abnormale activiteit ???
Die klojo's van Scarlet zeggen zelf dat je de nodige instellingen in je modem moet aanpassen.
Je doet dat, reset 1 keer de modem omdat het vastliep en ze blokkeren de lijn !

Blij dat ikzelf er geen klant ben !
Sorry, moest even m'n frustratie kwijt

Comment